eitaa logo
سعیدیسم | سعید‌حیدری
291هزار دنبال‌کننده
15.5هزار عکس
14هزار ویدیو
58 فایل
انَّ اللَّهَ يُدافِعُ عَنِ الَّذِينَ آمَنُوا حسبی الله « ملیت ما اسلام است » فقط جهت تبلیغات 👈 @saeedism_tabligh ادمین ارتباطات : @Admine_ertebatat_saeedism انتشار مطالب حتی بدون ذکر منبع = حلال ( رسانه باشید 😊)
مشاهده در ایتا
دانلود
بنده آن وقت، وقتی مسئولین کشور آمدند پیش ما گفتند ۱۰ سال، من گفتم بابا ۱۰ سال یک عمر است،‌ چرا ۱۰ سال را قبول میکنید شما؟ گفتند چنین، چنان، بنا شد ۱۰ سال را هم قبول نکنند اما قبول کردند به هر حال، ۱۰ سال، ۱۰ سال همین‌ روزها تمام شد. آن ۱۰ سالی که بنا شده بود که پرونده‌ی ایران در آژانس عادی بشود این روزها تمام شد. امروز شما ملاحظه کنید، نه تنها پرونده عادی نشده، بلکه مشکلات هسته‌ای کشور در شورای امنیت، سازمان ملل و در هسته‌ای مضاعف شده، چند برابر هم شده. رهبر شهید انقلاب یک مهر ۱۴۰۴ ✅ با : @saeedism
سعیدیسم | سعید‌حیدری
بنده آن وقت، وقتی مسئولین کشور آمدند پیش ما گفتند ۱۰ سال، من گفتم بابا ۱۰ سال یک عمر است،‌ چرا ۱۰ سا
یکی از دوستان گفتند تصویب برجام را به رهبری نسبت داده‌اند؛ خب بله، امّا شما که چشم دارید، ماشاءالله هوش دارید، همه چیز را میفهمید! آن نامه‌ای را که من نوشتم نگاه کنید، ببینید تصویب چه جوری است؛ شرایطی ذکر شده که در این صورت این [توافق] تصویب میشود. البتّه اگر چنانچه این شرایط و این خصوصیّات اجرا نشد، اِعمال نشد، وظیفه‌ی رهبری این نیست که بیاید وسط و بگوید برجام نباید اجرا بشود. [البتّه]خود این، یک مقوله‌ای است که وظیفه‌ی رهبری در این جور مواقع اجرائی چیست. عقیده‌ی ‌ما این است که در زمینه‌های اجرائی، رهبری نباید وارد میدان بشود و یک کاری را اجرا کند یا جلوی اجرای یک کاری را بگیرد، مگر آنجایی که به حرکت کلّی انقلاب ارتباط پیدا میکند؛ آنجا چرا، وارد میشویم، امّا در موارد دیگر نه. بنابراین نه، برجام را به آن صورتی که عمل شد و محقّق شد، بنده خیلی اعتقادی نداشتم و بارها هم به خود مسئولینِ این کار -به آقای رئیس‌جمهور، به وزیر محترم خارجه، به دیگران- همین را گفته‌ایم و موارد زیادی را به آنها تذکّر داده‌ایم. ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ بیانات در دیدار جمعی از دانشجویان ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ✅ ✌️👇 @saeedism
سعیدیسم | سعید‌حیدری
یکی از دوستان گفتند تصویب برجام را به رهبری نسبت داده‌اند؛ خب بله، امّا شما که چشم دارید، ماشاءالله
اگر درمورد برخی مسائل سکوت میکنیم و همش نمیزنیم نه اینکه جواب نداریم، نمیخوایم یکه بدو کنیم ولی وقتی بعضیا همچنان ذهن مردم رو آلوده میکنن به شبهات مختلف چاره ای نیست جز اینکه برخی مسائل یادآوری بشه اونم به صورت مستند، محترمانه و البته سربسته. لازم باشه صریحتر هم موضع میگیرم. ✍ @saeedism
به این مردم و مطالباتشون احترام بذارین. اصلا فکر کنین اینها هم بی حجاب هستن! شاید اینجوری جذب حداکثری‌تون و رأفت اسلامیتون گل کنه ! ✍ @saeedism