حالا من تو دوشنبه بازار دوغوز آباد در حال بو کردن عطر
بازاریا : گاز اشک آور زدننن😔😂
چی میگی بابا تو که اومدی
ثن ایچ 🍹
وای هوا خیلی خوبه خدایی میخام برم بیرون ول بچرخم سومین شهر پاکیزه دنیااا
ولی هم سرده هم حوصله شنیدن اراجیف و دعواهای سیاسی دغوز آبادی مردمو ندارم