eitaa logo
انقلابی‌نویس
1.3هزار دنبال‌کننده
4هزار عکس
1.7هزار ویدیو
55 فایل
اینـجا انـقلابـی نویـس مـینویـسد از مـسائل کـلان سیاسـی تا اجتمـاعی بعـد از حـدود یـک سـال
مشاهده در ایتا
دانلود
کلانتری : نشستن من همین است ؛ چرا عذرخواهی کنم ‼️ 🔹رئیس سازمان محیط زیست در گفت‎وگو با امتداد : این‌ حرف‌های مزخرف درباره نوع نشستن من را بعضی خبرنگاران درمی‌آورند . نحوه نشستن من مثلاً چطور بود؟ نحوه نشستن همیشگی من ، همینطور است . چه عذرخواهی؟ برای چه؟ چه اتفاقی افتاده که عذرخواهی کنیم؟ 🔹متأسفانه ، اتفاق است دیگر ، می‌افتد . والا هیچ قصوری نبوده . این همان ماشینی بود که در سفر جهانگیری از آن استفاده شد . راننده هم به منطقه آشنا بود .
📸 کاریکاتوری از حال و روز افغانستان برای چه نشسته‌ایم؟ برخیزیم و خود را بتکانیم ، تمام زالوها نابود می‌شوند .
🔹️طرح موسوم به "صیانت از کاربران در فصای مجازی" اساسا در دستور کار مجلس قرار ندارد... طرحی که برخی به نقد آن پرداخته‌اند نسخه‌ای تایید نشده و قدیمی است که به اشتباه دربرخی رسانه‌ها منتشر شده ؛ آنچه برخی نمایندگان درخواست کرده‌اند بررسی پیش‌نویسی طبق اصل۸۵ است... یعنی نسخه نهایی وجود ندارد . ✍ وحید یامین پور 🔹وقتی میای توییتر انگار قانون تصویب شده و کاربران زیر شلاق مجازات هستن وقتی میری تحقیق میکنی متوجه میشی یک پیش‌نویسه که با طرح قبلیم فرق میکنه هنوزم تصویب نشده! ✍ اسکیزویید 🔹️فلذا اینگونه نباشد که طرحی رو نخونده در موردش نظر بدیم که پس‌فردا روزی اگر جوانب طرح آشکار شد مجبور به دستی کشیدن و دور در جا بشویم... ✍ سید هانی هاشمی
⭕️ به چند تا برزیلی گفتم : رهبر ما واکسن ایرانی زد و دستور داد که اسناد این واکسن رو به دنیا اعلام کنن تا همه استفاده کنن ، خیلی از این دستور رهبری تعجب و تمجید کردن! حیف که رسانه نداریم و گرنه با رساندن این پیام به دنیا ، تمام سم پاشی‌ها علیه جمهوری اسلامی از بین می‌رفت .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 گزارش جالب الجزیره از واکنش مردم کشورهای حاشیه خلیج فارس به تزریق واکسن ایرانی کرونا به رهبر انقلاب ایران! 🔹هشتگ در صدر ترندهای کشورهای حاشیه خلیج فارس!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 | مستند کوتاهی در خصوص ترور آیت‌الله خامنه‌ای توسط سازمان مجاهدین خلق [ که بعدها به مشهور شدن ] 📌 شش تیرماه سالروز ترور رهبر انقلاب در مسجد ابوذر
خاموش بودن ، نصف حکمت است ؛ تعقیب نکردن دیگران ، نصف آرامش ؛ و مداخله نکردن در کار دیگران ، نصف ادب ... همیشه آنکه قویتر بود ، کمتر زور می‌گفت ... و آنکه راحتر می‌گفت اشتباه کردم ؛ اعتماد به نفسش بالاتر بود ... آنکه " صدایش " آرامتر بود ، حرف هایش بانفوذتر بود ... آنکه خودش را واقعاً " دوست داشت " ؛ دیگران را واقعی تر دوست داشت ... آنکه به " تفاوت بین انسانها " واقف بود ؛ بیشتر نقاط مشترک میان خود و دیگران را پیدا می‌کرد .
🖊 : بعضی‌ها فکر می‌کنند نماز تکراری است! نماز تکراری نیست ؛ کسی که چاه می‌کند ، در نگاه اول کندن او و کلنگ زدنش تکراری به نظر می‌آید ، ولی این کار حقیقتاً تکرار نیست... چون با این تکرار هربار یک مقدار عمق چاه بیشتر می‌شود . 🍃 کسی هم که از نردبان بالا می‌رود ، هر قدم که بر می‌دارد ، بالاتر می‌رود ؛ این قدم‌ها هیچگاه تکرار نیست... نماز هم تکرار نیست... اگر در نماز توجه داشته باشیم ، نماز ‌هجدهم ما غیر از نماز هفدهم خواهد بود و یک پله بالا خواهیم رفت . 💥نماز معراج و نردبان مومن است برای رسیدن به کمالات .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مناظره کارشناس ایرانی و آمریکایی کارشناس آمریکایی: باید فعالیت‌های منطقه‌ای و موشکی ایران شامل توافق باشد . ایرانی‌ها حاضر به امتیاز دادن نيستند! ⭕️ کارشناس ایرانی : "منطقه را ویران ، مردم را تحت شدیدترین قرار دادید و ایران را محاصره کردید ، انتظار دارید ایران خود را خلع سلاح کند؟!"
