eitaa logo
• گرامی‌ترین•
441 دنبال‌کننده
20 عکس
42 ویدیو
0 فایل
" 𝙄𝙣 𝙩𝙝𝙚 𝙣𝙖𝙢𝙚 𝙤𝙛 𝘼𝙡𝙡𝙖𝙝, 𝙩𝙝𝙚 𝙈𝙚𝙧𝙘𝙞𝙛𝙪𝙡 " • به هیچ چیز نبالیدم مگر به داشتنت • لطفا کپی نکنید این‌ها تکه‌هایی از من‌اند ، من‌را پراکنده نکنید با تشکر از اهالی گرامی ترینم : ) 🎀
مشاهده در ایتا
دانلود
به هیچ چیز نبالیدم مگر به داشتنت .
اون خواب سر ظهر منه ، اون نور روزاي تاریك منه ، اون بارون وسط بهار منه ، اون قند کنار چاي منه ، اون آخیش منه ، اون خونه‌ي امن منه ، اون گرماي دستاي سرد منه ، اون شیریني روزاي تلخ منه ، اون روح منه اما تو ي جسم دیگه ‌، اون تکراري ترین تکرار نشدني منه ، اون خود منه .
"امروز تولد کسیه که قلبم براش می‌تپه" مرد قوی‌م متولد بهاره ، و این یعنی عاشقی رو به ظرافت غنچه های شقایق و گرمی لطیف آفتاب ملایم پشت ابر بلده : )) من خودمو بابت انتخابت . . خوش شانس ترین میدونم چون فقط خودم میدونم با حضورت چه ورژن عاشق و شادتری از من ساختی. دوست داشتم مهمترین روز سال رو همراه با ذوق چشات تبریک بگمم !🫂 و بهت یاد اور بشم ؛ همیشه مرد امن من میمونی غرورم 🫀💗 و هرچی بشه من طرف تو میمونم چشم های من بعد دیدنت براق ترین چشم های دنیاست تو من و با نیمه های شیدای وجودم اشنا کردی . . و حالا میتونم بگم تموم شعر ها برای منه 💘 اروم روح و تنم نور چشمام امن ترین پناه من : ) مرهمم چسبب زخمم معشوق ابدی من داایره‌المعارف تموم چیزای قشنگی تو تنها ارزومی خدا برای من تورو نگه داره : ) ببین من و تو اینجا زندگی میکنی اینجا تو قلب من وسط تپش هاش اینجا تو وجود من بین تک تک سلول هاش اینجا تو فکر من میون همه دغدغه‌هاش تو اینجا زندگی میکنی ! لابه‌لای ذرات وجودم ، بین رگ های تنم تو عمق وجودم . . میبینی ؟ من پر از تو . . گلاژیرم : ))) •ماه آسمونم • سال جدید از زادروز فرخندت ، خودم رو برای تو ارزو میکنم : )))))))
صندلی گذاشتی نشستی وسط قلبم.
خط چشم کوتاه و کوچیک و ریز و نامحسوس معنایی نداره. خط چشم باید تا شقیقه ادامه پیدا کنه 🚶‍♀
اوست نشسته در نظر ، من به کجا نظر کنم ؟
برای کسی که هستی دوسِت دارممممممممممم : )💗
تو به قلبم یاد آوری میکنی بتپه : )
نزاری‌گل بزارم رو موهات نزاری گیره سر بزارم واست میدونی چه اتفاقی میفته ؟
فکر میکنم معنی دوست داشتن این باشه که ؛ تو رو ترک نکنه حتی وقتی که خودت هم پشت خودت نموندی : )