خیلی جالبه
با اینکه کلی کار دارم کاملا رندوم ازین اتوبوس به اون اتوبوس دارم بازارارو میگردم
نزدیک بود پسره نودلی که شیش ماه پیش تاریخش گذشته بهم بندازه
حالا من تو دوشنبه بازار دوغوز آباد در حال بو کردن عطر
بازاریا : گاز اشک آور زدننن😔😂
چی میگی بابا تو که اومدی
ثن ایچ 🍹
وای هوا خیلی خوبه خدایی میخام برم بیرون ول بچرخم سومین شهر پاکیزه دنیااا
ولی هم سرده هم حوصله شنیدن اراجیف و دعواهای سیاسی دغوز آبادی مردمو ندارم