بچه های طفلک خسته ما بعد این همه خستگی و تلاش الان باید بدوبدو برن سوار هواپیما شن
بخاطر اون خوک اسهالی
ثن ایچ 🍹
بچه های طفلک خسته ما بعد این همه خستگی و تلاش الان باید بدوبدو برن سوار هواپیما شن بخاطر اون خوک اسه
خاک نجس غصبی امریکا نمیتونه نجیب زاده های آریایی رو تحمل کنه.👍
ثن ایچ 🍹
و اما قلب من با تو سوخت
آخی.. آقاهه میگفت یه بار که گروه سرود مسجد رفته بوده بیت آقا ازشون میپرسه اینا گروه سرود کجان از کجا اومدن؟
میگن گروه سرود مسجد ابوذرن
میگه عهههه مسجد ابوذر خودمون(: