eitaa logo
🌹صدرا🌹
510 دنبال‌کننده
23.2هزار عکس
25.2هزار ویدیو
272 فایل
-مهربانم، عالم از توست غریبانه چرا میگردی؟❤️😔 اللهم عجل لولیک الفرج به حق حضرت زینب( س) به کانال صدرا خوش آمدید. با مدیریت @sadrasadat74 پیشنهادات و انتقادات خود را منتقل کنید. ✅ کپی از مطالب کانال،مشروط برذکرصلوات برای شهدا،بلا اشکال و آزاد است.
مشاهده در ایتا
دانلود
🌸🍃 🍃 🔖سبوس گندم و پاکسازی روده 🔹۱۵ درصد وزن دانه گندم را پوسته خارجی آن یا سبوس تشکیل می دهد. 🔸غنی ترین بخش گندم از نظر فیبر و مواد معدنی و ویتامین ها همین بخش گندم است ، که امروزه دور ریخته می شود. 🔹 اگر نان یک ملت از دانه کامل گندم درست شود ، بسیاری از بیماریهای موجود مثل دیابت ، یبوست ، بیماریهای قلبی ، سرطانهای روده ، پوکی استخوان ، کلسترول خون کاهش پیدا می کند. 💠شیخ بوعلی سینا در کتاب قانون می گوید: " سبوس گندم روده ها را تحریک می کند تا محتویات داخل آن دفع شود " ✔️امروزه ثابت شده است ،مصرف سبوس گندم با افزایش سرعت انتقال مواد غذایی در روده ها و کاهش ترشح و باز جذب اسید های صفراوی ضمن پاکسازی روده ها ، کاهش کلسترول و کاهش احتمال سرطان روده ، از تشکیل سنگ های صفرایی ، جلوگیری می کند. 🌀 ۱ واحد سبوس گندم را با ۴ واحد عسل معجون کنید . روزانه ۲ بار و هر بار ۱ قاشق چایخوری میل کنید. یا 🌀 ۱ قاشق غذاخوری سبوس گندم را در یک لیوان آب گرم دم کرده با ۱ قاشق گلاب و بیدمشک میل کنید. ❌ تذکر : به عنوان یک قانون کلی در استفاده از هیچ ماده ای نباید زیاده روی کنید. سبوس گندم را هم به اندازه ، با آب کافی و هر از گاهی با مقداری روغن زیتون میل کنید. 🖊دکتر یحیی زینال پور (متخصص طب سنتی ایرانی) ♦️لطفا انتشار بدهید👌
جامعه اطلاعاتی آمریکا: ایران قصد ساخت بمب اتمی ندارد 🔺گزارش سالانه جامعه اطلاعاتی امریکا: 🔹 ایران در حال حاضر هیچ فعالیت کلیدی تسلیحاتی که برای ساخت یک بمب هسته‌ای قابل آزمایش ضروری است انجام نمی‌دهد. 🔹ایران از زمان ترور محسن فخری‌زاده به توسعه برنامه هسته‌ای خود سرعت بخشیده است. چنانچه تحریم‌ها علیه ایران رفع نشوند مقام‌های این کشور احتمالاً غنی‌سازی بیشتر تا ۹۰ درصد را در نظر خواهند گرفت.👌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حضور امیرعبداللهیان در میان زلزله‌زدگان شهر آدیامان ترکیه👌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 برانداز جماعت تحمل شادی مردمم نداره 🔹 وایساده تو جمعیت هرچی لایق خودش و هم فکراشه به مردم میگه تا یکی بلندشه باهاش درگیر بشه ولی مردم جوری بهش محل نمیذارن که انگار وجود نداره🤔🤮 لعنت خدا بر هرچه منافق و خائن باد.
