eitaa logo
🌹صدرا🌹
509 دنبال‌کننده
23.2هزار عکس
25.2هزار ویدیو
272 فایل
-مهربانم، عالم از توست غریبانه چرا میگردی؟❤️😔 اللهم عجل لولیک الفرج به حق حضرت زینب( س) به کانال صدرا خوش آمدید. با مدیریت @sadrasadat74 پیشنهادات و انتقادات خود را منتقل کنید. ✅ کپی از مطالب کانال،مشروط برذکرصلوات برای شهدا،بلا اشکال و آزاد است.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️ رئیس صدا و سیمای ترکیه: باید ایران را آشفته کنیم زاهد سوباچی رئیس صدا و سیما ملی ترکیه (TRT) گفت: «ما باید ایران را ناراضی و آنها را آشفته کنیم. تا پایان امسال شبکه‌ای فارسی زبان با این هدف راه‌اندازی خواهد شد.» معاون برون‌مرزی صدا و سیما ایران در واکنش به اظهارات سوباچی گفت: «امیدواریم مقامات ترکیه به طور مناسبی این اظهارات را محکوم نموده و در این خصوص شفاف‌سازی کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 «مروا عثمان» تحلیلگر مسائل بین‌الملل، از واکنش لبنانی‌ها به پویش اهدای جواهرات بانوان ایرانی برای کمک به مردم لبنان می‌گوید 🔹وقتی می‌بینیم در سراسر ایران برای ما دعا می‌کنند و اشک می‌ریزند و حامی‌مان هستند، یا اینکه می‌بینیم زنان ایرانی در سنین مختلف به مسجدی می‌روند تا زیورآلات خود را برای حمایت از مقاومت لبنان اهداء کنند، قلبمان لبریز از خوشحالی می‌شود. 🔹این تصاویر در لبنان به اشتراک گذاشته می‌شود و مردم با دیدن آن‌ به‌شدت متأثر می‌شوند. ✍از صفحه مصطفی افضل‌زاده، خبرنگار
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
میدونی چرا سادات طلبه و علما عمامه سیاه سرشون میذارن؟؟ِِِِ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 نمایی دیگر از استقبال مردم مشهد از شهید نیلفروشان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پاسخ محکم متکی به نماینده نروژ: در سخن گفتن با ملت بزرگ ایران مؤدب باشید و در سمت درست تاریخ بایستید/ نماینده مردم باشید، نه جنایتکاران کودک‌کش 🔹نماینده مجلس شورای اسلامی در اجلاس بین المجالس ژنو: اگر دیپلماسی راه‌حل بود، توافق اسلو نتیجه می‌داد. اسلام‌هراسی در اروپا توسط شما آغاز شد؛ حال که مخالفت با صهیونیست‌ها در اروپا مشاهده می‌شود، چرا باید مردم فلسطین در آسیا هزینه آن را بپردازند؟ جنایات هیتلر در اروپا رخ داد و هزینه آن را کشورهای دیگر نباید متحمل شوند. 🔹آیا بنای یادبودی برای ۱۰ هزار کودک شهید فلسطینی برپا کرده‌اید؟ آیا جنایات رژیم اسرائیل در فلسطین و لبنان را محکوم کرده‌اید؟
مالک پیام‌رسان گپ، عامل نفوذی که سیدحسن‌نصرالله را لو داده‌بود معرفی کرد. معاهده‌ی پاریس درکار است! ♦️رژیم اسرائیل در توضیح اشراف اطلاعاتیش و چگونگی ترور‌های گسترده مسئولین رده بالای سپاه پاسداران، حزب‌الله لبنان وسوریه در کمتر از ۴۵ روز، از یک معامله قانونی! اطلاعات رونمایی کرد. ♦️آنچنان که تلویزیون اسرائیلی اعلام کرد «معامله پاریس» که در رسانه‌ها با عنوان دستگیری پاول دروف در فرانسه از آن نام برده شده، یک برنامه از پیش تعیین شده برای معامله اطلاعات بین تلگرام و اسرائیل بوده‌است. ♦️این اطلاعات شامل گفتگوهای Secret chat (که قبلا ادعا میشد دارای رمزنگاری امن است)، اطلاعات تماس، نشانیIP و موقعیت مکانی (Latitude & Longitude)و... بوده است. ♦️اسرائیل