eitaa logo
🌹صدرا🌹
509 دنبال‌کننده
23.2هزار عکس
25.2هزار ویدیو
272 فایل
-مهربانم، عالم از توست غریبانه چرا میگردی؟❤️😔 اللهم عجل لولیک الفرج به حق حضرت زینب( س) به کانال صدرا خوش آمدید. با مدیریت @sadrasadat74 پیشنهادات و انتقادات خود را منتقل کنید. ✅ کپی از مطالب کانال،مشروط برذکرصلوات برای شهدا،بلا اشکال و آزاد است.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠راه‌ حل برای دفع سحر و جادو👿 👌توصیه آیت الله بهجت برای دفع سحر و جادو : ۱- همراه داشتن قرآن کوچک ۲-خواندن معوذتین( سوره های ناس و فلق) هر روز ۳-خواندن مداوم آیت الکرسی ۴-بلند اذان گفتن در خانه ۵-تلاوت روزانه حداقل پنجاه آیه قرآن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
بازی در خانه پدری🥲😍 قابی زیبا از بازی کودکان در حاشیه جلسه اخیر رهبر انقلاب با جمعی از بانوان فرهیخته ♥️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⬅️ رهبر انقلاب: علاج وسوسه دشمن تبیین است نه باتوم 🔹بارها گفتم، بازهم می‌گویم. در راس نقشه‌های دشمن تبلیغ است و علاج آن تبیین حقیقت است. 🔹وسوسه‌ای را که روی آن جوان و نوجوان اثر می‌گذارد چه چیزی می‌تواند برطرف کند؟ باتوم که نمی‌تواند برطرف کند، آن وسوسه را تبیین می‌تواند برطرف کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 ببینید | بی‌تابی شهید قاسم سلیمانی بر تابوت حاج احمد کاظمی 🌷۱۹ دی ماه؛ سالگرد شهادت حاج احمد کاظمی
♦️‌ ️ایشان جزو بهترین های من بود 🔹‌ مقام معظم رهبری : من کارهای بزرگی را به عهده ایشان(شهید کاظمی) محول کردم، کارهایی که به همه نمی‌دادم و اطمینان نمی‌کردم، ایشان با بهترین وجه آن‌ها را به انجام می‌رساند. روزی که من یکی از این مأموریت‌ها را به ایشان محول کردم، بعضی‌ها بودند در سپاه باور نمی‌کردند ایشان بتواند این کار را انجام بدهد اما ایشان رفت و و به بهترین وجه آن را انجام داد. ایشان جزو بهترین‌های من بود. 🔹۱۹ دی،‌ سالروز شهادت ، شهید احمد کاظمی تسلیت باد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گریه های حاج قاسم در فراق دوست و همرزش حاج احمد کاظمی حاج قاسم به آرزوی خودت رسیدی 😔😔❤️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥اشاره رهبر انقلاب به یک سند تازه منتشر شده: کارتر در سال ۱۹۷۹ به سازمان سیا دستور سرنگونی انقلاب را داده است 🔹رهبر انقلاب صبح امروز در دیدار مردم قم:یعنی همان اول انقلاب اوایل انقلاب رئیس‌جمهور آمریکا دستور سرنگونی جمهوری اسلامی ایران را با خواب آشفته‌ای که لابد دیده به سازمان سیا صادر میکند. 🔹آن وقت نکته‌ی جالب توجه این است که به چه وسیله ساقط کنید، ذکر میکند اولین نکته‌ای ذکر میکند تبلیغات است؛ پروپاگاندا. میگویند با پروپاگاندا تبلیغ کنید علیه جمهوری اسلامی.
‏اندیشکده خاورمیانه : در حالی که رمز ارزها در ابتدا برای محدود کردن قدرت دولت ها در نظر گرفته شده بود ، دولت ایران از همین طریق از سال ۲۰۱۸ تاکنون در حدود ۸ میلیارد دلار درآمد داشته و از طریقش تحریم را دور زده و با هفت کشور که برخی متحد آمریکا هستند معامله کرده است... "آقای تحلیلگر"
‏برای عربستان، ایرانی یا شیعه بودن مشکلی نیست، اگر آخوند درباری انگلیس و آمریکا باشید! جمع روحانی نماهای شیعه در عربستان با استقبال ویژه، جالب که برخی از این مهمانان عایشه را لعن می‌کنند! 🤔 "LIBANIRAN"
🔴 سنگین ترین هشدار تاریخی رهبر انقلاب رهبر انقلاب امروز فرمودند: کار را به لحظه باید انجام داد؛توابین برای انتقام خون مطهر امام حسین آمدند جنگیدند،همه‌شان کشته شدند اما در تاریخ اینها را مدح نمیکنند؛چرا؟چون دیرجنبیدند.شما که میخواستید خونتان را در راه امام حسین بدهید،چرا در اول،دوم محرم نیامدید؟ ⏪ کار به کجا کشیده که امام جامعه دارند در این سطح به همه هشدار میدهند و مثال از عاشورا و سرنوشت امام حسین علیه السلام به میان آورده اند؟ خوابیم یا بیدار؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ این فیلمو ببینید؛ 🔻انگار از بهشت اومده ی سر به ما بزنه و بره...چرا این داغ سرد نمیشه...؟!
💌 🌹‌: اَز ‌خُـدا‌ خـواستِـم‌ اینقَـدر ‌بِـه ‌مَـن ‌مَشغلِـه‌ بِـده ڪِه ‌حَتـۍ ٰ‌فُـرصَـت ‌فِڪر ‌گنـٰاه ‌هَـم ‌نَڪنـم..! 🌷روح مطهرش شاد با صلوات
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سلام و نور بی تفاوتی یک فرهنگه که با به من چه آغاز و با به تو چه به نهایت تجلی اش میرسه.
