eitaa logo
🌹صدرا🌹
508 دنبال‌کننده
23.2هزار عکس
25.1هزار ویدیو
272 فایل
-مهربانم، عالم از توست غریبانه چرا میگردی؟❤️😔 اللهم عجل لولیک الفرج به حق حضرت زینب( س) به کانال صدرا خوش آمدید. با مدیریت @sadrasadat74 پیشنهادات و انتقادات خود را منتقل کنید. ✅ کپی از مطالب کانال،مشروط برذکرصلوات برای شهدا،بلا اشکال و آزاد است.
مشاهده در ایتا
دانلود
‏امیرعبدالهیان: اگر مجبور بشیم بین عدم توافق و منافع مردم ایران یکی رو انتخاب کنیم، منافع مردم رو انتخاب می‌کنیم و توافق بی توافق... حالا فهمیدید فرق اینها با قبلیا چیه؟ "رابین شور"
‏ولایتمداری یعنی قبل اینکه ولیّ حرفی بزنه، تو بدونی جهت‌گیری و تصمیم و اقدامی که مطالبه‌شه چیه؟! نه اینکه برعکس راه رو بری بعدا بگی من انقلابی و ولایی‌ام. ‎ "آقای ام"
‏خطبه ی فدکیه ی حضرت زهرا و خطبه ی حضرت ‎ علیهما سلام هر دو نمونه ی کامل ‎ هستند، انقدر این دو خطبه و شرایط این دو نفر خاصه که به راحتی معلوم می کنن حق چیه و کدوم گروه بر حق اند وحتی ابوبکر می پذیره و یزیدِ ملعون به گریه میافته. این طور باید استدلال داشته باشیم. "نازنین میگه ..."
1.79M
ماجرای ،بسیار مهم وعبرت آموز احداث حوزه علمیه مروی خواب ایت اله مروی و نکته ای در رابطه با حفظ آبروی یک طلبه
🔴 عذرخواهی ها در حد حرمت شکنی اتفاق افتاده در جشنوار فیلم فجر نیست ▪️آیت الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور: در برخی مراسم‌های کشور و به ویژه جشنواره فجر اتفاقاتی رخ داد که شایسته نبود و در برخی موارد عذرخواهی‌هایی کردند که در حد آن حرمت‌شکنی‌ها نبود. ارزش‌های اخلاقی اسلامی و فرهنگی نشانه این ملت بزرگ بوده است. ▪️ ما مدافع هنر انسانی، پاک، اخلاقی و نشاط‌آور هستیم، اما هنر نباید در دام‌های شیطانی و هنجارشکن قرار بگیرد و جبران این حریم‌شکنی‌ها خواسته ملت است. 🔻 کمپین برخورد قاطع با ترویج بی‌دینی توسط سلبریتی ✅حمایت کنید👇👇 https://www.farsnews.ir/my/c/122339 👆👆
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ کارشناس سعودی: هر چه در یمن میکشیم زیر سر ایران است... 📍کارشناس یمنی: اگر ایران در این جنگ حضور داشت اوضاع کاملا متفاوت بود/آمریکا به ادامه جنگ در یمن علاقه دارد چون بیشتر می‌تواند سعودی‌ها را بدوشد و گرنه با یک پیامک و دستور می‌تواند جنگ را متوقف کند...
‏آیا می دانید که در آمریکا دانشگاه های مختص بانوان وجود دارد ؟ افرادی همچون هیلاری کلینتون ، وندی شرمن و ... فارغ التحصیل این دانشگاه ها هستند و طبق گفته خودشون دلیل پیشرفتشون مختلط نبودن دانشگاهشون بوده . اونوقت یه عده ای میخواستن با سند ۲۰۳۰کل مراکز آموزشی رو مختلط کنند . "فرهاد تقی دوست"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
۱۷ رجب سالروز شهادت احمدبن موسی علیه السلام معروف به شاهچراغ شیراز برادر امام رضا علیه السلام تسلیت باد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 کارشناس آمریکایی: ایران در تلاش است تا با تشکیل یک حلقه امنیتی، اسرائیل را از شش جهت محاصره و تهدید کند و مانع حمله به تاسیسات هسته‌ای خود شود 🔹️آن شش جهت لبنان، سوریه، عراق، یمن، غزه و خود ایران است و این موضوع در کنار ۱۵۰ هزار موشک هدایت شونده و نقطه زن حزب الله مایه نگرانی است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🕌 -کوتاه 🌐موضوع: از نماز شب ۵ دقیقه ای غافل نشیم! 🎙حجت الاسلام
📝 مرحوم آیت الله میرزا جواد آقای تهرانی که در مشهد بودند خیلی آدم خوبی بود در حالاتش هم نوشتند ذره ای در وجود این مرد هوا ریا خودخواهی کبر نفسانیت نبود اعجوبه ای بود مرحوم تهرانی. 🔷یکی از عزیزان می‌گفت رفتم خدمت ایشان یک بشقاب جلوی من گذاشتند که چند تا داخلش بیسکویت بود، مهمان هایشان را با بیسکویت پذیرایی می‌کردند چند دقیقه گذشت ایشان بلند شدند این بیسکوییت را برداشتند بردند یک ظرف دیگر آوردند که توی آن از همان نوع بیسکوییت بود. سوال کردم آقا چرا ظرف را عوض کردی این بیسکوییت آن هم بیسکوییت؟ گفتند شما میل بفرمایید چه کار دارید به تعویض ظرف. ♦️ اصرار کردم فرمودند: آن ظرف اول که برایتان آوردم یک مرتبه چشمم افتاد که یک مورچه ای دارد از کنار یکی از پودرهای این بیسکویت ارتزاق می‌کند.گفتم ممکن است شما دستتان را ببرید همان بیسکویت را بردارید خدایی ناکرده این حیوان از روزی اش جدا شود رفتم عوض کردم ظرف را که از همان بیسکویت میل کنید اما طوری نشود که یک مورچه آزرده شود. استاد هاشمی نژاد
