maana-bakhshi-be-zendegi-j5-13980807.mp3
15.53M
🔹سخنرانی استاد موسویان
🔸 معنا بخشی به زندگی
🔹 روز شهادت امام رضا(ع)
🔸 جلسه پنجم
🔹 هیأت یاحسین علیه السلام
🔸 آبان ۱۳۹۸
@sabbar_ir
jalaseh-46_1398-06-06.mp3
20.54M
🔸 #سخنرانی استاد موسویان
🔹 #انقلاب_اسلامی
🔸 جلسه چهل و ششم
🔹 تبیین بیانیه «گام دوم انقلاب»
@sabbar_ir
💠 «این روزها متعلق به امام عسکری (سلام اللّه علیه) است، که میتواند الگوی همهی مؤمنان، بخصوص جوانان باشد. این امامی که موافقان، شیعیان، مخالفان، غیر معتقدان، همه، شهادت دادند و اعتراف کردند به فضل او، به علم او، به تقوای او، به طهارت او، به عصمت او، به شجاعت او در مقابل دشمنان، به صبر و استقامت او در برابر سختیها. این انسان بزرگ، این شخصیت باشکوه، وقتی به شهادت رسید، فقط بیست و هشت سال داشت.» « مقام معظم رهبری - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰ »
@sabbar_ir
آغاز_امامت_حضرت_مهدی_عج_13980815.mp3
13.11M
🔸 #سخنرانی استاد موسویان
🔹 آغاز #امامت #حضرت_مهدی(عج)
🔸 #مهدویت ، #انسان_کامل
🔹 ماه ربیع الاول - 1441
@sabbar_ir
tahlil-vaghaye-aban1398.mp3
25.12M
🔸سخنرانی استاد موسویان
🔹تحلیلی بر وقایع آبان ماه
@sabbar_ir
Enghelab-Eslami-Va-Fetrat-Tarikhiyeh-Ma-j01-13980905.mp3
23.14M
🔸سخنرانی استاد موسویان
🔹 #انقلاب_اسلامی و #فطرت_تاریخی_ما
🔸شرح جزوه ی « #زمان_شناسی و نظر به #فطرت_تاریخی ما در انقلاب اسلامی»
🔹 جلسه اول
@sabbar_ir
milad-imam-hasan-askari-13980913.mp3
10.45M
🔸سخنرانی استاد موسویان
🔹شب میلاد #امام_حسن_عسکری(ع)
🔸لشکر یک نفره
🔹آذر ماه 1398
@sabbar_ir
negahi-no-be-mahdaviyat-j01-13980912.mp3
18.89M
🔸سخنرانی استاد موسویان
🔹نگاهی نو به مهدویت
🔸#مهدویت
🔹جلسه اول
🔸 موسسه فرهنگی رواق
@sabbar_ir
💠 ... وارد شدن در عالَم انتظار موجب تجلی حضور خاص بر قلب انسان منتظر می شود تا حجت خدا را بشناسد و از عالم ماده بالاتر رود. اگر نظر به امام مهدی(عج) را جدی نگیریم وقتی ظهور عام آن حضرت واقع شود معلوم نیست چیزی به ما برسد، همین طور که بعضی ها با ظهور آخرین پیامبر چیزی به دست نیاوردند زیرا همچون سلمان نبودند که منتظر آمدن حضرت باشند و معنی جهان را طوری نفهمیدند که متوجه شوند وجود چنین پیامبری ضروری است. ...
قسمتی از کتاب «آخر الزمان؛ شرایط ظهور باطنی ترین بُعد هستی » - استاد طاهرزاده
@sabbar_ir
🔸حضرت ثامن الائمه(ع) در آن شرایط متوجهی رسالت تاریخی بزرگی شدند و در کنار ایشان خواهر عظیمالشأنشان حضرت معصوم(س) و بردار گرانقدر ایشان حضرت احمد بن موسی(ع) با توجه به آن رسالت تاریخی پا به صحنهی ایران گذاشتند و ما دیانت خود را نهتنها وامدار مولایمان و ولیّ نعمتمان حضرت رضا(ع) هستیم ؛ وامدارِ این دو بزرگوار نیز میباشیم. اینان همه عاملان نور توحید در این سرزمیناند و لذا به یک معنا در راستای طرح حضرت رضا(ع) وارد این حرکت شدهاند، موضوع عواطف خانوادگی محور اصلی این افراد نیست . . .
