eitaa logo
ثن ایچ 🍹
371 دنبال‌کننده
958 عکس
462 ویدیو
3 فایل
و دیگر هیچ، ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4366006 https://daigo.ir/secret/91547762635 یکی از ادمیناتون: @azar_s_m اون یکی ادمینتون: @Zoleykha999 اگه حال نمیکنید با اینجا تعارف نکنید و بروید عیبی ندارد🙏 ولی من فوشتون میدم دیگه راضی باشید.
مشاهده در ایتا
دانلود
این جنگ برخلاف تصورم باعث شده من خیلی آدم سطحی تری بشم ... نمیدونم میفهمید چی میگم یا نه ولی خودم احساس میکنم اندازه ۳ ، ۴ سال بچه تر شدم بعد آتش بس(😂...) نمیدونم چرا اینجوریه ولی شاید مغزم تو یه حالت تدافعی قرار گرفته که همه چیو انکار می‌کنه ، من می‌خوام عمیق بهشون فکر کنم ، به زندگی ، به مرگ ، به همه این داستانای دراز و آرمان و چه و چه ... ولی مغزم نمیزاره ؛ پستای زمان جنگ و قبل جنگ اینجا و چنلای دیگه رو نگاه می‌کنم و یه بی حسی عجب بهم دست میده... عین یه خاطره خیییلی دوره که کلی ازش گذشته و تو میگی عه! این! عجب زمانی بود. چیا کشیدیم. خب تموم شد. این خیلی وحشتناکه ... من نمیدونم راجبش باید چیکار کنم من اصلا نمی فهمم دور و برم چه خبره نمیتونم درست فکر کنم ... دور و بر که هیچی تو زندگی خودمم نمی فهمم چی داره میشه در اعماق و ته ته مفهوم نا آگاهی قرار دارم🚶‍♀ مطمعنا خوب نمی رسونم منظورمو و یجور دیگه فهمیده میشه 🤝.. ولی راستش فکر میکنم خیلیامون همینجوری ایم ، حالا یکی یکم بیشتر یکی یکم کمتر ... اون حجم از اتفاق و .. چیزایی که سال پیش، پیش اومد که واقعا نمی‌دونم باید اسمشو چی گذاشت(؟) به قدری زیاد و یهویی بوده که مغزمون زمان کافی برای تجزیه تحلیلش نداشته ، در برابرش حالت دفاعی گرفته... الان که یجورایی نسبتاً فرصت تنفس پیدا کرده فقط میخواد ازش فرار کنه و انکارش کنه .. حتی تلاش می‌کنه فراموشش کنه اینجوریه که.. بسه منو ول کن من نمیخوام عمیق باشم من نمیخوام انسان آرمان خواه باشم فقط بزار واسه خودم ول باشم...
اگه حال دارید اینو بخونید و بگید آیا شمام اینجوری هستید یا نه؟
خب قضیه همینه دیگه... چون حلش نکردیم با خودمون فقط تو حالت دفاعی ایم ، فقط فرار میکنیم ازش اصن همینش عذاب آوره😭😂 دارم زور میزنم ولی نمیشه حلش کرد انگار غوفپیلپلستطبیقنطیففو چرا نمیتونم بگم منظورمو🚶‍♀
ببین مثلاً میناب الان برا ما یه واژه شده ولی اون روز مطمعن بودیم که بعد این قضیه دیگه اون آدم سابق نمی‌شیم... دیگه زندگیمون مثل قبل نمیشه الان می‌شنویم میناب ؛ خب، ولی ذهن نمی‌خواد بیشتر بهش فکر کنه نمی‌خواد یادش بیاره چی شده بوده میزنه رو دور تند خب یه مدرسه بود زدنش همین
ثن ایچ 🍹
ببین مثلاً میناب الان برا ما یه واژه شده ولی اون روز مطمعن بودیم که بعد این قضیه دیگه اون آدم سابق
ولی ما خودمون می‌خوایم ، چون ما نمی‌خوایم فراموش کنیم ، نمی‌خوایم از یاد ببریم... اون بخش آرمان گرایی و انتقام جویی و .... اینا داره زور میزنه که اون دورانو با همون شدت و با همون حرارت و هیجان زنده نگه داره ولی مغز / یا حالا اون یکی بخشمون نمیزاره چون میخواد به زندگی عادی قبلنش برگرده ، میخواد از زندگی عادی و آروم قبلیش دفاع کنه
دیگه اونو دیگران زدن خوبم زدن بقیه ش تکراری میشه بله بود 😔😂 داریم دیگه ازش بیا نمونه سطحی شدنم همین جناب کمالی . خودم و شما رو علاف کرد_
اصن همین تولیدات انبوه چرت و پرت :
احساس عذاب وجدان میکنم نسبت بهتون بچه ها جون
یعنی میشه این توافقا یه پوشش باشه بعد ایران شب تولد ترامپ ترورش کنه ؟
بعدم علنا تو همه صفحات رسمی مون اعلام کنیم Trump , the most evil dug in history , is dead.