سی ویژگی یک انسان با شخصیت ❏ کسی نگران رفتار و گفتار او نیست. در ادب و امانت داری قابل پیش بینی است؛ ❏ اتومبیل خود را برای عابری که از خطوط عابر پیاده عبور می کند، کاملاً متوقف می کند؛ ❏ چون وفای به عهد برای او جدی است، بعضاً شبها برای تحقق عهد، فکر کرده و خوابش نمی برد؛ ❏ روزانه ۵ دقیقه برای خشکاندن حسادت در وجود خود، برنامه ریزی کرده است؛ ❏ بسیار بسیار بسیار بسیار انصاف دارد؛ ❏ آنقدر برای خود احترام قایل است که به کسی خیانت نمی کند؛ ❏ روزانه ۱۰ دقیقه برای شناخت خود، برنامه ریزی کرده است؛ ❏ اگر حتی ۵ دقیقه به جلسه ای دیر برسد، با پیامک به میزبان اطلاع می دهد؛ ❏ اطرافیان او از اینکه نقدی را مطرح کنند احساس آرامش و امنیت می کنند؛ ❏ برای نگاه کردن به شبنم روی گلبرگ یک گل، وقت می گذارد؛ ❏ دارای ثبات فکری است و به تناسب شرایط و مخاطب، افکار و مواضع خود را تغییر نمی دهد؛ ❏ انسانها را به خوب و بد تقسیم نمی کند بلکه ضعف ها و توانایی‌های آنها را در کنار هم می بیند؛ ❏ مخالفان فکری او، اخلاق او را تحسین می کنند؛ ❏ بیشتر با رفتار خود دیگران را تحت تأثیر قرار می دهد تا گفتار؛ ❏ ظرفیت و شجاعت گفتن این جمله را دارد: ✸ افکار فلانی با من بسیار متفاوت است ولی ذاتاً فرد مؤدبی است؛ ❏ ظرفیت و شجاعت گفتن این جمله را دارد: ✸ افکار فلانی با من بسیار متفاوت است ولی تابحال ندیده‌ام که بدگویی و تخریب کند؛ ❏ ظرفیت و شجاعت گفتن این جمله را دارد: ✸ افکار فلانی با من بسیار متفاوت است ولی ندیده‌ام که برای کسب موقعیت بهتر شغلی و مالی، چاپلوسی کسی را بکند؛ ❏ بسیار اعتماد به نفس دارد ✦ چون دقیق و حقوقی صحبت می کند؛ ❏ بسیار اعتماد به نفس دارد ✦ چون نیازی به متهم کردن کسی ندارد؛ ❏ بسیار اعتماد به نفس دارد ✦ چون یک شغل بیشتر ندارد؛ ❏ بسیار اعتماد به نفس دارد ✦ چون با درون خود زندگی می کند تا با قضاوت دیگران؛ ❏ بسیار اعتماد به نفس دارد ✦ چون طولانی در منصبی نمی ماند؛ ❏ بسیار اعتماد به نفس دارد ✦ نیازی به تزویر ندارد چون حدّ خود برای یک زندگی با تدبیر را می داند؛ ❏ بسیار اعتماد به نفس دارد ✦ چون افکار و مواضع او ارتباطی به منابع مالی او ندارند؛ ❏ بسیار اعتماد به نفس دارد ✦ چون نیازهای مالی او مرتبط به حوزۀ سیاست نیست؛ ❏ بسیار اعتماد به نفس دارد ✦نیازی به حذف دیگران ندارد چون دایرۀ بازی و زندگی او بسیار وسیع است؛ ❏ بسیار اعتماد به نفس دارد ✦انحصاری رفتار نمی کند چون کرۀ زمین را فقط یک نقطه در خلقت می داند؛ ❏ دروغ نمی گوید چون با راستگویی به همۀ منافع معقول خود دست یافته است؛ ❏ مسئله یکِ زندگی او، کار کردن و زحمت کشیدن است؛ ❏ بی نیازی در ذات و هویت اوست.