🔹در حالیکه در زیارتنامهی ایشان که توسط امام معصوم تنظیم شده، روشن است که این بانوی بزرگوار چه مقامی دارند. شاید هم گفتنی نباشد، چشیدنی باشد و هرکس با زیارت ایشان آن بهرهای که باید ببرد، میبرد. ...
برگرفته از پرسشو پاسخهای سایت لب المیزان - استاد طاهرزاده
@sabbar_ir
Enghelab-Eslami-Va-Fetrat-Tarikhiyeh-Ma-j02-13980913.mp3
12.92M
🔸سخنرانی استاد موسویان
🔹 #انقلاب_اسلامی و #فطرت_تاریخی_ما
🔸شرح جزوه ی « #زمان_شناسی و نظر به #فطرت_تاریخی ما در انقلاب اسلامی»
🔹 جلسه دوم
@sabbar_ir
negahi-no-be-mahdaviyat-j02-13980919.mp3
21.26M
🔸سخنرانی استاد موسویان
🔹نگاهی نو به مهدویت
🔸#مهدویت
🔹جلسه دوم
🔸 موسسه فرهنگی رواق
@sabbar_ir
negahi-no-be-mahdaviyat-j03-13980926.mp3
24.12M
🔸سخنرانی استاد موسویان
🔹نگاهی نو به مهدویت
🔸#مهدویت
🔹جلسه سوم
🔸 موسسه فرهنگی رواق
@sabbar_ir
Enghelab-Eslami-Va-Fetrat-Tarikhiyeh-Ma-j03-13980927.mp3
9.64M
🔸سخنرانی استاد موسویان
🔹 #انقلاب_اسلامی و #فطرت_تاریخی_ما
🔸شرح جزوه ی « #زمان_شناسی و نظر به #فطرت_تاریخی ما در انقلاب اسلامی»
🔹 جلسه سوم
@sabbar_ir
tafsir-sureh-momtaheneh-j02-13980927.mp3
15.4M
🔸 #تفسیر سوره #ممتحنه
🔹 استاد موسویان
🔸 جلسه دوم
@sabbar_ir
negahi-no-be-mahdaviyat-j04-13981003.mp3
18.76M
🔸سخنرانی استاد موسویان
🔹نگاهی نو به مهدویت
🔸#مهدویت
🔹جلسه چهارم
🔸 موسسه فرهنگی رواق
@sabbar_ir
Enghelab-Eslami-Va-Fetrat-Tarikhiyeh-Ma-j04-13981004.mp3
11.22M
🔸سخنرانی استاد موسویان
🔹 #انقلاب_اسلامی و #فطرت_تاریخی_ما
🔸شرح جزوه ی « #زمان_شناسی و نظر به #فطرت_تاریخی ما در انقلاب اسلامی»
🔹 جلسه چهارم
@sabbar_ir
زینب کبری(س) به دلیل توصیفی که حضرت سجاد(ع) در موردشان فرمودند که: «عالمهی غیر معلَّمه» هستند که حکایت از علم لدنّی و قلبی و شهودی آن حضرت دارد ... میدانید که زینب کبری(س) پس از شهادت حضرت سیدالشهداء(ع) و برگشتِ آن حضرت به مدینه متوجهی رسالت عظیم خود شدند و آن رسالت آن بود که به نحوی بسیار ظریف دو مرکز اصلیِ جهان اسلام را متوجهی امری که گرفتار آن بودند، یعنی امرِ سیطرهی اسلام اُموی بنمایند. آن دو مرکز، مصر و شام بود، لذا به یک معنا زینب کبری(س) بعد از ورود به مدینه در تاریخ، گم شدهاند. ولی آنچه از ایشان مانده است تبدیلِ شامِ اُموی به شامِ علوی و تبدیل مصرِ تحت سیطرهی عمروعاص به مصرِ محبّ ولایت است. و بر این امر فکر کنید که هم مصریان معتقدند آن حضرت در مصر دفن میباشند و برای حضرت، حرم و بارگاهی میشناسند؛ و هم در شام دیروز یعنی سوریهی امروز شما ناظر حرم آن حضرت هستید. اینجا است که ما با زینب(س) با رازی از کربلا روبهروئیم که چهرهی نرم و رازگونهی کربلاست و هزاران نکتهی باریکتر از مو اینجا است. ...
{برگرفته از پرسش و پاسخ های استاد طاهرزاده}
@sabbar_ir