eitaa logo
انقلابی‌نویس
1.4هزار دنبال‌کننده
4هزار عکس
1.7هزار ویدیو
55 فایل
اینـجا انـقلابـی نویـس مـینویـسد از مـسائل کـلان سیاسـی تا اجتمـاعی بعـد از حـدود یـک سـال
مشاهده در ایتا
دانلود
مهم|مردمِ بیشتر کشور های اروپایی در حمایت از فلسطین راهپیمایی های باشکوهی برگزار میکنن اما ایران که بزرگ ترین و اصلی ترین حامیِ فلسطین بوده و است به علت فتنهِ کرونا هیچ خبری نیست و این بسیار حیرت آور است.
🔺توجه
⭕️ اطلاع نگاشت چهره‎های داوطلب انتخابات ۱۴۰۰ ◽️ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ تمام شد. تعداد زیادی ثبت نام کردند و مانند هر دوره اکثریت آن‌ها ناشناخته‌اند. اما در این اطلاع نگاشت، نگاهی به ۴۲ کاندیدای شناخته شده در دنیای سیاست می‌اندازیم.
🚨یه نکته خییییلی مهم! 🔹 به هیچ وجه الان از هیچ کاندیدای انقلابی نخواید که به نفع آیت الله رئیسی کنار بره. 🔹 تا اخرین روز همه کاندیداهای انقلابی باید دست در دست هم از گفتمان جبهه انقلاب دفاع کنند. 🔹نمیشه جبهه غربگرا گرگ های خودش رو به طور همزمان وارد صحنه کنه و ما آقای رئیسی و یا هر مهره دیگر از جبهه انقلاب را بین گرگ ها تنها بذاریم. 🔹 از همه کاندیداهای جبهه انقلاب به طور همزمان حمایت حداکثری بشه. روز آخر هر یک از عزیزان جبهه انقلاب که اقبال عمومی بیشتری بهش بشه بمونه و بقیه به نفعش کنار برن.
⭕️توییت استاد پیرامون ثبت نام‌های ریاست جمهوری ✍️سوال: چرا این دوره بسیاری از رجال و سیاستمداران کاندیدای ریاست جمهوری شده‌اند؟ پاسخ: انگیزه‌ها متفاوت است: ۱- برای یک سیاست‌مدار فراموش شده! چه فرصتی بهتر از اینکه دوباره نامش بر سر زبان‌ها بیفتد؟ چند نفر از شما پیش از انتخابات، آقایان غرضی و یا هاشمی‌طبا را در خاطر داشتید؟ ۲- پیش‌بینی اوضاع بسیار بد اقتصادی کشور در ۴ سال پیش رو برخی از افراد دلسوز را که نیازی به افتادن بر سر زبان‌ها را ندارند را نیز دچار احساس تکلیف حقیقی کرده است. ۳- برخی افراد صرفاً کاندیدای پوششی هستند و کنار خواهند رفت مانند نقش جهانگیری برای روحانی در انتخابات ۱۳۹۶ ۴- شرکت برخی افراد که رد یا عدم احراز صلاحیت‌شان بدیهی است برای فشار به شورای نگهبان! تا بتوانند با مظلوم نمایی، دوباره بر طبل نظارت استصوابی بکوبند، مورد مطالعاتی مناسب در این زمینه برای نمونه شخص تاجزاده است. ۵- کمک به کاندیدای اصلی به عنوان خروس جنگی در مناظرات ریاست جمهوری. ۶- انگیزه برخی از کاندیدها صرفاً ایجاد ادراک برای گرفتن پست‌های مهم اجرایی همچون وزارت خانه‌ها و معاونت‌های ریاست جمهوری است. فردی که در حد ریاست جمهوری ظاهر شده لابد در قد و قواره وزیر صلاحیت دارد. ۷- در امان ماندن از محاکمه! مانند علی فلاحیان و رهایی از پرونده قتل‌های زنجیره‌ای ۸- صرفاً پر کردن صندلی‌های صدا و سیما! ۹- تعداد زیادی از شرکت کنندگان پس از مقایسه خود با حسن روحانی به یقین می‌رسند که صلاحیت ریاست جمهوری را دارند چون هر چه باشد خود را نسبت به او اصلح می دانند که البته از این حیث هر یک از آحاد مردم ایران چنین حسی را خواهد داشت. ۱۴۰۰
