eitaa logo
حقوق‌یاران استان خراسان جنوبی
483 دنبال‌کننده
3.5هزار عکس
1.5هزار ویدیو
138 فایل
ارتباط با ادمین کانال⬇️ @Ms1359ms @KhjBasijLaw
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اعلام زمان‌بندی و نحوه مراجعه وراث سهام‌داران عدالت فوت شده به سامانه https://ddn.csdiran.ir 🔸جدول زمان بندی انتقال سهام متوفیان سهام عدالت به وراث به این شرح است: 🔸متوفیان سال ۸۵ در تاریخ ۲۷ آبان 🔸سال ۸۶ و ۸۷ در تاریخ ۱۱ آذر 🔸سال ۸۸ و ۸۹ در تاریخ ۲۵ آذر 🔸سال ۹۰ و ۹۱ در تاریخ ۹ دی 🔸سال ۹۲ و ۹۳ در تاریخ ۲۳ دی 🔸سال ۹۴ و ۹۵ در تاریخ ۷ بهمن 🔸سال ۹۶ و ۹۷ در تاریخ ۲۱ بهمن 🔸سال ۹۸ و ۹۹ در تاریخ ۵ اسفند 🔸سال ۱۴۰۰ و به بعد ۱۹ اسفند 💠💎 💠 💠🇮🇷💠 👇 ✅ @razmovafajh
اجرت المثل ایام تصرف خودرو چیست؟ 🔸"اجرت المثل" به مفهوم بها و قیمتی بوده که آن را دادگاه یا عرف مشخص می‌کند و دو طرف بر سر این موضوع توافقی نداشته‌اند. به عنوان مثال در صورتی که شخصی ملک یا ماشین دیگری را بدون اجازه او تصرف کند؛ به این خاطر که غاصب محسوب می‌گردد می‌بایست اجرت و قیمت یا بهای مدت زمانی که خودرو را از فرد دریافت کرده است به وی پرداخت کند. 🔸با فرض اینکه شما راننده تاکسی یا اسنپ و… هستید و از این طریق مشغول به کسب درآمد می‌باشید. اکنون بنابه عللی شخصی اتومبیل شما را تصرف کرده و آن را از دسترس شما خارج می‌سازد و یا خسارتی با تصادف به آن وارد می‌گردد که به طور مثال برای یک هفته به آن دسترسی نخواهید داشت. حال بابت هر روزی که شما با اتومبیل خود کار کرد‌ اید می‌بایست اجرت المثل و خسارت به شما پرداخت شود. 🔖در صورتی که شخصی خودرو را از شما دریافت کند و حتی تصرفی نیز نداشته باشد و تنها آن را در پارگینگ خود نگهداری کند، باز هم می‌بایست اجرت المثل بپردازد. زیرا این مهم است که شما را از خودرو محروم ساخته و این موضوع که خود از آن بهره‌گیری نموده است یا خیر چندان اهمیتی ندارد. 🔸به عنوان مثال چنانچه سارق خودرو شما را برباید و برای مدت یک ماه در محلی مخفی کند و حتی آن را هم مورد استفاده قرار ندهد از موقعی که می‌رباید و سپس توسط پلیس و… اتومبیل پیدا شود، آن سارق ملزم خواهد بود به میزان آن مدت به شخص مالک خسارت پرداخت کند حتی در صورتی که خود نیز از آن استفاده نکرده باشد. http://Eitaa.com/SafirEdalat http://Rubika.ir/KhjBasijLawChannel