دیدار مردم قم با رهبر انقلاب 🔹هم‌زمان با سالروز قیام تاریخ‌ساز ۱۹ دی ۱۳۵۶ قم جمعی از مردم این شهر با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با رهبر انقلاب دیدار کردند.
وقتی جراح تومور اصلی سرطانی رو از بافت پستان جدا میکند، باید بررسی کند که بافت حاشیه تومور در بدن سالم هست یا نه! یک قسمت از بافت حاشیه تومور رو از پستان جدا میکنند و برای آزمایش میفرستند. این آزمایش ۱ ساعت طول می‌کشد! در این یک ساعت بیمار بیهوش است و تیم جراحی تقریباً بیکارند و منتظر جواب! پروفسور عبدالاحد یکی از نخبه‌های ایران در زمینه تولید دستگاه‌های پزشکی همراه با تیمش یک دستگاه درست کرده‌اند که در کمتر از ۱ دقیقه تشخیص میدهد بافت حاشیه تومور در بدن دارای ضایعات تومور هست یا نه. یعنی زمان عمل کوتاه میشود و تیم‌ جراحی می‌تواند چند عمل دیگر انجام دهد و کلی مزایای تخصصی دیگر. این دستگاه نزدیک ۲ ساله که در تهران کار می‌کند(ثبت اختراع آمریکا هم داره) اینروزها یک تیم از هند برای خرید این دستگاه وارد تهران شدند عکس العملشون بعد از دیدن عملکرد این دستگاه حین عمل جراحی دیدنی بود! با ذوق زدگی از دستگاه تعریف می‌کردند. می‌گفتند بی‌نظیره و چقدر مشکل مارو حل می‌کنه و قرار شده ده بیمارستان‌‌ هند با این دستگاه تجهیز شود. از این متخصصان گمنام کم نداریم در ایران 👌
🔴 تلخ ترین مثالی که رهبرانقلاب امروز بیان کردند!
🕊📜پیامبر اکرم صلّی الله علیه و آله فرمودند: العبدُ المطيعُ لوالديهِ و لرّبه في أعلي علّيين. بنده اي كه مطيع پدر و مادر و پروردگارش باشد، روز قيامت در بالاترين جايگاه است. كنز العمّال، ج 16، ص 467 🔆*🔆*🔆*🔆 ✍اگر مهری به دل دارم ، اگرعشقی به سر دارم یقینا مــادرم داده و یـا ارث از پــدر دارم چو مـادر یاورم باشد ، پـدر باشد دعـا گویم نه از بیـگانه بـاکـم هست ، نه پـروا از خـطـر دارم📝
📸یادم میمونه... 🔹همزمان با نزدیک شدن به ایام ولایت حضرت زهرا(س) و روز زن دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) تغییر کرد
4_5816747094567815745.mp3
5.08M
رضایت مادر ، رضایت خداست ▫️هر چه لطیف تر است ، آتش به او کاری تر است ؛ اگر اهل دقت باشی ، هر وقت ثواب یا خطایی کرده باشی ، سریعا در عکس العمل مادرت با تو ظاهر می شود ؛ شاید فکر کنی بی علت از تو دلگیر است یا بی علت از تو خوش حال است ، اما این یک سنت الهی است : " خدا از طریق حال ِمادر با ما سخن می گوید ؛ حال او ملاک و ترازوی احوالات ماست ؛ رضایت او رضایت خدا و رضایت خدا رضایت اوست."
💠جزئیات انهدام تیم منافقین در سمنان توسط وزارت اطلاعات/تروریست‌ها قصد خرابکاری در قم و تهران را داشتند،، استاندار سمنان: 🔹در اقدام اطلاعاتی گسترده هسته سازمان‌یافته و تشکیلات اطلاعاتی گروهک تروریستی منافقین به استعداد پنج عنصر در استان سمنان شناسایی و دستگیر شدند. 🔹این تیم وابسته به گروهک منافقین در استان سمنان چند هدف را دنبال می‌کرد؛ پشتیبانی مالی از مرتبطین گروه نفاق و همچنین کانون‌های شورشی در اغتشاشات اخیر یکی از اهداف این تیم سازمان‌یافته بوده است. 🔹هدف دوم این تیم تروریستی ساخت سازه‌های مختلف انفجاری با تهیه مواد شیمیایی و اسیدی و آزمایش آن در بیابان‌های استان بوده است. 🔹هدف سومی که این تیم سازمان‌یافته تروریستی از منافقین داشته‌اند و در حال اقدام برای آن بوده‌اند؛ تهیه «سه‌راهی‌های انفجاری» برای اقدامات ایذایی در استان‌های هم‌جوار به‌ویژه قم و تهران بوده است. 🔹هدف دیگری که این تیم تروریستی از منافقان به دنبال آن بود؛ اجرای اقداماتی ازجمله شعارنویسی و تهیه فیلم و عکس از اعتصاب‌ها به‌ویژه اعتصاب بازاریان بود. 🔹از این تیم سازمان‌دهی شده گروهک منافقین، مقادیر بسیار زیادی مواد منفجره، دستگاه‌های دیجیتال دوربین‌های مختلف کشف و ضبط شد.
گرماے توے این روز هاے ازسوختن نیست این گرما را مدیون هستیم ڪہ براے سوختن... 😔