تولحظهایکهفکرمیکنیداریبهتنهایی
باغمتمیجنگی،یکیازهفتآسمونبالاتر
حواسشبهتهست!🌸
اونمخداست.."🌱
#بندگی
"گاهی آدم اونقدر ته چاه میره که دیگه نه راهی برای جبران میمونه، نه دلی برای ادامه… فقط میمونه یه سکوت سنگین، با یه دنیا حسرت."
خدا را رحمی ایمُنْعِم که درویشِسرِکویَت
دری دیگر نمیدانَد ؛ رهی دیگر نمیگیرد
هدایت شده از علویةء ؛
بستن ِ دست ِ علي،ع آخر ، منجر به دست بسته نماز خواندن شد !