سرباز انقلاب
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕ و حالا پایان ماموریت؛ بزرگواران در حوزههای امنیتی با رویکرد اجتماعی، فرهنگی، سینمایی و ...، میتوانند سر نخ را گرفته و مابقی شبکه را نه با خرج بودجههای کلان و بیسرانجام، بلکه با چند جستجوی ساده اینترنتی، بیابند!
🆔 @saarbaz_enghelab
⭕️ تاسفآور است که این سربازان فرهنگی غرب، بازهم اکنون در شبکه خانگی مشغول شکل دادن به افکار عمومی هستند!
#ازازیل
#معادی
🆔 @saarbaz_enghelab
⭕️ ازازیل یا عزازیل، یعنی عزیز خدا؛ این نامی بوده که در دوره ماقبل رجیم شدن، متعلق به ابلیس بوده است.
این مهم نیست که ذیل چه عنوان و سناریویی این اسم بَر کشیده شده، بلکه از نظر باطنی این یک مساله قابل تامل است که نام ماقبل هبوطِ ابلیس، بهبهانه تبلیغ یک سریال در شبکه خانگی، اکنون در جای جای شهرهای ایران، دیده و روزانه یا شبانه، بارها خوانده یا دیده میشود.
اگر در کشور قرارگاه پدافند باطنی وجود داشت، قطعا باید بررسی میکرد که نمایش این اسم، چه پیامی را برای موجودات شریر در بر دارد و چه تاثیری بر بینندگان و خوانندگان میگذارد!
🆔 @saarbaz_enghelab
⭕️ فقط بازهم منباب نمونه؛ یک یا چند قسمت از دو سریال بازنده و یا دفتر یادداشت را میتوانید خریداری و تماشا کنید.
کافیست یک نگاه ساده به لوکیشن، دکور، دکوپاژ، میزانسن، گریم افراد، فرم لباس بازیگران، داستان فیلم، سناریو و امثالهم داشته باشید تا به این موضوع ساده برسید که داستان در ایرانِ غیر جمهوری اسلامی یا پساجمهوری اسلامی روایت میشود.
تحقیقا تمام نمادهایی که با آن میتوان به هویت ایدوئولوژیک کشور پی برد، بهصورتی هوشمندانه و البته کاملا عیان حذف شده و خبری از پرچم، لوگو، عناوین و ... که با آن بتوان به سال روایت داستان پی برد وجود ندارد.
در عوض با یک سناریویِ پشت سناریوی اصلی فیلم، و در لایه دوم، به این مساله میتوان رسید که در مکان و زمان روایت داستان، دیگر خبری از جمهوری اسلامی یا افراد و اشخاص و نمادهای آن وجود ندارد.
و البته تکرار این موضوع در چند سریال، نشاندهنده نوعی حکومتزدایی، یا نمایش فردایی عاری از حاکمیت فعلی، بهصورت زنجیرهای و هماهنگ توسط عدهای در ساختار تولید محتوای سینما و شبکه خانگی است.
🆔 @saarbaz_enghelab