ثن ایچ 🍹
خداوند انشاءالله رییس جمهور عزیزمونو به فیض عظیم جانبازی (فلج کامل و از بین رفتن قدرت تکلم) برسونه ✨
اینو که گفتم یکی اومد ناشناس گفت طرف هیچکس نیستم ولی شماها هیچ وقت یاد نگرفتید به تفکر طرف مقابل خودتون احترام بزارید و ... اینا
که اون موقع بهش گفتم ولش کن حوصله بحث ندارم؛
اگه هنوز این جایی میتونی به صورت عملی جوابتو مشاهده کنی : تصور کن یه قانونی ، توافقی... چیزی ، مثل الان انجام میشد که بر خلاف خواست و تفکر اون جناح و اون مدل آدما بود ، بنظرت چیکار می کردن؟
رفتارشون چه تفاوتی با ما داشت؟
خب ، همون کاریو میکردن که وقتی کاندیدای مدنظرشون رای نمیاره میکنن .. تکرار ۸۸ 🤝
می ریختن سطل آشغال و ماشین آتیش میزدن و کوکتل و .. و وای آزادی و دموکراسی زدن و این صحبتا ، بعد احتمالا این وسط چارتاشونم میمردن و هیچی دیگه واویلا.
حالا ما چیکار کردیم؟ جز اینکه اون تعدادی ام که رفتن بدون هیچ خشونتی شعار دادن علیه اینا رو نهی کردیم ، گفتیم نکنید ...
با اینکه ۱۰۰ و خورده ای شبه تو خیابونیم ، پیر و جوون از زندگیمون زدیم از کشورمون دفاع کردیم ،حنجره مونو پاره کردیم چیزایی که میخوایم و گفتیم.. ولی انگار نه انگار...
با این همه ما باز مثل اونا رفتار نمیکنیم ، ما کشورو به آشوب نمی کشیم و ده سال عقب نمی ندازیم بخاطر خواسته های خودمون (گرچه الان چیزی که میخوایم خواسته همه ست و منفعت ملی ... نه رییس جمهور شدن یه کاندیدا🚶♀)
اینه فرق ما با اونا 🤝
با اینکه خیلی چیزی از نقاشی سر در نمیارم و اینجام پر هنرمند و نقاش و .. ست ولی،
میخوام یه سری نقاشی و نقاش هایی که دوست دارم اینجا بزارم