eitaa logo
• گرامی‌ترین•
441 دنبال‌کننده
20 عکس
42 ویدیو
0 فایل
" 𝙄𝙣 𝙩𝙝𝙚 𝙣𝙖𝙢𝙚 𝙤𝙛 𝘼𝙡𝙡𝙖𝙝, 𝙩𝙝𝙚 𝙈𝙚𝙧𝙘𝙞𝙛𝙪𝙡 " • به هیچ چیز نبالیدم مگر به داشتنت • لطفا کپی نکنید این‌ها تکه‌هایی از من‌اند ، من‌را پراکنده نکنید با تشکر از اهالی گرامی ترینم : ) 🎀
مشاهده در ایتا
دانلود
جایی در زندگی ام می ایستم و می گویم : این، تماماً 'من' بود . ‌ که دوام آورد ؛ که ادامه داد ؛ و رسید : )
سیسی هرکی ازت پرسید چی میکشی بگو ناز زنمو💆🏻‍♀ •
‏تایپ من کسی نیست که همه بتونن توجهش رو داشته باشن.
اگه بخوام واست کادو بگیرم اوم ؛ سجاده میگیرم که بشینی واسه داشتنم خدا رو شکر کنی ☕️
‏من بسیار لوس ،نازنازی و شکستنی هستم.
تو مقصود دوست داشتنی ، آرزوی منی ؛ تو و فقط "تو" نگهبانِ کلید قلبِ منی آنهِ من ، همیشه تو بودی و همیشه تو خواهی بود . با عشق به میو : )
: )))))))))))))
_چرا انقدر ناز داری ؟ ! + نازکش دارم : ) 💘
چو خدا بُوَد پناهت ، چه خطر بُوَد ز راهت؟
وجود منی و من ؛ خواهم نوشت ، اظهار نامه‌ای درباب احتیاجم به تو : )
تو همونی که بی مقدمه شد همه چیزم . .