28.03M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سرود «سلام یا مهدی» در قلب کاراکاس در نمایشگاه دوستی ایران و ونزوئلا 🔹قرار است در حاشیه این نمایشگاه دست خط رهبر معظم انقلاب بر کتاب "سلول ۱۴ " رونمایی شود. این کتاب ترجمه اسپانیولی کتاب "خون دلی که لعل شد" است که برای اسپانیولی زبان ها به چاپ رسیده است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
دستورالعمل برای فرزند آوری صالح 🔸 آیت الله 🍏 بعد از هر نماز فریضه یومیه، ابتدا صلوات بفرستید بعد یکبار استغفار کنید و بعد دوباره صلوات بفرستید بعد از آن به فارسی این دعا را بکنید. 🍏 بگویید: «خداوندا اولاد من را سالم، صالح، خوش روزی، خوش قدم و عاقبت به خیر قرار بده» و بعد دوباره صلوات بفرستید. حاج آقا می گفتند: من برای همه فرزندانم این کار را انجام داده ام. در واقع چیزی را به دیگران توصیه می فرمودند که خود مقید بودند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💥 نخستین تصاویر از ناو اقیانوس پیمای شهید مهدوی که امروز به ناوگان دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ملحق شد
خبر خوش برای مردم : نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت سوم روز دوشنبه مجلس و در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه ۱۴۰۲ با الحاق یک بند به تبصره ۷ موافقت کردند. طبق این مصوبه، وزارت صمت مکلف است در صورت درخواست وزارت دفاع برای تولید انبوه انواع خودروهای سبک و سنگین و خودروهای با کاربری خاص، مجوزهای لازم را صادر و همکاری‌های لازم را معمول کند. با توجه به زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های موجود در صنعت دفاعی کشور، وزارت دفاع می‌تواند با رعایت ملزومات اصل ۱۱۰ قانون اساسی و اخذ مجوزهای لازم مرتبط با همین اصل با همکاری ستاد کل نیروهای مسلح نسبت به تولید و فروش خودروهای مذکور اقدام کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠نگاه کنید رهبر سیاه‌پوستان آمریکا درباره شما صحبت می‌کند/ صدور انقلاب یعنی این 🔹90 میلیون ایرانی اعتقاد دارند مهدی می آید و حاضرند برایش جان دهند. مردم جذابی هستند نه ؟ دلتان نمی خواهد مثل مردم ایران باشید؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥لحظات زیبا و احساسی حضور مقام معظم رهبری در وزارت اطلاعات ❤️دیدار سربازان گمنام امام زمان«عجل الله تعالی فرجه الشریف» با مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی» ┄┅┅٭❅💠❅٭┅┅┄ برادران و خواهران عزیز ایرانی من از اصول مراقبت کنید،اصول یعنی ولیّ فقیه،خصوصا این حکیم،مظلوم،وارسته در دین،فقه،عرفان،معرفت،خامنه ای عزیز را عزیز جان خود بدانید،حرمت او را حرمت مقدّسات بدانید، شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز ┄┅┅٭❅💠❅٭┅┅┄ ✍عصری ┄┅┅٭❅💠❅٭┅┅┄ 🇮🇷لَبَّیْڪ‌ یا‌خامَنہ‌اے‌ لَبَّیْڪ‌ یا‌حُسَیْن‌ است
باسلام و ادب خدمت دوستان : شنیدها حاکی از آن است که مزدوران اجیر شده سازمان منافقین و آبادی داخلی استکبار چهارشنبه سوزی را همراه مسمومیت و کشته سازی، خصوصا اطفال و نوجوانان را هدف قرار داده و این آخرین ترفند برای ناامنی و رعب و وحشت و نارضایتی مردم از حکومت مردمی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در دستور کار قرار داده اند! لذا خواهشمندیم نیرنگ و حیله کثیف و غیر انسانی دشمن مردم را جدی بگیرید و به هیچ وجهی تجمع و آتش بازی ایجاد نکنید و حدالامقدور در خانه‌ی خود بمانید و بیرون نیایید! /چهارشنبه سوری / خطر مسمومیت / خطر آتش سوزی / نا امن کردن محله ها و امثالهم / آخرین حربه برای ضربه زدن به مملکت و حکومت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دستور کار این بی غیرتان خدانشناس و منافقین را با درایت و مدیریت شما ملت عزیز و جوانان فرهیخته بیاری خداوند مهار و نقشه شوم آنها را خنثی فرمایید . /خواهشمندیم از خانه های خود در حد امکان خارج نشوید / مواظب بچه ها و سالخوردگان و ضعیفان جسمی باشید. /با تمام توان از تصمیم نابخردانه و ناجوانمردانه‌ی منافقین جلوگیری و آن را در نطفه خفه کنید . /اغتشاشگران که عوامل سعودی و اینترنشنال و اسرائیل و آمریکا و منافقین کور دل هستند ناامن کردن چهارشنبه سوری را بهانه دارندو می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند . لذا به کمپین نه به چهارشنبه سوری بپیوندید و از سلامتی خود و خانواده خود مواظبت کنید !! خطر جدی است ولی در مقابل واکنش سریع مردم عزیز جای نگرانی نیست! بهوش باشید و طعمه‌ی معاندین نشوید .
