eitaa logo
ثن ایچ 🍹
371 دنبال‌کننده
958 عکس
462 ویدیو
3 فایل
و دیگر هیچ، ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4366006 https://daigo.ir/secret/91547762635 یکی از ادمیناتون: @azar_s_m اون یکی ادمینتون: @Zoleykha999 اگه حال نمیکنید با اینجا تعارف نکنید و بروید عیبی ندارد🙏 ولی من فوشتون میدم دیگه راضی باشید.
مشاهده در ایتا
دانلود
آها یه چیزی یادم اومد
ثن ایچ 🍹
خداوند انشاءالله رییس جمهور عزیزمونو به فیض عظیم جانبازی (فلج کامل و از بین رفتن قدرت تکلم) برسونه ✨
اینو که گفتم یکی اومد ناشناس گفت طرف هیچکس نیستم ولی شماها هیچ وقت یاد نگرفتید به تفکر طرف مقابل خودتون احترام بزارید و ... اینا که اون موقع بهش گفتم ولش کن حوصله بحث ندارم؛ اگه هنوز این جایی میتونی به صورت عملی جوابتو مشاهده کنی : تصور کن یه قانونی ، توافقی... چیزی ، مثل الان انجام میشد که بر خلاف خواست و تفکر اون جناح و اون مدل آدما بود ، بنظرت چیکار می کردن؟ رفتارشون چه تفاوتی با ما داشت؟ خب ، همون کاریو میکردن که وقتی کاندیدای مدنظرشون رای نمیاره میکنن .. تکرار ۸۸ 🤝 می ریختن سطل آشغال و ماشین آتیش میزدن و کوکتل و .. و وای آزادی و دموکراسی زدن و این صحبتا ، بعد احتمالا این وسط چارتاشونم میمردن و هیچی دیگه واویلا. حالا ما چیکار کردیم؟ جز اینکه اون تعدادی ام که رفتن بدون هیچ خشونتی شعار دادن علیه اینا رو نهی کردیم ، گفتیم نکنید ... با اینکه ۱۰۰ و خورده ای شبه تو خیابونیم ، پیر و جوون از زندگیمون زدیم از کشورمون دفاع کردیم ،حنجره مونو پاره کردیم چیزایی که می‌خوایم و گفتیم.. ولی انگار نه انگار... با این همه ما باز مثل اونا رفتار نمی‌کنیم ، ما کشورو به آشوب نمی کشیم و ده سال عقب نمی ندازیم بخاطر خواسته های خودمون (گرچه الان چیزی که می‌خوایم خواسته همه ست و منفعت ملی ... نه رییس جمهور شدن یه کاندیدا🚶‍♀) اینه فرق ما با اونا 🤝
https://eitaa.com/Rahmaatism/29000 اینام که غریب گیر اوردن باز
یاد بازی با انگلیس افتادم تو جام جهانی قبلی.
تنش تو استادیومو میشه حس کرد.
با اینکه خیلی چیزی از نقاشی سر در نمیارم و اینجام پر هنرمند و نقاش و .. ست ولی، می‌خوام یه سری نقاشی و نقاش هایی که دوست دارم اینجا بزارم
کاظم چلیپا