eitaa logo
🌹صدرا🌹
508 دنبال‌کننده
23.2هزار عکس
25.1هزار ویدیو
272 فایل
-مهربانم، عالم از توست غریبانه چرا میگردی؟❤️😔 اللهم عجل لولیک الفرج به حق حضرت زینب( س) به کانال صدرا خوش آمدید. با مدیریت @sadrasadat74 پیشنهادات و انتقادات خود را منتقل کنید. ✅ کپی از مطالب کانال،مشروط برذکرصلوات برای شهدا،بلا اشکال و آزاد است.
مشاهده در ایتا
دانلود
☑️امام خمینی‌(ره):یک موی سر این کوخ نشینان و شهید دادگان به همه کاخ ها و کاخ نشینان جهان شرف و برتری دارد. شهیدبسیجی
شرح زیارت جامعه کبیره 👇👇👇👇👇👇
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. . 💠 استاد فرشچیان: چهره امام رضا(ع) را دیدم و نقاشی کردم‼️ ❓سوالم این بود:شما چهره حضرت رضا علیه‌السلام را از کجا دیدید و در تابلوی ضامن آهو ترسیم کردید؟ 🔹استاد با حالی خاص که کم‌کم می‌شد قطرات درشت اشک را دید که از گوشه چشم‌شان جاری می‌شود، شروع کردند و گفتند که سال ۵۸ برای عمل قلب به آمریکا رفته بودم. دکترها اصرار داشتند که حتماً عمل قلب انجام دهم و چندین نوبت آزمایش گرفتند و من در این فواصل متوسل بودم به امام هشتم که «آقا کمکم بفرمایین». 🔹در آخرین آزمایش قبل از عمل که باید انجام می‌شد، دکترها شگفت‌زده من را خواستند و گفتند که شما طی این مدت نزد کدام دکتر دیگر رفته‌ای و خود را مداوا کردی؟! هر چه به دکترها گفتم من جایی نرفتم، شما چه می‌گویید؟ آنها باور نمی‌کردند و به من گفتند که قلب شما کامل سالم است و نیازی به عمل ندارد. شما درمان شده‌اید! استاد با حال خاصی گفتند که به دکترها گفتم من نزد دکتر اصلی رفته‌ام! 🔹استاد با حال منقلب ادامه دادند که پس از این اتفاق در همانجا که برای طولانی مدت در هتل بودم، تصمیم گرفتم تابلوی «ضامن آهو» را بکشم. تابلو ۶ ماه طول کشید. 🔹وقتی به قسمت‌های چهره مبارک حضرت امام رضا علیه السلام که رسید، به دلم افتاد که تمثال حضرت را بکشم. لذا متوسل شدم و همان شب در خواب صورت مبارک حضرت را دیدم و ایشان با مهربانی فرمودند من را ببین و بکش! استاد گفتند وقتی بیدار شدم، چیزی از چهره مبارک حضرت در ذهنم نمانده بود. مجدد متوسل شدم و باز هم در شب دوم حضرت تشریف آرودند و این اتفاق تا سه شب تکرار شد و این افتخار را داشتم که چهره حضرت را در نور بکشم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 این کودک جامعه بین الملل را به چالش کشید ✅ماشاء الله به بیان و هوش این کودک 👌👌👌👌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 ما الکی عاشق یکی نمیشیم 😍 🔹 نظر رهبر انقلاب در مورد پیروزی تیم ملی فوتبال ایران زمان پهلوی در مقابل اسرائیل رو مقایسه کنید با شادی و هلهله ضد انقلاب از باخت ملی پوشان ورزش ایران. 🔹 برانداز هم بودن، براندازای قدیم 😁
💥وزارت دفاع: سامانه آزمایشی پدافندی در گرگان سقوط کرد ♦️سخنگوی وزارت دفاع:در مناطق کویری داخل کشور آزمایش‌های سامانه پهپادی و آفندی انجام می‌شود که در یکی از این آزمون‌های تحقیقاتی یکی از سامانه‌ها دچار نقص و متلاشی شدن شد که در اطراف شهر گرگان سقوط کرده است. ♦️خوشبختانه این مسئله تلفات جانی نداشته و اگر خسارت مادی به هموطنان وارد شده باشد از طرف وزارت دفاع جبران می‌شود. ♦️تیم‌های امدادی و عملیاتی در حال جمع‌آوری قطعات فرودآمده هستند. ضمن تشکر از اهالی شریف گرگان انتظار داریم اگر قطعات باقی مانده‌ای را مشاهده کردند از دستکاری و جابجایی خودداری کنند تا تیم‌ها عملیاتی وظایف خود را در اسرع وقت به اتمام برسانند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‏صحبتهای ‎ بعد از مسابقه، بیشتر از طلای او درخشید. خیلی مَردی. "میثم مطیعی"
‏رئیس جمهور امسال در حالی در ‎ سخنرانی می‌کند که پروژه انزوای ایران شکست خورده است. حجم مبادلات تجاری افزایش یافته،دارایی‌های بلوکه شده کشور در دسترس قرار گرفته،ایران عضو شانگهای و بریکس شده،آلبانی به ذات تروریستی منافقین پی‌برده و وضعیت صهیونیست‌ها از همیشه وخیم‌تر است. "علی بهادری جهرمی"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽 جالب با شیخ وهابی در مسجدالنبی درباره توسل 💥ببینید و انتشار دهید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تبادل زندانی‌های ایرانی و آمریکایی در فرودگاه دوحه قطر انجام شد
