eitaa logo
🌹صدرا🌹
511 دنبال‌کننده
23.2هزار عکس
25.2هزار ویدیو
272 فایل
-مهربانم، عالم از توست غریبانه چرا میگردی؟❤️😔 اللهم عجل لولیک الفرج به حق حضرت زینب( س) به کانال صدرا خوش آمدید. با مدیریت @sadrasadat74 پیشنهادات و انتقادات خود را منتقل کنید. ✅ کپی از مطالب کانال،مشروط برذکرصلوات برای شهدا،بلا اشکال و آزاد است.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💙💚بیایید الان بریم به: 🟩🕋مکه. مسجدالحرام و کعبه معظمه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نگاهی عبرت آموز از کوه احد حجت‌الاسلام مویدی با اشاره به تاریخچه کوه احد گفت: اینجا محلی است که درس ولایت پذیری و «شکست در صورت عدم متابعت از ولی خدا» را می‌توانیم به عینه مشاهده کنیم.
💠مستحبات تشییع جنازه 💬سوال: رعایت چه اموری در هنگام تشییع جنازه مستحب می باشد؟ ✅جواب: 1⃣هنگام تشییع بگویند: بِسمِ اللهِ وَ بِااللهِ،اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد و آلِ مُحَمَّد وَ اغفِر لِلمُؤمِنینَ و َالمُؤمِناتِ. 2⃣جنازه را بر دوش خود حمل کنند،نه با وسیله نقلیه . 3⃣هنگام دیدن جنازه بگویند : اَللَّهُ اَکبَرُ هذا ما وَعَدَنَا اللَّهُ وَ رَسُولُهُ وَ صَدَقَ اللَّهُ وَ رَسُولُهُ،اَللّهُمَّ زِدنا ایماناً وَ تَسلیماً اَلحَمدُلِلَّهِ الَّذی تَعزَّزَ بِالقُدَرهِ وَ قَهَرَ العِبادَ بِالمَوت.ِ 4⃣و همچنین در موقع دیدن جنازه بگویند : اَلحَمدُلِلَّهِ الَّذی لَم یَجعَلنی مِنَ السَّوادِ المُختَرَمِ. 5⃣تشییع کننده در حال خشوع و تفکر باشد. 6⃣تشییع جنازه ،با پای پیاده صورت گیرد. 7⃣تشییع کننده جلوی جنازه راه نرود،بلکه عقب جنازه و یا در دو طرف آن حرکت کند.که عقب جنازه بهتر است. 8⃣تشییع کننده ها چهار طرف جنازه را به تناوب دوش بگیرند. 9⃣پارچه ای را که بدون زینت و آراستگی بوده و رنگارنگ نباشند،بر روی جنازه بیندازند . 🔟صاحب مصیبت با پای برهنه تشییع کند،به طور کلی ،وضعی به خود بگیرد که همه تشییع کنندگان بفهمند که او صاحب مصیبت است. 📚تحریرالوسیلة،ج١،ص٧٠؛عروة الوثقى،ج١،ص٣٠٢،الثانى تا العاشر.
سلام به همه دوستان یک سوال ذهنم را درگیر کرده ممکنه منطقی جواب بدهید؟. ازتلویزیون ایران دیروز دیدم که خبرنگاری در مشهد از یک پیرزن مریض و ناتوان گزارش تهیه میکرد که ایشان مادر رئیس جمهور یعنی آقای رئیسی است . و درهمین گزارش تعدادی افراد بودند که ساکنین وهمسایگان مادر رئیس جمهور بودند که مدعی سکونت . ۵ . ۱۰ . ۲۵ سال همان کوچه بودند و اظهار بی اطلاعی از مادر رئیس جمهور بودن و میگفتند ما نمیدانستیم که ایشان مادر رئیس جمهور است . سوال اصلی اینکه؟؟ آقای رئیسی فردی معروف و شناخته شده ای بود و اگر از هرکوی و برزنی گذر میکرد قطعاً مورد توجه قرار میگرفت . ونگاهها را بخودش جلب میکرد . چطور طی ۲۵ سال مادرش جایی ساکن باشد وهمسایگان حتی یکبار هم ایشان را ندیده باشند که به مادرش سرکشی کرده باشد؟؟ چرا ریاست جمهور حتی یکبار هم بدیدن مادرش نرفته بوده چرا چرا ؟؟؟ حتی زمانی هم که رئیس جمهور نبوده هم ۲۵سال کم زمانی نبوده کی دروغ میگه . خبرنگار . مردم . یا...... باتشکر ....
