بمناسبت ایام فاطمیه
پویش زیارتنامه، دلنوشته، ختم قرآن و صلوات
علاقه مندان میتوانند جهت این امر به این پیوند مراجعه بفرمایند.
👇🏻👇🏻👇🏻
https://20l.ir/po1
اگر قابل بود دعاگوی نگارنده این کانال هم باشید.
#فاطمیه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
معرفی کتاب صوتی #انسان_۲۵۰_ساله در ایران صدا
راوی: سبحان اکرامی
@sajjadmirzaei_ir
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
کتاب صوتی #انسان_۲۵۰_ساله
منبع: ایران صدا
راوی: سبحان اکرامی
نمونه صوت
@sajjadmirzaei_ir
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
کتاب صوتی #انسان_۲۵۰_ساله
منبع: ایران صدا
راوی: سبحان اکرامی
فصل اول: مقدمه
@sajjadmirzaei_ir
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
کتاب صوتی #انسان_۲۵۰_ساله
منبع: ایران صدا
راوی: سبحان اکرامی
فصل دوم: پیامبر اعظم ص
@sajjadmirzaei_ir
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
کتاب صوتی #انسان_۲۵۰_ساله
منبع: ایران صدا
راوی: سبحان اکرامی
فصل سوم: امامت
@sajjadmirzaei_ir
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
کتاب صوتی #انسان_۲۵۰_ساله
منبع: ایران صدا
راوی: سبحان اکرامی
فصل چهارم: امیرالمؤمنین ع
@sajjadmirzaei_ir
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
کتاب صوتی #انسان_۲۵۰_ساله
منبع: ایران صدا
راوی: سبحان اکرامی
فصل پنجم: حضرت فاطمه زهرا س
@sajjadmirzaei_ir
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
کتاب صوتی #انسان_۲۵۰_ساله
منبع: ایران صدا
راوی: سبحان اکرامی
فصل ششم: امام حسن ع
@sajjadmirzaei_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
معرفی کتاب صوتی #انسان_۲۵۰_ساله در ایران صدا
راوی: سبحان اکرامی
@sajjadmirzaei_ir
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
کتاب صوتی #انسان_۲۵۰_ساله
منبع: ایران صدا
راوی: سبحان اکرامی
نمونه صوت ۲
@sajjadmirzaei_ir
آیت الله مصباح و رجوع به آرای مردم
✍🏻مهدی جمشیدی
بخش اول
بخش دوم
بخش سوم
بخش چهارم
بخش پنجم
#استادفکر #عمارانقلاب
@sajjadmirzaei_ir
[1]. مشروعیّت بهمعنیِ «حقّ حاکمیّت» با مشروعیّت بهمعنی ِ«دینیبودن»، بسیار متفاوت هستند؛ بهطوریکه در اوّلی، «رضایّتِ مردم» مدخلیّتی ندارد، و در دوّمی دارد، یعنی در استعمالِ دوّم، میتوان گفت یکی از پایههای مشروعیّت، رضایتِ مردم است، چراکه نمیتوان حکومتِ دینی را بر مردم تحمیل کرد، امّا این کاربرد، «خاص» و «محدود» است و در «فلسفۀ سیاسی»، چنین معنایی از آن اراده نمیشود. ما با چهار پرسش، مواجه هستیم: چه کسی باید «قانون» را تعیین کند؟(قانونگذار)؛ چه کسی باید «حاکم» باشد تا قانون را اجرا کند؟(مجری قانون)؛ چگونه باید حکومت «تشکیل» شود؟(نحوۀ استقرار)؛ چگونه باید «حکمرانی» شود؟(نحوۀ استمرار). کدامیک از این پرسشها به «مشروعیّت» بهمعنای «حقّ حاکمیّت»، مرتبط است؟ فقط پرسشهای الف و ب، به این بحث مرتبط هستند. اگر این نکته بهدرستی درک شود، برخی نزاعها پایان خواهد یافت.