🔻برای نبرد بزرگ در منطقه آماده‌ایم دبیرکل حزب‌الله لبنان چهارشنبه شب در نشستی با حدود دویست نفر از شخصیت‌های فکری، سیاسی و رسانه‌ایِ کشورهای عربی و اسلامی در بیروت: 🔹گرچه دشمن تلاش می‌کند با جنگ شناختی ذهن نسل‌های جدید را نسبت به حقایق موجود دچار اختلال ادراکی کنند، اما نبرد اصلی، نبرد برای آزادی فلسطین است. ما برای این نبرد کاملا آماده‌ایم و منتظر ساعت صفر هستیم. 🔹دخالت آمریکایی‌ها در این زمینه می‌تواند اهمیت نبرد و پیامدهای اصلی درگیریِ پیشِ رو را افزایش دهد. 🔹با وجود چالش‌هایی که امروز محور مقاومت با آن روبه‌رو است، اما منسجم‌تر و قوی‌تر شده و با اراده‌ای قوی جهت پاسخ‌گویی به هرگونه تجاوز بزرگ رژیم صهیونیستی که منطقه را هدف قرار دهد، آماده است. 🔹در فلسطین اشغالی یک نبرد بزرگ در حال رخ دادن است و با توجه به مقیاس آنچه رژیم صهیونیستی با آن مواجه است، پایان این رژیم جعلی آنقدر نزدیک شده که ممکن است در همین مرحله محقق شود.
💢 رزمنده یمنی: ما ایرانی ها شجاع هستیم خصوصا وقتی شیعه باشیم👌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
با این کلیپ، کیف کنید. این اقتدار، چقدر امیدوارکننده و صفادهنده قلوب است. دوستان را امیدوار و دشمنان را ناامید می‌کند. مهم‌تر؛ آن روحیه و ایمانی است که باید پشت این تسلیحات بنشینند و بدون کوچکترین ترس و محافظه‌کاری، دشمن را عقب برانند. به امید انتقام از دشمنان خدا و دشمنان این ملت.
👤"روز جهانی زن یا روز جنایت علیه زن" اکثر سلبریتی های مملکت ما روز جهانی زن رو تبریک گفتن ،چرا؟ چون خارجیه ،کلاس داره،چون آمریکا و اروپا رو نماد آزادی زن میدونن! بدون اینکه حتی بدونن چرا این روز به نام زنان نامگذاری شده! شاید براتون جالب باشه که بدونید چرا ۸ مارس به عنوان روز جهانی زنان نامگذاری شده: 🔹زنان کارگر یک شرکت نساجی در روز ۸مارس سال ۱۹۰۸ میلادی در اعتراض به وضعیت سخت کاری خود در شهر نیویورک آمریکا دست به اعتصاب زدند. شرایط سخت با دستمزد کم کارگران زن در اوایل قرن بیستم که همراه با مردان در کشور‌های صنعتی وارد بازار کار شده بودند آنان را وادار به اعتراضی گروهی کرد. صاحب این کارخانه به همراه نگهبانان به منظور جلوگیری از همبستگی کارگران، این زنان را در محل کارشان محبوس کرد و آنجا را آتش زد ،در این حادثه ۱۲۹ تن از زنان کارگر در این آتش سوختند. 🔸بله عزیزان من، ماهیت روز جهانی زنان اشاره به جنایت اروپا و آمریکا در حق زنان داره.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
مناجات شعبانیه قسمت سوم.mp3
13.91M
🌺قسمت آخر مناجات مثل قند شیرین شعبانیه 👇👇