آتش گرفتم وبیشتر سوختم‌ وقتی دیروز از رسانه ملی به نقل  یکی از یاران ونزدیکان دکتر رئیسی شنیدم و فهمیدم که ایشان هروقت‌ مشهد می آمدند بخاطر عدم استفاده از امکانات دولتی برای کار شخصی وهمچنین برای امنیتی نشدن محله سکونت‌ مادرشان و محدویت و جلوگیری از اذیت احتمالی همسایه های والده شان، بصورت ناشناس و لباس مبدل برترک‌ موتور سیکلت دوستان طلبه خویش و یا آشنایان‌می نشستند وبه دیدار و دست بوسی مادرمی رفتند وهرگاه می خواستند بخاطر برخی ملاحظات امنیتی و رعایت عرف و شان مقام ایشان، والده را نزد ایشان بیاورند، به جز برخی موارد خاص ایشان بشدت مخالفت می کردند واجازه نمیدادند و می گفتند وظیفه من است که به دست بوس ایشان بروم نه اینکه ایشان نزدمن‌بیایند  به والله که چنین‌ رئیس جمهوری در کل تاریخ ایران وجهان نمونه و بی نظیراست... افتخارمیکنم‌که به ایشان رای دادم وتمام‌قد مدافع وحامی ایشان بودم. و نظر خودم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
علی علیه السلام در صفت مؤمن چنين فرمود: مؤمن را شادمانى در چهره است و اندوه در دل حوصله اش از همه بيش است و نفسش از همه خوارتر. برترى جويى را خوش ندارد و از خودنمايى بيزار است. اندوهش بسيار و همتش بلند و خاموشيش دراز و وقتش مشغول است. مؤمن صبور و شكرگزار است، همواره در انديشه است و در اظهار نياز امساك كند. نرمخوى و نرم رفتار است. نفسش از صخره سخت تر است، در عين حال، خود را از بردگان كمتر مى گيرد. (حکمت ۳۳۳، نهج البلاغه)
ان شاالله مهرعلیزاده خودت و هرکی که با این حرفت خندید، خدا نگذره ازش.....ِِِِِ
اللَّهُمَّ انْفَعْنَا بِحُبِّهِ وَ احْشُرْنَا فِي زُمْرَتِهِ وَ تَحْتَ لِوَائِهِ إِلَهَ الْحَقِّ آمِينَ رَبَّ الْعَالَمِينَ‏ 🤲 پروردگارا ما را به دوستى آن بزرگوار منتفع گردان و در زمره اصحاب او زير لواى او ما را محشور ساز اى خداى به حق اى پروردگار عالميان اين دعا را مستجاب گردان. 📚زیارت امام زمان(عج)به نقل ازسیدبن طاووس (عج)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
AUD-20220325-WA0076.mp3
6.65M
🌹دعای با صدای حاج مهدی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
زیارت مسجدالحرام به نیابت از خادم الرضا علیه السلام آیت الله شهید رئیسی ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌خوش به سعادتت ای همسایه دیواربه‌دیوار امام رضا علیه‌السلام!