🔴 بفرمایید آقای ظریف، این هم از اسرائیل ✍️ 🔹 جان کری به من خبر داد که اسرائیل در سوریه دویست بار به ما حمله کرده است". این یکی از مهم­ترین بخش­های مکالمه اخیر افشا شده وزیر خارجه است. 🔸 جایی که وی تلاش می کرد سیاست خارجی کشور در سوریه را زیر سوال برده و البته انگشت اتهام را به سمت سردار شهیدمان نشانه رود. شکست خورده یا محکوم به شکست توصیف کردن سیاست منطقه ای ایران بویژه در سوریه، رویکرد همیشگی همفکران غربگرای آقای ظریف است. ✅ مخصوص امروز و دیروز نیست. از همان روزهای آغازین بحران سوریه، هر روز می‌گفتند کار بشار اسد تمام است. ولی اسد ماندگار شد و جبهه مقاومت پیروزی های درخشانی به دست آورد. اینبار دائماً تبلیغ می‌کردند که بزودی روس‌ها، ایران را از زمین بازی سوریه بیرون انداخته و سند پیروزی را شش دانگ به نام خود می زنند. 🔹 این هم اتفاق نیافتاد و نمی توانست بیافتد چون حضور خود روس‌ها هم به لطف دعوت ایران تحقق یافته است. حالا هم که وزیر خارجه مملکت خودمان طوری وانمود می کند انگار ایران بازیچه مقاصد روسیه در سوریه بوده و فرزندان ایران به نفع پوتین می جنگیده‌اند و تازه آنجا هم تو سری خور اسراییل شده‌اند. در حالی که حقیقت کاملاً وارونه است. 🔸 در هر آوردگاهی، جای طرف پیروز و شکست خورده میدان را عوض می کنند کما اینکه جای جلاد و شهید را عوض کرده‌اند. این رویه معمول تفکری است که به دنبال ترساندن مردم از سایه جنگ و احتمال شکست است تا آن‌ها را به عقب نشینی و تسلیم وادارد. اینبار اما تاریخ خیلی منتظر نماند تا باز هم ادعاهای پوشالی شان عیان شود. ✅ تا مشخص شود که آیا اسراییل، آن موجودیت قدرتمند و با اعتماد به نفس و پیشرو است که تصویر می کنند یا آن رژیم سست و رو به زوال که شهید بصیرمان خبر می داد. 💢 کجایند آن‌هایی که با محاسبات همیشه مادی خویش، اتحاد اسراییل با دولت های عربی را، علامت به هم خوردن موازنه و شکست سیاست منطقه ای جمهوری اسلامی معرفی می کردند. کجایند آن‌ها که در محاسبات شان همیشه دولت های خودفروخته را وارد کرده‌اند ولی از قدرت ملت های آزاده غافل مانده‎اند. ببینید آن چند دولت خلیج فارس که به ظن باطل خود می خواستند جمهوری اسلامی را محاصره کنند، چگونه خود را در بین ملت های عرب بی آبرو ساخته‌اند و چگونه در هنگامه خیزش ملت های عرب در برابر اسراییل، کنار رژیم غاصب ایستاده‌اند!؟
⭕️ در عراق و کشور های اروپایی کرونا وجود ندارد‼️ 🔻عراقی‌ها نیز مانند برخی از ملت های اروپایی در میدان التحریر بغداد، امروز سنگ تمام گذاشتند و به صورت تمام قد در حمایت از مردم فلسطین به خیابان آمدند...
سعید جلیلی وحدت گفتمانی را کلید زد 🔹صفحه رسمی اینستاگرام سعید جلیلی با بازنشر مطالب آیت الله رئیسی، علی زاکانی، رستم قاسمی، سعید محمد و عزت الله ضرغامی، مواضع کاندیداهای جریان انقلاب را پوشش داد. 🔹جلیلی در نشست خبری خود اعلام کرده بود که کاندیداهای همسو با جریان انقلاب هم افزا خواهند شد.
🔴جنگ سختی در پیش است....‌ برای اولیین بار تمام جبهه انقلاب در مقابل تمام جبهه غربگرایان قرار گرفته اند.....در این جنگ بزرگ ترین اصل اتحاد و در نهایت موفقیتِ جبهه حق است.
تخریب ممنوع⛔️
4_5837068616364723243.mp3
10.7M
امید دانا🎙 🔺سردار سلامی: اروپا باید از ایران سپاسگزار باشد اگر ما نبودیم اروپا نابود میشد
مهندسی حذف سعید محمد
هم‌اکنون گفتگوی خبرفوری با دکتر سعید محمد داوطلب انتخابات ریاست جمهوری1400 🔹مشروح این گفتگو به زودی منتشر خواهد شد...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
برنامه سعید محمد در چارچوب فرمایش رهبر انقلاب
🗞 روزنامه جمهوری‌اسلامی از خجالت احمدی‌نژاد در آمد روزنامه جمهوری‌اسلامی نوشت: 🔺فردی که مقررات ثبت‌نام در وزارت کشور برای رئیس‌جمهور شدن را زیر پا گذاشت، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است. 🔺کسی که به قانون بی‌اعتنائی می‌کند و حتی بعد از ثبت‌نام از تریبون آزاد در محل وزارت کشور اعلام می‌کند اگر صلاحیتش تأیید نشود انتخابات را قبول ندارد، چگونه می‌تواند مصلحت کشور را تشخیص بدهد و چگونه همچنان حق دارد عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام باشد؟
🔰صرفا تذکری به آقای لاریجانی دادم/خارج از جریانات سیاسی به انتخابات ورود کردم/مشکلات بورس را حل می‌کنیم 🔹سعید محمد داوطلب انتخابات۱۴۰۰ هم‌اکنون در گفتگو با خبرفوری: حقیقتا خودم انتظار نداشتم که عزیزانی که خودشان از بسترهای مقدس بیرون آمدند علیه ارزش‌های نظام صحبت‌ کنند. باید مراقبت کنیم شور انتخاباتی باعث نشود که آسیبی به داشته‌ها وارد شود و بنده تذکری صرفا به آقای لاریجانی دادم 🔹خارج از جریانات سیاسی به انتخابات ورود کردم؛ باید از این جریانات ناکارآمد عبور کنیم. من تا امروز با شورای ائتلاف جلسه‌ای نداشتم، به شورای وحدت گفتم راه درست این است که مردم انتخاب کنند. من آمادگی دارم که اگر یک فرد پاک دستی وجود داشته باشد که اقبال بیشتری از من در بین مردم داشته باشد، کنار بروم. هیچ ائتلافی در جلسه‌ای که با آقای محسن رضایی و رستم قاسمی داشتیم صورت نپذیرفت 🔹عده‌ای می‌خواستند من را از فضای انتخابات دور کنند و تلاش کردند علیه من شایعه‌ پراکنی کنند. حلقه نیاوران آقای روحانی را زمین‌گیر کردند. طراحی داریم که مشکلات بورس را حل کنیم و اعتماد را به بورس برگردانیم 🔸مشروح این گفتگو به زودی منتشر خواهد شد...
تعداد زیاد نامزدها نشان می‌دهد گروه های مختلف سیاسی اختیارات رئیس جمهور را کافی می‌دانند  قالیباف : موضوع مهم دیگر این روزها بحث انتخابات ریاست جمهوری است که با پایان یافتن ثبت‌نام نامزدها وارد مرحله جدی خود شده است. تعداد زیاد نامزدها از طیف‌های سیاسی مختلف نشانگر آن است که نخبگان سیاسی کشور با سلیقه‌های مختلف هم فرآیند انتخاباتی در ایران را پذیرفته‌اند و هم جایگاه ریاست جمهوری را مؤثر دانسته و اختیارات کافی برای ایجاد تحول و تغییر برای آن قائل هستند. قالیباف خاطرنشان کرد: حضور پرشمار نامزدهای شاخص طلیعه امیدوارکننده ای برای برگزاری انتخاباتی پرشور با مشارکت بالا محسوب می‌شود. جدی شدن فضای رقابتی و مشارکت بالای مردم به نفع کشور و خواسته تمام دلسوزان ایران سرافراز است.
🔺معروفترین نامزدهای انتخابات 1400 که در گذشته تایید صلاحیت نشده‌اند
👤 توییت استاد ✍ ‏نیروهای مقاومت در حال استفاده از راکت‌های قدیمی برای خلاص شدن از خطرات نگهداری آنها در زاغه‌ها (انبار مهمات) هستند! آنچه در روزهای آینده پیش روی صهیونیست‌ها است در مخیله‌شان هم نمی‌گنجد!
هدایت شده از انقلابی‌نویس
تخریب ممنوع⛔️
🛑مهم و فوری دست خط خود که اکنون برای تمامی ستادهایش فرستاد.
🔴چرا جناح چپ و راست دکتر سعید محمد را سانسور میکنند؟ حذف در تصاویر سه ارگان رسانه ای جوان و رسالت و سازندگی که متعلق به دو جریان اصولگرا و اصلاحطلب میباشد حکایت از آن دارد که این دوجریان نمیخواهند قدرت از دایره آنها خارج بشود . امیدواریم چهره های موجه انقلابی در دام بازی های جناح های سیاسی نیفتند و بر مبنای وحدت گفتمان در مسیر انتخابات پیش رو حرکت کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 چقدر اطلاعات سیاسی دارید؟ ✅ برجام چیه؟ آلودگی هوا با برجام چه ربطی داره؟ مشکل آب با برجام حل شد؟ کی 20 دقیقه‌ای اون رو تصویب کرد؟ دستاورد کنونی برجام رو که مردم نمیدونن چیه ولی آقای لاریجانی توی مناظره تلویزیونی حتما روشن کنند!؟