eitaa logo
🌹صدرا🌹
508 دنبال‌کننده
23.2هزار عکس
25.1هزار ویدیو
272 فایل
-مهربانم، عالم از توست غریبانه چرا میگردی؟❤️😔 اللهم عجل لولیک الفرج به حق حضرت زینب( س) به کانال صدرا خوش آمدید. با مدیریت @sadrasadat74 پیشنهادات و انتقادات خود را منتقل کنید. ✅ کپی از مطالب کانال،مشروط برذکرصلوات برای شهدا،بلا اشکال و آزاد است.
مشاهده در ایتا
دانلود
In 40 Shab-001.mp3
6.29M
بهترین اعمال در اربعین موسوی بهترین و راقی ترین عمل در این اربعین ، تمرین مراقبه و ترک مطلق گناه است ؛ به این معنا که انسان از ترک یک گناه شروع کند و بار خود را سنگین نکند ؛ باید در نظر داشت که این کار نیازمند محاسبه ی نفس است ؛ به این صورت که انسان در آخر شب در حد دو سه دقیقه محاسبه کند که چه مقدار در ترک آن گناه مذکور موفق بوده و اگر موفق بوده ، خدا را شکر کند و در فردا بیشتر مراقب باشد و اگر از دستش در رفته بود ، استغفار کند و تجدید عهد کند و فردا به راه خود ادامه دهد. قطعا توجه به حضور قلب در نماز و تصحیح آن نیز به ترک گناه کمک خواهد کرد. مداومت بر یک توسل کوچک در حد زیارت نامه ی امین الله در این اربعین بسیار راه‌گشاست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دلهای ما و حرم سلطان ابوالحسن، آقا علی بن موسی الرضا(ع)‌ در بارگاه ملکوتی مولا علی بن موسی الرضا المرتضی (علیه آلاف التحیة و الثناء) همه شما عاشقانِ مولا هستم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ببینید و نشر دهید | به مناسبت 🔻خدمات جمهوری اسلامی در حوزه دختران و زنان حجت الاسلام راجی یه عده هم هستند دوست ندارن این ها دیده بشه👌
⭕️به دیگران تهمت بی سوادی میزنن اما خودشون... ◀️همتی برای توجیه اشرافیت خود، گفتگوی آقای جلیلی با کشاورزان را با چماق کره شمالی نواخته است. ❌فارغ از نگاه مسموم وطبقاتی وی، دواشکال اساسی وجود دارد 💯اول اینکه تصویر، متعلق به مائو رهبر فقید چین است 💯ودوم آنکه او به عنوان سفیر سابق چین، مهمترین شخصیت سیاسی معاصرآن کشور را نمی‌شناسد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥اینجا سوئیس‌ و ژاپن نیست! اینجا ایرانه و ایشونم آقای رئیسی‌ان، مقام عالی کشور :)
♦️الزام همراه داشتن شناسنامه و کدملی در روز انتخابات 🔹رئیس ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به الزامی بودن همراه داشتن شناسنامه و ارائه کد ملی برای رای دهندگان در روز انتخابات از آماده باش ادارات ثبت احوال جهت ارائه کد ملی شهروندان خبر داد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌸ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختر مبارک🌸
⭕️هدفشون رای هست نه حقوق بانوان! ‼️‏دیدین بازم همتی در بدوورودش به صداوسیما از بانوان گفت ✅در حالی که یادش رفت روز دختر رو تبریک بگه 💯هدف شون فقط رای هست وبس
قاضی زاده یه ثانیه به برگه‌هاش نگاه می‌کنه و چند دقیقه صحبت میکنه برعکسش مهرعلیزاده دوساعت به برگه نگاه میکنه، دو کلمه حرف میزنه اونم اشتباه😂
⭕️جای برخورد بافساد در دولت است. 🔻آیت الله : 🔹‏بر خورد با مفسد در قوه قضائیه انجام گرفته برخورد با فساد اما در دولت باید انجام میگیرد. و انهایی که زمینه رانت خواری دارند در دولت جایی ندارند.
⭕️خلاصه ۷ دقیقه حرف همتی: ‼️من اقتصاد بلدم پس بیاید به من رای بدید تا امریکا مشکلاتمون رو حل کنه!
همتی: من برای ٧سوال شما برنامه‌های کاملی رو تدوین کردم که بعد از چهارسال ریاست‌جمهوریم اعلام خواهم کرد😂
ادامه دارد .... 🔴 باوجود تذکر های دو مناظره گذشته ، " تهمت ها و انشا خوانی ها " توسط 'مسبّبان وضع موجود همچنان ادامه دارد' .
⭕️انشاءخوانهای اجاره ای ▪️‏برگه‌های همتی و مهرعلیزاده رو از جلوشون برداری فقط میتونن بگن: آقای رئیسی، آقای رئیسی، آقای رئیسی.
مهرعلی زاده از مرحله رو خوانی به تند خوانی رسیده
⭕️مگر زبان دنیا را بلد نبودین؟! ‼️همتی میگه دولت چین و عراق هم که دوستمونه پولامونو پس نمیده؟! ⁉️الآن باید از شما پرسید مگه شما زبان دنیا بلد نبودین؟ مگه هشت سال دولت دستتون نبود؟! مگه رئیس بانک مرکزی نبودی؟! چرا کشورهای دیگه پولامونو پس نمیدن؟! ✅حتماً باید سپاه کشتی هاشونو توقیف کنه که پولامونو پس بگیریم؟ ‼️انقدر بی عرضه اید شما؟!
اندر احوالات روکشی های دولت اصلاحات‌...
⭕️جبهــــــه خـــــــودی 🔻شهید همت: 💯هر موقع در مناطق جنگی راه رو گم کردید، نگاه کنید آتش دشمن کدام سمت را می‌کوبد، همان جبهه خودی است
⭕️اشاره آقای زاکانی به این تصویر بود 🔹حالا مقایسه کنین که آیت الله رئیسی دوزانو میشینه کنار زلزله زده ها و آقای جهانگیری با کفش میره تو چادرشون.
آقای علی لاریجانی بیانیه داده و از شورای نگهبان دلیل رد صلاحیتش رو خواسته عزیز دل این همه فرافکنی لازم نیست داداشت صادق تو شورا بوده و کامل دلایل رو می دونه زنگ بزن بهش و ازش بپرس "محمد مفید"
⭕️جناب مهرعلیزاده کلا تو باغ نیستین انگار! 💯بیشتر محکومان امنیتی آبان 98 در مناسبت‌های مختلف عفو شدند و برای تعدادی از محکومان به اعدام هم درخواست تجدیدنظر شده است.
⭕️بعضی‌ها نمی‌دانند دشمن کدام طرف است، دوست کدام طرف است! 🔻حضرت : 🔹[شخصی‌که] نمیداند دشمن کدام طرف است، دوست کدام طرف است، همین‌طور بی‌هوا توپخانه را یا خمپاره را یا تفنگ را آتش میکند به یک سمتی؛ اتّفاقاً به سمت دوست شلّیک میشود. بعضی‌ها کارشان این‌جوری است؛ نمیفهمند با چه کسی دارند مبارزه میکنند؛ بنابراین شناخت محیط خیلی لازم است. ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
4_5864078527522934442.mp3
1.81M
🏝چه کسی همسر ما میشه؟؟ اگه همسر بدخلق گیرمون اومد چی؟! 🎤استاد پناهیان