هرچه صدا کردیم، ابراهیم اسم تو حتی برنگشت از کوه آنقدر روحت بی‌قراری کرد جسم تو حتی برنگشت از کوه اردیبهشت اردی‌جهنم شد هر صفحه‌ی تقویم را سوزاند این بار آتش سرد شد اما وقتی که ابراهیم را سوزاند گشتیم دنبال پر و بالت گفتند دیگر وا نخواهد شد جز بالگرد سوخته چیزی پیدا نشد، پیدا نخواهد شد چشم انتظار دیدنت گشتند حتی شهیدان خدایی هم آن سو بهشتی بی‌قرار تو آن سوتر انگاری رجایی هم این ملت دردآشنا، دیروز در شادی و غم انتخابت کرد ای انتخاب مردم ایران حالا خدا هم انتخابت کرد رضا یزدانی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 راز تشییع عجیب امروز چه بود؟! 🔻چرا با وجود این همه مشکل و تورم، مردم برای شهید رئیسی سنگ تمام گذاشتند؟! استاد پناهیان
سلام سید عزیز! چه خبر از اون بالا؟ عادت کرده بودیم که جمعه ها را با خبر سفرای شما شروع کنیم. و برای اینکه سفرها رو بسلامت به پایان ببری با نگرانی دعایت می کردیم. کارهای نیمه تمام زیادی مانده الان کجایی؟ ای خادم ملّت ! اگرچه عده ایی با اینکه خسته بودی نیشت زدن و غُر زدن و گویا انتظار معجزه موسایی داشتند که عصا بر رود نیل زنی و به بهشت ببری شان در حالی که یک کشور بر پرتگاه سقوط را تحویل گرفته بودی! ولی آنها همه ملت نبودند! ملت ایران ، آن مردمی بودند که چند روزست که تورا تشییع می کردند و برایت اشک ریختن و به سینه زدن وعاشورایی به پا کردند😭 خوشا به سعادتت که عاقبت بخیر شدی ودر یاد و قلب ها ی مردم جاودانه شدی.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥بدون تعارف با خانواده شهید قدیمی، مهندس فنی پرواز بالگردِ حامل رئیس‌جمهور شهید 🔹همسر شهید قدیمی، مهندس فنی پرواز بالگردِ حامل رئیس‌جمهور شهید: وقتی آقای ما، بزرگ ما بر پیکر شهیدم نماز خواند احساس غرور کردم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥تصاویری از حضور رهبر انقلاب در منزل شهید رئیسی 🔹تصاویری از حضور شب گذشته رهبر انقلاب در منزل شهید رئیسی و خاطره رهبر انقلاب از سفر دکتر رئیسی به روسیه و بازگشت ایشان به ایران و سفر مجدد به کرج
🔴سازمان ملل برای رئیسی مجلس یادبود می‌گیرد 🔹مجمع عمومی سازمان ملل قرار است هفتهٔ بعد مجلس یادبودی برای گرامی‌داشت یاد رئیس‌جمهور فقید ایران برگزار کند. 🔹نمایندهٔ ترینیداد و توباگو در سازمان ملل که در حال حاضر ریاست مجمع عمومی این سازمان را بر عهده دارد در بیانیه‌ای اعلام کرد این جلسه ۱۰ خرداد برگزار خواهد شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
😔 عجب کلیپ نابی …… بار الها در رهت هر کس بمیرد زنده است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جانم به این سخنرانی در شورای امنیت و تهدید اسراییل ... ما بخش دیپلماسی عملیات وعده ی صادق را مدیون این مرد هستیم . " 𝔰𝔥𝔞𝔥𝔞𝔞𝔡 شـهـــاب 🚩 "
🖤 آقای رئیسی ثابت کرده، بیشتر از ۳ سال جایی دوام نمیاره و به درجه بالاتر میرسه ۹۴ تولیت آستان قدس ۹۷ ریاست قوه قضائیه ۱۴۰۰ ریاست جمهوری ۱۴۰۳ شهادت.... کاش اون دنیا هم ۳ سال بیشتر دوام نیاری، رجعت کنی با امام زمان 🤲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بد نیست دراین ایام یادی کنیم از صوت لو رفته ی ظریف در راستای حذف رهبری
تاریخ دوباره تکرار میشود! 🔹ارتش رژیم صهیونیستی مغول وار به کتابخانه ها شهر غزه یورش برده و اقدام به آتش زدن کتابخانه شهدای الاقصی کرده است.