eitaa logo
🌹صدرا🌹
508 دنبال‌کننده
23.2هزار عکس
25.2هزار ویدیو
272 فایل
-مهربانم، عالم از توست غریبانه چرا میگردی؟❤️😔 اللهم عجل لولیک الفرج به حق حضرت زینب( س) به کانال صدرا خوش آمدید. با مدیریت @sadrasadat74 پیشنهادات و انتقادات خود را منتقل کنید. ✅ کپی از مطالب کانال،مشروط برذکرصلوات برای شهدا،بلا اشکال و آزاد است.
مشاهده در ایتا
دانلود
YEKNET.IR - roze - shahdah imam hadi 1400 - motiee.mp3
6.9M
(ع) 💔روضه امام هادی(ع) 💔یارب از زهر جفا سوخت ز پا تا به سرم 🎤
✨ الهادی یَهدی اِلی المَهدی ✨و به نامِ هدایت گرِ شما، مسیرِ وصال روشن شد. دستِ گمشده ها را چه خوب میگیری و به آخرین چراغ میرسانی آقا ...
💢 سبو سرکیسیان اسقف ارامنه تهران با برگزاری نشست خبری، اهانت به قرآن را محکوم کرد. 🗨 یاد این آیه افتادم وَقَالَ الرَّسُولُ يَا رَبِّ إِنَّ قَوْمِي اتَّخَذُوا هَٰذَا الْقُرْآنَ مَهْجُورًا؛ به کتاب آسمانی ما توهین شده است اسقف ارمنی آن را محکوم میکند! 📌واقعا‌‌آخرالزمان خدا عاقبتمون ختم بخیر‌کند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
تکه روایتی از زندگی علامه مصباح یزدی تا یادم می آید همیشه کار داشت و مشغول بود. از تبلیغ دین و فعالیت فرهنگی تا درس و بحث و مدیریت. گاهی یک ماه خانه نمی آمد. این جور وقت ها مادرمان ستون خانه بود. مادر به راهی که او می رفت، ایمان داشت. این همراهی برای ادامه دادن مسیر دل گرم ترش می کرد. شاید به همین خاطر بود که هیچ وقت دعوایشان را ندیدم. هیچ وقت ندیدم به مادرمان با تندی حرف بزند. مدام سفارش می کرد:«به مادرتان احترام بگذارید؛ دستش را ببوسید». "حجت الاسلام و المسلمین علی مصباح یزدی"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑🎥 آیا کسی که با سادات ازدواج می‌کند در روز قیامت فضیلتی برای او هست؟ 🔹حجت الاسلام محمدی در شبکه قم: فردی که با اختیار خود و برای انتصاب به پیامبر(ص) با ذریه ایشان وصلت می‌کند برای او فضیلتی در نظر گرفته می‌شود
نه اشتباه نکردید تصویر مربوط به ترکیه نیست! تبریز خودمان است که در حال آنکارا شدن است!
👩‍💼 زن تاثیرگذار فقط "کایلی مور گیلبرت" جاسوس استرالیایی انگلیسی که موقع تبادل با چند زندانی ایرانی، عراقچی با لبخند بدرقه‌ش کرد و دو روز بعد شهید فخری زاده رو ترور کردن! ❗️البته از نظر اصلاح طلبان!
بسم الله الرحمن الرحیم ✍امام هادی علیه السلام: جایگـاه مـردم در دنیا به «اموال» است و در آخرت به «اعمال» 📚بحارالأنوار ج 75 ص 368
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
صلوات خاصه آقا امام رضا ع🌸 اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى عَلِیِّ بْنِ مُوسَى الرِّضَا الْمُرْتَضَى الْإِمَامِ التَّقِیِّ النَّقِیِ‏ وَ حُجَّتِکَ عَلَى مَنْ فَوْقَ الْأَرْضِ وَ مَنْ تَحْتَ الثَّرَى الصِّدِّیقِ الشَّهِیدِ صَلاَةً کَثِیرَةً تَامَّةً زَاکِیَةً مُتَوَاصِلَةً مُتَوَاتِرَةً مُتَرَادِفَةً کَأَفْضَلِ مَا صَلَّیْتَ عَلَى أَحَدٍ مِنْ أَوْلِیَائِکَ‏. علیه السلام اللهم عجل لولیک الفرج