🌹امام باقر عليه السلام : إنَّ حَديثَنا يُحيِي القُلُوبَ امام باقر عليه السلام :سخن ما دل ها را زنده مى كند. (بحار الأنوار ، ج ۲، ص ۱۴۴) #️⃣ روز 🌹 *امام سجاد - علیه السلام: إنَّ الْمَعْرِفَةَ، وَ کَمالَ دینِ الْمُسْلِمِ تَرْکُهُ الْکَلامَ فیما لایُغْنیهِ، وَ قِلَّةُ ریائِهِ، وَ حِلْمُهُ، ‏وَ صَبْرُهُ، وَ حُسْنُ خُلْقِهِ.* 🌹 *همانا معرفت و کمال دین مسلمان در گرو رها کردن سخنان و حرف‌هایی است که به حالش ‏سودی ندارد. همچنین از ریا و خودنمایی دوری جستن و در برابر مشکلات زندگی بردبار و شکیبا بودن و نیز دارای اخلاق ‏پسندیده و نیک سیرت بودن است.‏* (تحف العقول: ص ۲۰۲) 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 *السلام علیکَ یا حسنَ بنَ علیٍ نِ المجتبی علیه السلام* *السلام علیکَ یا حسینَ بنَ علیٍ علیه السلام* 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 *اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج* 🌹سلام صبح دوشنبه شما بخير🌹 🌹حاجت روا باشید ان شآءالله🌹 🌹التماس دعای مخصوص🌹
14001127- 03_1.mp3
28.7M
🎙 | سخنرانی در اعتکاف نوجوانان 🔶 صحبت‌های بسیارمهم درخصوص اصول چگونگی جذب حتما گوش کنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حاخام یعقوب هرتزوگ در بازار تهران جامعه یهودیان تهران موضع خود را در مورد این ادعای اسقاطیل مشخص نماید ایا حاخام و تاجر اسقاطیلی و نماینده ویژه اسقاطیل در عادی سازی با اعراب به دعوت شما به ایران امده؟ اگر بله چرا؟ ربط شما با تیم عادی ساز اسقاطیل چیست؟ ایا شما وظیفه اجرای پازلهای عادی سازی در ایران را برعهده گرفته‌اید و عامل اسقاطیل هستید؟ اگر پاسخ منفی است همانطور که قبلا در هجمه اسقاطیل علیه حاخام یهودا گرامی با ایشان همراهی کردیم اینبار هم مقابل اسقاطیل خواهیم ایستاد تا مشخص شود چه کسی عامل دعوت این عامل صهیونیست به ایران اسلامی بوده ما برای یهودیان ایران به عنوان شهروندان ایران و برادران خود احترام قائلیم اما در برابر سرسپردگان و عوامل اسقاطیل ساکت نخواهیم بود اقای یهودا گرامی شما صراحتا اعلام کنید، دعوت از حاخام اسقاطیلی کارشمابوده یا خیر؟
تصویری از حضور آزادانه تاجر صهیونیست بذرهای تراریخته و حاخام ارشد و مبلغ یهودیت و مامور عادی سازی روابط کشورهای مسلمان با اسرائیل پلید، در امامزاده زید در بازار تهران!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🍃بشنوید از یه خواهر فوق العاده تاثیر گذار در تاریخ 👌خواهری که ۱۰ تا برادرش را شیعه کرد ... آن هم چه شیعه‌ای !!! حجت الاسلام خیییلی عالی بشنوید
49.06M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تشرف خواننده صلوات خاصه به خدمت امام رضا علیه السلام کانال دانستنی های زیبا
‌🔴درآخرالزمان کارها برعکس می شود‼️  💠پیامبر گرامی می فرماید :« از نشانه های و نزدیکی امام زمان آن است که : 🔷اغلب مردم باسواد میشوند. ولی عده ی مردم دانا و آگاه کمتر می شود. 🔷فرمانروایان و حاکمان و مامورین بیشتر می شوند. ولی افراد امین و مورد اعتماد مردم کمتر می شوند. باران ها در همه جا افزایش می یابد. ولی سبزه ها و گیاهان کمتر می شود » 📚تحف العقول ،صفحه ۶۳ تعجیل در فرج صلوات
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 کتابی که در عالم رویا به علامه محمدتقی معرفی کردند! 🔺به واسطه این کتاب مردم اصفهان مستجاب‌الدعوه شدند ▪️رهبر انقلاب: من این کتاب را بخصوص در ایام اعتکاف توصیه میکنم..
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻پیاده نظام دشمن🔻 🛑نفوذ چگونه صورت میگیرد.🛑 🔴نفوذ در بدنه انقلاب🔴 🛑 هوشیار باشیم🛑