eitaa logo
🌹صدرا🌹
508 دنبال‌کننده
23.2هزار عکس
25.1هزار ویدیو
272 فایل
-مهربانم، عالم از توست غریبانه چرا میگردی؟❤️😔 اللهم عجل لولیک الفرج به حق حضرت زینب( س) به کانال صدرا خوش آمدید. با مدیریت @sadrasadat74 پیشنهادات و انتقادات خود را منتقل کنید. ✅ کپی از مطالب کانال،مشروط برذکرصلوات برای شهدا،بلا اشکال و آزاد است.
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴ساعت‌ها امسال تغییری نمی‌کند/ اختلال پیش‌آمده رفع می‌شود 🔹طبق مصوبه مجلس قرار بود امسال ساعت‌ها به جلو کشیده نشود، اما از ساعت 24 امشب در برخی موبایل‌ها و دستگاه‌های آنلاین زمان یک ساعت به جلو رفته. هنوز علت دقیق مساله مشخص نیست اما این اختلال بزودی رفع شده و ساعت‌ها بدون تغییر خواهد بود.
الان دقیقا ساعت ۱۱ و سه دقیقه است و اختلال در بعضی موبایل ها برطرف شده است. اینجاست که ساعت های دیواری بکار میاد. ازقدیم گفتن هر چیزی قدیمیش خوبه😊🌺🌺 این گفتم تا برای نماز اول وقت درنمونید.
🏷 تقارن روز با 🔻مهم‌ترين رمز قداست ، تقارن آن با روز می‌باشد. روز در سال دهم هجری قمری، به لحاظ زمانی، مقارن با اتفاق افتاده است؛ یعنی در این روز، علی علیه السلام از جانب خدا و رسولش به خلافت و و منصوب گشت که بدین جهت نوروز در نزد ائمه اطهار و شیعیانشان، مورد تعظیم واقع شده و تقدسی خاصی یافته است و به عنوان یکی از اعیاد اسلامی مورد توجه قرار گرفته است. ‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽 تقارن با 👈اتفاقاتی كه در افتاده، که شاید نمیدانستید. 💥ببینید و انتشار دهید
پس به این ترتیب برای ما ایرانیان به تاریخ شمسی و تفارن دارند و در یک روزست. امسال عید توی عید داریم امشب هم شروع ماه میهمانی خدا و بهار قرآن است. پس عید نوروز و عید غدیر و بهار قرآن و میهمانی خدا بر شما مبارکباد. سال نیکو از بهارش پیداست . ان شاءالله سالی پر برکت و سلامتی و ظهور حضرت حجت علیه السلام باشد که عید واقعی ماست.
💥اعضای محترم فعلا برای تنظیم ساعت گوشی همراه زمان وتاریخ را از حالت خودکار خارج کنید
🚨 🛑 پارلمان اردن با اکثریت آرا به اخراج سفیر اسرائیل از امان رای داد. 🔹️ رسانه ها، اظهارات نژادپرستانه وزیر دارایی اسرائیل و مواضع تحریک آمیز وی علیه ملت فلسطین و همچنین سخنرانی این وزیر در پاریس در کنار نقشه ای که کرانه باختری، غزه و خاک اردن را بعنوان مرزهای اسرائیل در نظر گرفته بود را دلایل این اقدام عنوان کرده اند.
اعمال شب اول ماه مبارک رمضان🌺
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💐 🔻استاد راجی 🔻بی‌حجابی عامل کم دیده شدن خانم‌هاست! خداوند حجاب را عامل دیده شدن معرفی می‌کند!
