اون خواب سر ظهر منه ، اون نور روزاي تاریك منه ، اون بارون وسط بهار منه ، اون قند کنار چاي منه ، اون آخیش منه ، اون خونهي امن منه ، اون گرماي دستاي سرد منه ، اون شیریني روزاي تلخ منه ، اون روح منه اما تو ي جسم دیگه ، اون تکراري ترین تکرار نشدني منه ، اون خود منه .
"امروز تولد کسیه که قلبم براش میتپه"
مرد قویم متولد بهاره ، و این یعنی عاشقی
رو به ظرافت غنچه های شقایق و گرمی
لطیف آفتاب ملایم پشت ابر بلده : ))
من خودمو بابت انتخابت . .
خوش شانس ترین میدونم
چون فقط خودم میدونم با حضورت
چه ورژن عاشق و شادتری از من ساختی.
دوست داشتم مهمترین روز سال رو
همراه با ذوق چشات تبریک بگمم !🫂
و بهت یاد اور بشم ؛
همیشه مرد امن من میمونی غرورم 🫀💗
و هرچی بشه من طرف تو میمونم
چشم های من بعد دیدنت براق ترین چشم های دنیاست
تو من و با نیمه های شیدای وجودم اشنا کردی . .
و حالا میتونم بگم تموم شعر ها برای منه 💘
اروم روح و تنم
نور چشمام
امن ترین پناه من : )
مرهمم چسبب زخمم
معشوق ابدی من
داایرهالمعارف تموم چیزای قشنگی
تو تنها ارزومی
خدا برای من تورو نگه داره : )
ببین من و تو اینجا زندگی میکنی
اینجا تو قلب من وسط تپش هاش
اینجا تو وجود من بین تک تک سلول هاش
اینجا تو فکر من میون همه دغدغههاش
تو اینجا زندگی میکنی !
لابهلای ذرات وجودم ، بین رگ های تنم
تو عمق وجودم . .
میبینی ؟
من پر از تو . .
گلاژیرم : )))
•ماه آسمونم •
سال جدید از زادروز فرخندت ،
خودم رو برای تو ارزو میکنم : )))))))
خط چشم کوتاه و کوچیک و ریز و نامحسوس معنایی نداره.
خط چشم باید تا شقیقه ادامه پیدا کنه 🚶♀
• گرامیترین•
نزاریگل بزارم رو موهات نزاری گیره سر بزارم واست میدونی چه اتفاقی میفته ؟
اتفاقای بد اتفاقای خیلی ناجور اره🦦
فکر میکنم معنی دوست داشتن این باشه که ؛
تو رو ترک نکنه حتی وقتی که خودت هم پشت خودت نموندی : )