🌍حتی پشت‌بام‌های ایرانم دیدنیه   "حمام ابوالمعالی" ، شهر تاریخی و خشتی زیبای یزد
آزادی دو ایرانی زندانی در آمریکا و آزادسازی ۶میلیارد دلار از پول‌های بلوکه شده‌ی ایران ؛ بدون FATF بدون برجام بدون مذاکره "اردیبهشت"
⛔️ زوجین قهر نکنند❌ 🔺متأسفانه، قهر کردن با همسر همانند یک سم عمل می‌کند و روزبه‌روز صمیمیت زوجین در رابطه را کاهش می‌دهد. ◀️چون با قهر کردن فرصت صحبت کردن و حل تعارض را از یکدیگر می‌گیرید و مشکلات بدون اینکه حل شوند بیشتر و بیشتر می‌شوند. ◀️ در دعوا ها و قهر و ناراحتی ها سعی کنید در عذر خواهی پیش قدم باشید ، چه تقصیرکار باشید چه نباشید. ◀️هرکس در عذر خواهی پیش قدم باشد مهربان تر و از حیطه عاطفه جذاب تره، به شرط اینکه قهر، سلاح همسر نشود، در اون صورت عذرخواهی از او، قهرش را تقویت می کندو روز به روز بیشتر قهر می کند. ◀️از قهر و آشتی کردن درس بگیرید ◀️دعوای زیاد زن و شوهر نشان از اینه که نسبت به آنچه که هر بار اتفاق افتاده، درس نگرفته اند و سعی در جبران و پایان دادن به اشتباهات خود نبودند، در حالی که باید از کارهای اشتباه خود و همسرتان درس بگیرید. ◀️وقتی شریک زندگیتان با شما قهره و شما را بخاطر رفتار اشتباه تان سرزنش می کنه، حالت تدافعی نگیرید 💐 سعی کنید شرایط را از دید او ببینید. و انتقاد پذیر باشید که باعث میشه همسرتان نیز کمی کوتاه بیاید و آرام بشه. ◀️از بهانه تراشی دوری کنید، به عنوان مثال نگید: 🔺من نباید سر تو داد می زدم اما واقعا عصبانی بودم و استرس داشتم ◀️چون فقط یک بهانه است، بهانه تراشی تنها کاری که می کند این است که عذرخواهی شما را کمرنگ و خودخواهانه نشان می دهد. 🔸🔸🔸🔸🔸🔸🌷🌷🌷🌷
‏اگر میخواهید بدانید ۶ میلیارد دلاری که ‎ از آمریکا پس گرفته چقدر ارزش دارد، به این خبر توجه کنید که ایالات متحده قرار است تعداد ۲۵ جنگنده F35 را با مبلغ ۵ میلیارد دلار به کره جنوبی بفروشد. البته روایت هایی وجود دارد که ایران درحال آزادسازی ۲۳ میلیارد دلار از منابع خود است! "عبدالرحیم انصاری"
سلام صبحگاهی🌹
رهبر معظم انقلاب: در مدارس نظرسنجی کنید ببینید چند نفر را می‌شناسند، چند نفر را... بایستی کاری کنیم که دانش‌آموز دارای بشود. مهمتر از علم‌آموزی یا لااقل در حد علم‌آموزی این است که او احساس هویت بکند؛ یک انسان با هویت ساخته بشود؛ یک هویت ملی، احساس اعتماد به پیدا بکند. از عمق جان کودک ما با افتخارات کشور آشنا بشود این چیزی است که امروز وجود ندارد؛ خیلی از افتخارات حالا ایشان اسم مرحوم آقای کاظمی‌آشتیانی را آوردند شما بین بچه‌های مدرسه‌تان، مدارس‌تان نظرخواهی کنید ببینید چند درصد کاظمی‌آشتیانی را با آن همه خدمات، با آن ارزش وجودی که این مرد، این جوان، جوان هم بود داشت می‌شناسند چند درصد، رونالدو را چند درصد می‌شناسند، ما چرا افتخارات ملی خودمان را نمی‌شناسیم؟ این خیلی مهم است یک بخش از این چیزهایی که میگوییم هویت ملی همین است که افتخارات ملی را، گذشته‌ی علمی را، گذشته‌ی سیاسی را، گذشته‌ی بین‌المللی را بشناسند. "سخنان رهبری در دیدار با معلمان ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 کودک مشتاق دیدار رونالدو سرانجام توانست او را از نزدیک ببیند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 حمایت از مردم مظلوم فلسطین، دلیل محبوبیت رونالدو در ایران 🔹درویش مدیرعامل پرسپولیس:به رونالدو گفتم دلیل محبوبیت شما بین مردم ایران حمایت از مردم فلسطین است. 🔹رونالدو هم در پاسخ گفت: «از این موضوع خوشحالم».
44.61M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⁉️ آیا دست نامرئی دشمن در آموزش و پرورش وجود دارد؟ ⭕️از وزیر محترم درخواست می‌کنم شخصاً به این موضوع ورود کنند، و به شورای عالی انقلاب فرهنگی و حوزه و دانشگاه هم نسپارند: ❇️اینکه بچه‌‌ها در ۱۲ سال مدرسه این آیۀ قرآن را بفهمند که «اگر بندگی خدا را نکنی، بردگی دیگران را کردی» 🌤اَللّهُمَّ عَجِّل‌لِوَلیِّکَ الفَرَج🌤
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 نماهنگ | از میزبانان اربعین متشکرم 💗 تشکر ویژه رهبر انقلاب از میزبانان اربعین حسینی امسال؛ از ملت، دولت، حشدالشعبی و نیروهای انتظامی عراق تا نیروی انتظامی ایران
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ساحل زیبای کوشکنار _هرمزگان😍 ‌‌‌‌‌‎‌‎‌