الله اکبر سلام علیکم اجتماع باشکوه مردمی درحمایت ازکودکان مظلوم غزه شنبه۲۷آبان-ساعت۱۵-میدان قدس شهرستان بیرجند مرگ برآمریکا مرگ براسرائیل رسانه باشید
✳️اجتماع باشکوه مردمی در حمایت از کودکان مظلوم غزه در بیرجند ♦️زمان:شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۰ ♦️مکان: میدان قدس
حاتم الفقیه نویسنده سعودی مقیم لندن است آتش بس امشب یا فردا در غزه اعلام می شود و این نه نتیجه تلاش های دیپلماتیک اعراب است، نه از ترس بیانیه اجلاس سران اسلامی و نه از ترس اینکه مصر، اردن و عربستان با خود حرکت کنند. لشکریان برای نجات فرزندان غزه نه برای عرب و نه عجم و نه مسلمان و نه برای کافر اعتباری نیست بلکه اعتباری است. تقدیم به آقای اصیل عرب هاشمی جناب عبدالملک الحوثی!! غافلگیر نشو !! اعلامیه دیروز حوثی ها مبنی بر بستن باب المندب در مقابل کشتی های اسرائیلی، دنیا را زیر و رو کرد و پنج کشور، جامعه بین المللی و جهان متمدن را مجبور به حرکت سریع و فوری برای دستیابی به آتش بس در اولین لحظه کرد. در اینجا حماس پیروز شد، حوثی ها پیروز شدند، غزه پیروز شدند و برای خائنان و صهیونیست های عرب تسلیت نیست.http://Eitaa.com/SafirEdalat http://Rubika.ir/KhjBasijLawChannel
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ابتکار فلسطینیان در پخت نان؛ تهدید گرسنگی در غزه 🔹️ رژیم صهیونیستی، نانوایی‌های شهر غزه را تخریب و ورود سوخت را نیز ممنوع کرده است. مردم غزه نیز با پخت نان در پیت حلبی نیاز خود به نان را این گونه پاسخ می‌دهند. 🔹️دفتر برنامه جهانی غذا، وابسته به سازمان ملل اعلام کرد که فعالیت‌ نانوایی‌های غزه متوقف شده و این شهر با گرسنگی بسیار وسیع روبه‌رو است. کمبود سوخت باعث توقف فعالیت همه ۱۳۰ نانوایی در سراسر غزه شده است. http://Rubika.ir/KhjBasijLawChannel
