هیچکس حق نداره قضاوتت کنه
چون هیچکس نمیدونه واقعا چی کشیدی
وهیچوقت اون حسی که تو قلبت احساس کردی و حس نکرده:))) 🙃💔
یکی از تعریف هایی ك از عشق
شنیدماینه بنظرم ، ك میگه :
آدم فقط یه نفرو داره
که حالش رو خیلی خوب میکنه ؛
و فقط یه نفرو داره
که حالش رو خیلی بد میکنه !
بقولِ شاعر :
از عجایب عشق همین است
تنها همانی آرامت میکند که دلت
را آتش زده است: )!🙃'💔.
درسته شاید این دوتا در تناقض هم باشن ولی:
دنیا بهم یه کنسرت شادمهر و یه هیت مهدی رسولی بدهکاره:)) 🥲