با ترکیب این اطلاعات با داده‌هایی که از شرکت meta (مالک اینستاگرام، واتس‌آپ و فیس‌بوک) دریافت کرده بود، توانسته بود به صورت کامل شبکه ارتباطی افراد موثر جبهه مقاومت را کشف نماید. شهید عزیز سیدحسن‌نصرالله بعد از ترور اسماعیل هنیه در تهران در سخنرانیش سربسته به این موضوع اشاره کرد. ♦️مدیرعامل تلگرام مدعی شد از سال ۲۰۱۸، اطلاعات مجرمان! را در اختیار مقامات قرار میداده است. همچنین چون حزب‌الله و سپاه پاسداران از نظر آمریکا جزء سازمان‌های تروریستی هستند، منعی در دادن اطلاعات به آمریکا وجود نداشته و قانونا باید این کار را انجام میداده است!! ✍️مهدی انجیدنی
🔴 حاج حسین شریعتمداری: حالا که اروپا سه شرکت هواپیمایی ایران را تحریم کرده، ما هم تنگه هرمز را ببندیم! حسین شریعتمداری در کیهان نوشت: 🔹اتحادیه اروپا با صدور بیانیه‌ای از تحریم سه شرکت هواپیمایی ایران خبر داده و اعلام کرده است؛ «‌سه شرکت هواپیمایی ایران‌ایر، ماهان‌ایر و هواپیمایی ساها، به علت آن‌که موشک‌ها و پهپادهای ساخت ایران را به روسیه منتقل کرده‌اند مورد تحریم این اتحادیه قرار گرفته و نمی‌توانند به کشورهای اروپایی پرواز کنند»! 🔹جمهوری اسلامی ایران با استناد به کنوانسیون‌های ۱۹۵۸ ژنو و ۱۹۸۲ جامائیکا که موضوع آن «نظام حقوقی آبراه‌های بین‌المللی و حق عبور کشتی‌هاست» حق دارد و می‌تواند در صورتی که منافع ملی خود را در مخاطره ببیند، تنگه ‌هرمز را به روی کشتی‌های نفتکش و حتی کشتی‌های حامل کالای تجاری و تسلیحاتی کشورهای متخاصم (در اینجا کشورهای عضو اتحادیه اروپا) ببندد و دلیلی ندارد که این کشورها از تنگه‌ای که در آب‌های سرزمینی کشورمان قرار دارد اجازه عبور داشته باشند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥غضنفری: حکم ظریف لغو نشود از پزشکیان شکایت خواهیم کرد که در نتیجه ایشان از ریاست جمهوری عزل خواهد شد
🔻 اینجا کشمیر است قاب عکس های سید حسن نصرالله ، رهبر انقلاب، شهید رئیسی و ... برای فروش دیده میشود. 🇮🇷❤️🇵🇸
⭕️‏این نجیب میقاتی نخست‌وزیر لبنانِ میقاتی گفته: + به شورای امنیت درخواست آتش‌بس دادیم و اونا قبول می‌کنن! + پس باید ارتش بیاد وسط و حزب‌الله رو خلع سلاح کنیم! (کدوم ارتش!) + میقاتی گفته باید قطعنامه 1701 را اجرایی کنیم و تا رودخونه لیتانی بعنوان مرز لبنان عقب‌‌نشینی کنیم!! + میقاتی گفته آمریکا تضمین‌های زیادی برای کاهش تنش‌های اسرائیل به ما داده!😐 یعنی حسن روحانی و بنی‌صدر و زیباکلام رو با هم ترکیب کنیم میشه میقاتی🤝
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️سی‌ان‌ان: زنان ایرانی برای حمایت از لبنان و مقاومت، طلا، جواهرات و پول اهدا می کنند. 👤حاج حسین یکتا: ظاهرش گردنبنده اما قراره تو مسیری خرج بشه که گردن دشمنای خدا رو بشکنه ظاهرش دستبنده اما دست بنده‌های خوب خدا رو قراره بگیره و تو این مسیر سخت و حساس یاری کنه اینا همون خانمایی هستن که همیشه زیورآلات خودشون رو از چشم نامحرم پنهان کردن. حالا با همین زیورآلات به چشم شهدا اومدن به چشم خدا اومدن... 👈این خیز همدلی ها و لبیک به ندای رهبری، در جهت کمک به لبنان بازهم از زنان پر رنگ تر جلوه یافته است ❤️یاد کلام امام خمینی ره می افتیم که فرمودند: «اگر زنان در این نهضت همکاری نمیکردند، انقلاب هم پیروز نمیشد.»
