ی تلنگر
شده توام در موقعیت قضاوت قرار بگیری؟
دروغ ،غیبت،تهمت ؟
چرا نیمفهمیم این ها تاوان داره ؟ دل شکستن تاوان داره؟
چرا متوجه نیستیم که فلانی چاق،لاغر ،سیاه،سفید، و.. به ما هیچ ربطی نداره
داستایوفسکی توی یکی از کتاب هاش میگه که هر پرهیزگاری ی گذشته ای داره و هر گناهکاری یک آینده ای پس قضاوت نکن
میدونم اگه قضاوت نادرستی در برابر کسی انجام بدم دنیا تمام تلاشش رو میکنه که من رو تو شرایط اون قرار بده تا به من ثابت کنه که تو تاریکی ما همیشه شبیه هم رفتار میکنیم
هروقت خواستی یکیو قضاوت کنی اول بیا چند قدم جای اون راه برو با کفش های اون راه برو دردش حس کن ببین چی کشیده همیشه بگو پناه میبرم به خدا از عیبی که امروز در خود میبینم و دیروز دیگران رو به خاطر همون عیب سرزنش میکردم
محتاط باشین تو سرزنش و قضاوت بقیه
وقتی نه از دیروزشون خبر داریم نه از شرایطی که دارن میگذرونن نه از فردای خودمون محتاط باشین
خطرناکترین کاری که ما میتونیم در مورد خودمون انجام بدیم اینکه همه ذهنمون به
سمت اینکه اینا چرا اینجورین چرا اینجوری رفتار میکنند و قضاوت قضاوت قضاوت خودت را از این بار قضاوت نجات بده
https://eitaa.com/samghnia67
445.9K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تا زمانی که خدا هست
نا امیدی معنایی نداره!:)
پس در آغوش خدا
چشم روی هم بگذار
و آروم بگیر!؛♡
شبتون مهدوی
14.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چالش اول
🔷آموزش 191
🔷 ویدیو جذاب
🔷مدرس خانم سامقانی
🔷 اینشات
🔷لینک کانال ابزار
https://eitaa.com/samghni68
🔷هزینه آموزش دعوت دوستان به کاانال ما
https://eitaa.com/samghi67
13M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چالش دوم
🔷آموزش 191
🔷 ویدیو جذاب
🔷مدرس خانم سامقانی
🔷 اینشات
🔷لینک کانال ابزار
https://eitaa.com/samghni68
🔷هزینه آموزش دعوت دوستان به کاانال ما
https://eitaa.com/samghi67
خدا شناسی
شاید سوال توام این باشه اگه خدا هست پس کجاست ؟چرا کاری نمیکنه ؟
من یاد گرفتم وقتی انسان آروم میشه وقتی اون سپردنه بهش واقعی از ته دل می شه .
واقعاااا خدا دست به کار میشه
ولی وقتی دائم فکر میکنیم استرس داریم که قرار چی بشه ،خدا کاری نمیکنه .
تو سهم خودت رو انجام بده ،تلاشت رو بکن، بعد همه چیز بسپر به خودش ،
آرامش داشته باشین خدا کلید هر دری که شما باهاش مواجه میشید رو داره
شاید زندگی شما رو پشت در بیماری یا در فقر یا پشت در هر مشکلی متوقف کرده باشه
هرچی که هست و فکر میکنید غل زنجیر شدین و راهی به بیرون ندارید
باید بهتون بگم زمان شما هم میرسه خدا هیچوقت دیر نمیکنه اگه خدا راهی برای باز کردن اون در نداشت اصلا اجازه نمیداد بسته بشه خداروشکر کن بابت اتفاق های خوبی که برات تا الان افتاده بابت درهای که تا الان برات باز کرده و درهای که بعد قرار برات باز کنه
خداروشکر بخاطر همه چی🤲🤲
9.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چالش سوم
🔷آموزش 192
🔷 ویدیو جذاب
🔷مدرس خانم سامقانی
🔷 اینشات
🔷لینک کانال ابزار
https://eitaa.com/samghni68
🔷هزینه آموزش دعوت دوستان به کاانال ما
https://eitaa.com/samghi67
7.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چالش چهارم
🔷آموزش 193
🔷 رنگی کردن لباس
🔷مدرس خانم سامقانی
🔷 اینشات
🔷لینک کانال ابزار
https://eitaa.com/samghni68
🔷هزینه آموزش دعوت دوستان به کاانال ما
https://eitaa.com/samghi67