داغ دوباره بر دل نازنین شما! گفتند: علیّ بن محمّد می‌خواهد ضدّ حکومت قیام کند. سربازانش را شبانه به خانه‌ی امام هادی علیه‌السّلام روانه کرد. سرزده وارد خانه‌ی امام شدند و به جست و جو پرداختند. امام را دیدند که روی خاک، رو به قبله نشسته‌اند و قرآن می‌خوانند. چیز مشت پرکنی نیافتند و عقده را با حمله به امام علیه‌السّلام گشودند و ایشان را با سر و پای برهنه نزد متوکّل بردند! متوکّل مثل همیشه در دستش جام شراب بود. برخاست و با وقاحت تمام، امام را در کنار خود نشاند و جام شراب را به آن حضرت تعارف کرد!! امام فرمودند: سوگند به خدا، هرگز گوشت و خون من با شراب آمیخته نشده و نخواهد نشد. متوکّل گفت: پس شعری بخوان! امام فرمودند: من در شعر، بهره‌ای اندک دارم. متوکّل گفت: حتماً باید اشعاری بخوانی. امام هادی علیه‌السّلام اشعاری در بی‌ارزشی دنیا خواندند. فطرت متوکّل بیدار شد و پشیمان گشت و گریه کرد. دیگران نیز گریستند. سپس دستور داد امام هادی علیه‌السّلام را با احترام برگردانند. یا صاحب الزمان! این روزها، شمایید و اندوهی دیگر! و چه ناشیانه، گفتیم و نوشتیم از آن مجلس شراب و بی‌حرمتی! بی آن که یادمان باشد این، داغ دوباره‌ای است بر دل نازنین شما! و رسم مروت نیست صاحب عزا را رنجاندن! مولای من! پیراهن مشکی از تن درآرید و لباس ظهور بر تن کنید که چاره‌ی این خاطرات غم‌بار، که عمری همراه‌تان است، فقط ظهور است، ظهور!
🔸شیرزن ایرانی که کمتر کسی او را می‌شناسد 🔹 بانو «آمنه وهاب زاده» امدادگر، آر پی چی زن و همرزم شهید همت و شهید چمران که وقتی رژیم بعث شیمیایی زد و ایشان دید جانبازی که درحال درمانش است ماسک ندارد؛ ماسک خود را به او داد و خود شیمیایی شد. 🔹 چرا از این زن قهرمان ایرانی، برای مردم گفته نشده است ؟! 🔹 مگر ارزش کار این بانو، از قضیه پطرس که یک خارجی بود و خیلی ها میگویند کل این داستانش دروغ است کمتر است که جایی در کتاب های درسی ما ندارد؟! 🔹 هزاران شخصیت واقعی و فداکار در جامعه خودمان داریم، آن وقت شخصیت های جعلی و داستان های دروغین آنها را در کتاب های درسی خود قرار می دهیم!!
عکس زیبای قدیمی و پرمعنی از شهر سامرا 🔹خانه های مسکونی که حرم امامین عسکریین(ع) را احاطه کرده در حالیکه کاخ بنی العباس و آن طرف رها شده است. این کاخ همزمان با تاسیس شهر سامرا و بدستور معتصم ساخته شده بود که پس از شهادت و تدفین معصومین اینگونه در گذر زمان مرکزیت خود را از دست داده است. "سید علیرضا آل داود"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥فیلم آخرین حضور حاج قاسم سلیمانی در سامرا و غبار روبی حرم امام هادی علیه‌‌السلام ‌ 🏴سالروز شهادت هادی جهانیان، حضرت امام علی بن محمد النقی تسلیت باد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تا وقتی که خدا و اهل بیت رو داریم غصه خوردن نداره! دنیا و آخرت دست خودشونه
980302-Panahian-M-ImamSadegh-GonahChistTobeChegooneAst-18-64k.mp3
29.81M
جلسه هجدهم گناه چیست؟ توبه چگونه است؟ 🎤استاد پناهیان لطفا این سلسله سخنرانی رو دنبال کنید.
شروع جلسات استاد پناهیان گناه چیست؟ توبه چگونه است؟ 👆👆👆👆
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آقای مکانیک دمت گرم.😍 📝 پاورقی 📌 هر روز 🕗 ساعت ۱۹:۵۰ 📺 شبکه دو سیما
رفقا! خبری در راه است ؛ و آقا توسط ملائک غیبی دارن نصرت میشوند! رفقا هرچی به خیمه نزدیک میشیم امتحانات داره سخت‌تر میشه. حواستون باشه‌ها، ما از پشت دیواره‌های بصره به پشت دیواره‌های بیت‌المقدس رسیدیم؛ کار تمام است ؛ خواهید دید کار تمام است و امروز دارن تمرین میگیرن از ما ولایت‌پذیری امام مهدی"ع" رو توی آسِد علی‌ آقا ... همونجوری که تمرین گرفتن از شهدا ولایت‌پذیری امام مهدی"ع" رو توی آقا روح‌الله. مراقب باشید رفقا! "حسین یکتا"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
توصیه های بسیار ارزشمند به نقل از امام علی النقی علیه السلام 🏴🏴🏴🏴🏴