حاجی یه چی بگم بخندیم؟ +بگو ببینم -گونبد عاحنین😂😂
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ورود پیکر شهید نیلفروشان به خانۀ پدری 🔹پیکر مطهر سردار شهید عباس نیلفروشان وارد اصفهان شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻 میگه روح قاآنی رو دیده :)) 🔹‌خدا لعنتت کنه اینترآشغال که مخاطب‌هاتو مثل خودت خر فرض کردی بازم کاری جدید از مجید و امید قادری حتما ببینید
37.65M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥استقبال خانواده شهدا از قالیباف 🔸محمدباقر قالیباف رئیس مجلس پس از بازگشت از سفر بیروت و ژنو، در فرودگاه مهرآباد مورد استقبال فرزندان شهیدان سلیمانی، همت، فخری زاده، متوسلیان و جمع دیگری از خانواده شهدا قرار گرفت. اکبرجون ببین پسر شهید متوسلیان رو 😄😂
🔴 انگلیس به دنبال تحریم دو وزیر افراطی کابینه نتانیاهو 🔹‌نخست‌وزیر انگلیس در پاسخ به این سؤال که آیا دولت انگلیس «بزالل اسموتریچ»، وزیر دارایی و ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی اسرائیل را به‌خاطر اظهاراتشان تحریم خواهد کرد، گفت که «این را در نظر داریم، زیرا این اظهارات به‌وضوح مشمئزکننده است». 🔹‌اسموتریچ گفته بود که سیاست گرسنگی‌دادن به مردم غزه می‌تواند موجه و اخلاقی باشد بن گویر هم شهرک‌نشینان صهیونیست که به خشونت علیه فلسطینیان دست می‌زنند را «قهرمان» توصیف کرده بود. 🔹‌دولت انگلیس دیروز و باتوجه‌به افزایش خشونت شهرک‌نشینان صهیونیست علیه فلسطینیان، تحریم‌های جدیدی را بر ۳ پاسگاه در کرانه باختری اشغالی و ۴ سازمان متعلق به شهرک‌نشینان اسرائیلی اعلام کرد.
🌷شادی روح شهید والا مقام "عباس نیلفروشان" فاتحه و صلواتی هدیه کنیم. عاقبت‌همتون‌ختم‌بخیروشهادت‌ان‌شاء‌الله شبتون شهدایی
28.26M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ای صفای قلب زارم هر چه دارم از تو دارم حسین_طاهری🎙 " آرمان"
+ خوب گذاشتیشون سر کار ها + مخلصیم. "مهدی"
⭕️ صدراعظم آلمان: نمی پذیریم که ایران با موشک به اسرائیل حمله کند. ✍ میدونید چرا نمی‌پذیره؟ چون اینها در زمان اصلاح طلبان ایران رو جهان سومی و بیچاره تصور می‌کردند، حالا که با هایپرسونیک پیشرفته ساخت خودش داره رژیم صهیونیستی رو شخم میزنه ذهنش نمی‌کشه که این همون ایرانه و نمیپذیره😂
🔆 عالم اهل سنت پاکستان: امام و رهبرم سید علی خامنه‌ای است ♦️دکتر معراج الھدی صدیقی یکی از رهبران حزب جماعت اسلامی پاکستان و از علمای برجسته اهل سنت در یک سخنرانی در دانشگاہ کراچی اعلام کرد که سید علی خامنه ای امام و رهبر من است ♦️پس از موشک باران تل‌آویو توسط ایران و دفاع از مردم مظلوم غزه و لبنان این چهارمین عالم سنی است که رسماً شیعه شده یا رهبری امام خامنه ای را می پذیرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💕 مردی با خود زمزمه کرد "خدایا با من حرف بزن" یک پرنده شروع به خواندن کرد اما مرد نشنید فریاد برآورده "خدایا با من حرف بزن " آذرخشی در آسمان غرید اما مرد گوش نکرد. مرد به اطراف خود نگاه کرد و گفت " خدایا بگذار تو را ببینم" ستاره ای درخشید اما مرد ندید. مرد فریاد کشید "یک معجزه به من نشان بده" نوزادی متولد شد اما مرد توجهی نکرد. پس مرد در نهایت یاس فریاد زد "خدایا لمس کن و بگذار بدانم که اینجا حضور داری" در همین زمان خداوند پایین آمد و مرد را لمس کرد اما مرد پروانه را با دستش پراند و به راهش ادامه داد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥بغض نماینده پارلمان ایرلند در محکومیت اسرائیل 🔸 «توماس گلد» نماینده پارلمان ایرلند در جلسه به رسمیت شناختن فلسطین در پارلمان: 🔹 «امیدوارم بنیامین نتانیاهو در جهنم بسوزد تا ببیند این کودکان و خانواده‌هایشان چطور سوختند»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌️سخنگوی دولت : باید صدای تندروها رو هم شنید !