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تصویر امام خمینی و مقام معظم رهبری در تظاهرات حمایت از فلسطین در کالیفرنیا http://Rubika.ir/KhjBasijLawChannel
🔷 ۲۷ آبان سالروز شهادت اسوه اخلاص، شهید مهدی زین الدین گرامی باد. ♦️شهید حاج قاسم سلیمانی: «یک شب خواب شهید زین الدین را دیدم و هیجان‌زده پرسیدم: آقا مهدی مگه تو شهید نشدی؟ همین چند وقت پیش،‌ توی جاده‌ سردشت؟ 🔸حرفم را نیمه‌تمام گذاشت. اخم كوتاهی كرد و چین به پیشانی‌اش افتاد. بعد باخنده گفت: من توی جلسه‌هاتون میام. مثل اینكه هنوز باور نكردی شهدا زندن؟ 🔸عجله داشت. می‌خواست برود. یک بار دیگر چهره‌ درخشانش را كاویدم. حرف با گریه از گلویم بیرون ریخت: پس حالا كه می‌خوای بری، لااقل یه پیغامی چیزی بده تا به رزمنده‌ها برسونم. 🔸رویم را زمین نزد. گفت: قاسم، من خیلی كار دارم، باید برم. هرچی می‌گم زود بنویس. هول‌هولكی گشتم دنبال كاغذ. یک برگه‌‌ كوچک پیدا كردم. فوری خودكارم را از جیبم درآوردم و گفتم: بفرما برادر! بگو تا بنویسم. 🔸گفت: بنویس: سلام، ‌من در جمع شما هستم! همین چند كلمه را بیشتر نگفت. موقع خداحافظی، با لحنی كه چاشنیِ التماس داشت، گفتم:‌ بی‌زحمت زیر نوشته رو امضا كن. برگه را گرفت و امضا كرد. كنارش نوشت: سید مهدی زین‌الدین. 🔸نگاهی بهت‌زده به امضا و نوشته‌ زیرش كردم. با تعجب پرسیدم: چی نوشتی آقامهدی؟ تو كه سید نبودی! گفت: اینجا بهم مقام سیادت دادند! 🔸از خواب پریدم. موج صدای آقامهدی هنوز توی گوشم بود؛ سلام، من در جمع شما هستم!» http://Rubika.ir/KhjBasijLawChannel ♦️منبع: کتاب «تنها زیر باران»
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم إِذَا وَقَعَتِ الْوَاقِعَةُ ﴿١﴾ لَیْسَ لِوَقْعَتِهَا کَاذِبَةٌ ﴿٢﴾ خَافِضَةٌ رَافِعَةٌ ﴿٣﴾ إِذَا رُجَّتِ الأرْضُ رَجًّا ﴿٤﴾ وَبُسَّتِ الْجِبَالُ بَسًّا ﴿٥﴾ فَکَانَتْ هَبَاءً مُنْبَثًّا ﴿٦﴾ وَکُنْتُمْ أَزْوَاجًا ثَلاثَةً ﴿٧﴾ فَأَصْحَابُ الْمَیْمَنَةِ مَا أَصْحَابُ الْمَیْمَنَةِ ﴿٨﴾ وَأَصْحَابُ الْمَشْأَمَةِ مَا أَصْحَابُ الْمَشْأَمَةِ ﴿٩﴾ وَالسَّابِقُونَ السَّابِقُونَ ﴿١٠﴾ أُولَئِکَ الْمُقَرَّبُونَ ﴿١١﴾ فِی جَنَّاتِ النَّعِیمِ ﴿١٢﴾ ثُلَّةٌ مِنَ الأوَّلِینَ ﴿١٣﴾ وَقَلِیلٌ مِنَ الآخِرِینَ ﴿١٤﴾ عَلَى سُرُرٍ مَوْضُونَةٍ ﴿١٥﴾ مُتَّکِئِینَ عَلَیْهَا مُتَقَابِلِینَ ﴿١٦﴾ یَطُوفُ عَلَیْهِمْ وِلْدَانٌ مُخَلَّدُونَ ﴿١٧﴾ بِأَکْوَابٍ وَأَبَارِیقَ وَکَأْسٍ مِنْ مَعِینٍ ﴿١٨﴾ لا یُصَدَّعُونَ عَنْهَا وَلا یُنْزِفُونَ ﴿١٩﴾ وَفَاکِهَةٍ مِمَّا یَتَخَیَّرُونَ ﴿٢٠﴾ وَلَحْمِ طَیْرٍ مِمَّا یَشْتَهُونَ ﴿٢١﴾ وَحُورٌ عِینٌ ﴿٢٢﴾ کَأَمْثَالِ اللُّؤْلُؤِ الْمَکْنُونِ ﴿٢٣﴾ جَزَاءً بِمَا کَانُوا یَعْمَلُونَ ﴿٢٤﴾ لا یَسْمَعُونَ فِیهَا لَغْوًا وَلا تَأْثِیمًا ﴿٢٥﴾ إِلا قِیلا سَلامًا سَلامًا ﴿٢٦﴾ وَأَصْحَابُ الْیَمِینِ مَا أَصْحَابُ الْیَمِینِ ﴿٢٧﴾ فِی سِدْرٍ مَخْضُودٍ ﴿٢٨﴾ وَطَلْحٍ مَنْضُودٍ ﴿٢٩﴾ وَظِلٍّ مَمْدُودٍ ﴿٣٠﴾ وَمَاءٍ مَسْکُوبٍ ﴿٣١﴾ وَفَاکِهَةٍ کَثِیرَةٍ ﴿٣٢﴾ لا مَقْطُوعَةٍ وَلا مَمْنُوعَةٍ ﴿٣٣﴾ وَفُرُشٍ مَرْفُوعَةٍ ﴿٣٤﴾ إِنَّا أَنْشَأْنَاهُنَّ إِنْشَاءً ﴿٣٥﴾ فَجَعَلْنَاهُنَّ أَبْکَارًا ﴿٣٦﴾ عُرُبًا أَتْرَابًا ﴿٣٧﴾ لأصْحَابِ الْیَمِینِ ﴿٣٨﴾ ثُلَّةٌ مِنَ الأوَّلِینَ ﴿٣٩﴾ وَثُلَّةٌ مِنَ الآخِرِینَ ﴿٤٠﴾ وَأَصْحَابُ الشِّمَالِ مَا أَصْحَابُ الشِّمَالِ ﴿٤١﴾ فِی سَمُومٍ وَحَمِیمٍ ﴿٤٢﴾ وَظِلٍّ مِنْ یَحْمُومٍ ﴿٤٣﴾ لا بَارِدٍ وَلا کَرِیمٍ ﴿٤٤﴾ إِنَّهُمْ کَانُوا قَبْلَ ذَلِکَ مُتْرَفِینَ ﴿٤٥﴾ وَکَانُوا یُصِرُّونَ عَلَى الْحِنْثِ الْعَظِیمِ ﴿٤٦﴾ وَکَانُوا یَقُولُونَ أَئِذَا مِتْنَا وَکُنَّا تُرَابًا وَعِظَامًا أَئِنَّا لَمَبْعُوثُونَ ﴿٤٧﴾ أَوَآبَاؤُنَا الأوَّلُونَ ﴿٤٨﴾ قُلْ إِنَّ الأوَّلِینَ وَالآخِرِینَ ﴿٤٩﴾ لَمَجْمُوعُونَ إِلَى مِیقَاتِ یَوْمٍ مَعْلُومٍ ﴿٥٠﴾ ثُمَّ إِنَّکُمْ أَیُّهَا الضَّالُّونَ الْمُکَذِّبُونَ ﴿٥١﴾ لآکِلُونَ مِنْ شَجَرٍ مِنْ زَقُّومٍ ﴿٥٢﴾ فَمَالِئُونَ مِنْهَا الْبُطُونَ ﴿٥٣﴾ فَشَارِبُونَ عَلَیْهِ مِنَ الْحَمِیمِ ﴿٥٤﴾ فَشَارِبُونَ شُرْبَ الْهِیمِ ﴿٥٥﴾ هَذَا نُزُلُهُمْ یَوْمَ الدِّینِ ﴿٥٦﴾ نَحْنُ خَلَقْنَاکُمْ فَلَوْلا تُصَدِّقُونَ ﴿٥٧﴾ أَفَرَأَیْتُمْ مَا تُمْنُونَ ﴿٥٨﴾ أَأَنْتُمْ تَخْلُقُونَهُ أَمْ نَحْنُ الْخَالِقُونَ ﴿٥٩﴾ نَحْنُ قَدَّرْنَا بَیْنَکُمُ الْمَوْتَ وَمَا نَحْنُ بِمَسْبُوقِینَ ﴿٦٠﴾ عَلَى أَنْ نُبَدِّلَ أَمْثَالَکُمْ وَنُنْشِئَکُمْ فِی مَا لا تَعْلَمُونَ ﴿٦١﴾ وَلَقَدْ عَلِمْتُمُ النَّشْأَةَ الأولَى فَلَوْلا تَذَکَّرُونَ ﴿٦٢﴾ أَفَرَأَیْتُمْ مَا تَحْرُثُونَ ﴿٦٣﴾ أَأَنْتُمْ تَزْرَعُونَهُ أَمْ نَحْنُ الزَّارِعُونَ ﴿٦٤﴾ لَوْ نَشَاءُ لَجَعَلْنَاهُ حُطَامًا فَظَلْتُمْ تَفَکَّهُونَ ﴿٦٥﴾ إِنَّا لَمُغْرَمُونَ ﴿٦٦﴾ بَلْ نَحْنُ مَحْرُومُونَ ﴿٦٧﴾ أَفَرَأَیْتُمُ الْمَاءَ الَّذِی تَشْرَبُونَ ﴿٦٨﴾ أَأَنْتُمْ أَنْزَلْتُمُوهُ مِنَ الْمُزْنِ أَمْ نَحْنُ الْمُنْزِلُونَ ﴿٦٩﴾ لَوْ نَشَاءُ جَعَلْنَاهُ أُجَاجًا فَلَوْلا تَشْکُرُونَ ﴿٧٠﴾ أَفَرَأَیْتُمُ النَّارَ الَّتِی تُورُونَ ﴿٧١﴾ أَأَنْتُمْ أَنْشَأْتُمْ شَجَرَتَهَا أَمْ نَحْنُ الْمُنْشِئُونَ ﴿٧٢﴾ نَحْنُ جَعَلْنَاهَا تَذْکِرَةً وَمَتَاعًا لِلْمُقْوِینَ ﴿٧٣﴾ فَسَبِّحْ بِاسْمِ رَبِّکَ الْعَظِیمِ ﴿٧٤﴾ فَلا أُقْسِمُ بِمَوَاقِعِ النُّجُومِ ﴿٧٥﴾ وَإِنَّهُ لَقَسَمٌ لَوْ تَعْلَمُونَ عَظِیمٌ ﴿٧٦﴾ إِنَّهُ لَقُرْآنٌ کَرِیمٌ ﴿٧٧﴾ فِی کِتَابٍ مَکْنُونٍ ﴿٧٨﴾ لا یَمَسُّهُ إِلا الْمُطَهَّرُونَ ﴿٧٩﴾ تَنْزِیلٌ مِنْ رَبِّ الْعَالَمِینَ ﴿٨٠﴾ أَفَبِهَذَا الْحَدِیثِ أَنْتُمْ مُدْهِنُونَ ﴿٨١﴾ وَتَجْعَلُونَ رِزْقَکُمْ أَنَّکُمْ تُکَذِّبُونَ ﴿٨٢﴾ فَلَوْلا إِذَا بَلَغَتِ الْحُلْقُومَ ﴿٨٣﴾ وَأَنْتُمْ حِینَئِذٍ تَنْظُرُونَ ﴿٨٤﴾ وَنَحْنُ أَقْرَبُ إِلَیْهِ مِنْکُمْ وَلَکِنْ لا تُبْصِرُونَ ﴿٨٥﴾ فَلَوْلا إِنْ کُنْتُمْ غَیْرَ مَدِینِینَ ﴿٨٦﴾ تَرْجِعُونَهَا إِنْ کُنْتُمْ صَادِقِینَ ﴿٨٧﴾ فَأَمَّا إِنْ کَانَ مِنَ الْمُقَرَّبِینَ ﴿٨٨﴾ فَرَوْحٌ وَرَیْحَانٌ وَجَنَّةُ نَعِیمٍ ﴿٨٩﴾ وَأَمَّا إِنْ کَانَ مِنْ أَصْحَابِ الْیَمِینِ ﴿٩٠﴾ فَسَلامٌ لَکَ مِنْ أَصْحَابِ الْیَمِینِ ﴿٩١﴾ وَأَمَّا إِنْ کَانَ مِنَ الْمُکَذِّبِینَ الضَّالِّینَ ﴿٩٢﴾ فَنُزُلٌ مِنْ حَمِیمٍ ﴿٩٣﴾ وَتَصْلِیَةُ جَحِیمٍ ﴿٩٤﴾ إِنَّ هَذَا لَهُوَ حَقُّ الْیَقِینِ ﴿٩٥﴾ فَسَبِّحْ بِاسْمِ رَبِّکَ الْعَظِیمِ ﴿٩٦﴾🌸🌸