مادرانه 🤱🏻🤱🏻 کودکان تشنه توجه‌اند. 👇 👶🏻اگر کودک توجه مثبت والدین و اطرافیان را نبیند؛ دست به جلب توجه منفی می‌زند 🔆 مثلا: وقتی مشغول بازی با خواهرش است؛ 👶🏻اگر پدر و مادر به او توجه نکنند و تشویق نشود، برای جلب توجه منفی شروع به اذیت خواهرش می‌کند. 🔆 یا مثلا کودک وقتی هر شب مسواک می‌زند؛ 👶🏻اگر تشویق نشود، می گوید امشب مسواک نمیزنم 👈پس والدین و مربیان باید با تشویق‌های بجا احتمال تکرار کار مثبت را بیشتر کنند مثل: 👈نوازش، بوسه، بغل کردن کودک 👈تشویق گفتاری : آفرین به پسرم که مسواک میزنه 👈باریکلا که با خواهرت بازی می‌کنی وگاهی هم با جایزه دادن به کودک او را تشویق به انجام کارهای خوب کنید.💁🏻‍♂
‏خطرناکترین فساد درکشور ‎ وفکری است. دشمن در ‎ درپی تغییرباورها و فساد دربنیان‌های اعتقادی مردم است و جنگ اقتصادی زمینه وپیش نیاز پذیرش فساد فرهنگی توسط مردم است رشد تولید ومهار تورم مؤثرترین راه کاربرای خنثی کردن نقشه دشمن است ‎ "سید عبداله متولیان"
‏یه جانباز شیمیایی میگفت : یه روزیکی ازرزمنده هابااین شیرینی کشمشی ها اومد و گفت که خانومم بارداره وداره بابامیشه خیلی ذوق داشت وخیلی منتظر بود ولی قبل تولد اون بچه شهید شد و حالا چند تاازرفیقاش هرسال عیدمیان به اون بچه سر میزنن اون بچه منم که حالاکلی عموی با معرفت دارم 😊 "آقازاده"
بهار مبارک
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جریمه خودروها کار بسیار زیبا از فراجا😂😂😂 دوربین مخفی : پلیس خودروی راننده‌هایی را که خندان نیستند توقیف می‌کند. حتما ببینید.
🔰خبری که هیچ یک که از رسانه‌های غربی آن را پوشش ندادند و بدون شک رسانه‌های داخلی ما چون که از روی دست این رسانه‌ها مشق می‌کنند چندان به آن نپرداختند یا حتی خبرش را هم منتشر نکردند! حضور ۴۰ تن از سران کشورهای آفریقایی در مسکو برای برگزاری کنفرانس روسیه آفریقا که به نظر دستاوردهای مهمی برای سران کرملین داشته است. حضور این رهبران در واقع پاسخی به دعوت چند ماه پیش همین رهبران کشورهای آفریقایی در واشنگتن بود جایی که آمریکا تلاش داشت همچنان با نگاه استعماری به این کشورها نگاه کرده و مانع از جذب این کشورها به سمت روسیه گردد. ولی حالا مشخص شده که این کشورها نیز متوجه شدند که آینده از آن چه کسی است و با وجود تهدیدها و بایکوت‌های صورت گرفته توسط رسانه‌های بی‌اخلاق و نژاد پرست اروپایی و آمریکایی شاهد اعلام حمایت روسیه برای کمک‌های غذایی، دارویی، فنی و همچنین همکاری های نظامی امنیتی با این کشورها بودیم که برای قاره سیاه از اهمیت بسیاری برخوردار است. در این نشست پوتین اعلام کرد که ۲۰ میلیارد دلار از بدهی‌های کشورهای آفریقایی را می‌بخشد و به کشورهای نیازمند غلات مجانی اهدا خواهد کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
43.48M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💥تحلیل عالی و رفع شبهات « توافقنامه ایران و عربستان » کارشناس: استاد ایمان اکبرآبادی 🔺
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠بخواهی یا نخواهی... ما را دارن میبرن مهمانی خدا... ما نمی‌رویم، میبرن... 🔹اَللّهُمَّ اِنْ لَمْ تَکُنْ غَفَرْتَ لَنا فیما مَضى مِنْ شَعْبانَ فَاغْفِرْ لَنا فیما بَقِىَ مِنْهُ
✅ شرط عروج معنوی در ماه رمضان چیست؟ 🌹 امام خامنه ای: اصل قضيه، اجتناب از است كه بايد سعى كنيم در اين ماه رمضان ، إن شاء اللّه با تمرين و حديث نفس و رياضت، را از خودمان دور كنيم. اگر از ما دور شد، آن وقت راه براى عروج و پرواز در ملكوت آسمانها ممكن خواهد شد و انسان خواهد توانست، آن سيرِ معنوى و الهى و آن طيرانِ معين شده براى انسان را انجام بدهد؛ اما با سنگينى بار ، چنين چيزى ممكن نيست. اين ماه رمضان ، فرصت خوبى براى دور شدن از است. (18/ 01/ 1369)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 حشد الشعبی در حال کاشت یک میلیون نخل در صحرای سماوه در جنوب عراق تا مرز عربستان سعودی است. این بزرگترین طرح کشاورزی و بیابان‌زدایی در منطقه است که توسط فرزندان مقاومت در حال اجراست. 👤«کازروني»