قالیباف : فیلم‌های ضبط شده را هیچ وقت به آژانس نمی‌دهیم! رئیس مجلس : در قانون اقدام راهبردی سه ماه به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی فرصت داده شده و این فرصت یک ماه دیگر هم تمدید شد اما حالا سه روز است که این فرصت تمام شده و خودمان باید از حیثیت مصوبه مجلس دفاع کنیم . تاکید می‌کنم که پس از گذشت مدت زمان سه ماهه هیچ چیز دیگری تمدید نشده و پس از آن هم هیچ کدام از اطلاعاتی که ضبط شده هیچ وقت به آژانس داده نخواهد شد و در اختیار جمهوری اسلامی باقی خواهد ماند . این قانون مصوب مجلس است و دقیقاً در حال اجراست .
نیروی هوا فضای سپاه به دانش ساخت پهپاد های قاره پیما دست پیدا کرد سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران : ما تصمیم گرفته‌ایم در جهان در هر پدیده‌ای جزو کشورهای برتر جهان باشیم و امروز در بسیاری از حوزه ها جزو کشورهای برتر هستیم ، ما پرنده‌های پهن پیکر بدون سرنشین داریم که ۷۰۰۰ کیلومتر پرواز می‌کنند و در هر نقطه‌ای فرود می‌آیند .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽 بالاخره اینها باید دیده بشوند یا نباید دیده بشوند؟! 🔹معترض می‌شوند چرا حاشیه‌نشینی وجود دارد ؛ حاشیه‌نشینی وجود دارد چون شما به روستا توجه کافی نکردید 🔹روستایی ما باید احساس کند که یک محیط آرام و مرفه به همراه امکانات برای زندگی دارد . 📌بخشی از مستند "رئیس همه‌ی جمهور"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‌📽 حافظ "خط امام" 🔹بازخوانی روایت سعید جلیلی از شهید دکتر عبدالحمید دیالمه به مناسبت سالگرد حادثه تروریستی هفتم تیر سال 60 🔹از برجستگی‌های ویژهء شهید دیالمه این بود که هیچگونه زاویه از را بر نمی‌تابید و نسبت به آن روشنگری می‌کرد .
💢 تصویری از دیدار امروز رئیس و مسئولان قوه‌ی قضائیه با رهبر انقلاب . 1400/04/07
💢 بیانات رهبر انقلاب در دیدار با رئیس و مسئولان قوه‌ی قضائیه (۱) 🔻 شهید بهشتی پایه‌گذار دادگستری اسلامی است شهید بهشتی یک حق بزرگی بر گردن کشور و ملت دارند و آن پایه‌گذاری دادگستری اسلامی است . کار ، کار آسانی نبود و کار دشواری بود . ایشان یک حرکت جدیدی را برای قوه‌ی قضائیه شروع کرده بود . ایشان یک عالم متفکر بود ، نظریه‌پرداز بود.مرحوم آقای بهشتی حقاً شخصیت برجسته و ممتازی بود . انقلابی بود . واقعاً انقلابی بود . پرتلاش بود . از بن دندان معتقد به مبانی انقلاب بود ایشان . مرحوم شهید بهشتی به معنای واقعی کلمه پایبند به مبانی انقلاب و مبانی امام رضوان اللّه علیه بود و پرهیزگار هم بود ، مرد مؤمن و متشرعی بود . بنده با ایشان زیاد معاشر بودم . خیلی متشرع بود ، خیلی پرهیزگار بود ، خیلی در حرکت در جهت دین و مسائل دینی جدی بود. علاوه بر اینها ایشان از ارکان تدوین قانون اساسی است . یعنی حق این بزرگوار بایستی شناخته بشود و گذارده بشود . 🔻 کشورهای اروپایی به قاتلان هفتم تیر پناه داده‌اند و وقیحانه ادعای حقوق بشر دارند منافقین در مثل امروزی "هفتم تیر" جنایت بزرگی کردند در حق ملت ایران که این شخصیت برجسته‌ی با عظمت ممتاز را با حدود هفتاد نفر شخصیت‌های دیگر از این کشور گرفتند و این قاتل‌ها ، قاتل‌هایی که خودشان اعتراف کردند به این جنایت و به این حرکت فجیع به این معنا که اعترافاتشان در دسترس است ، امروز در همین کشورهای مدعی آزادانه دارند رفت و آمد می‌کنند ، زندگی می‌کنند ، در فرانسه و کشورهای دیگر اروپا و دولتهای اروپایی ، دولت فرانسه و دیگران خجالت نمی‌کشند که با بودن اینها و با حمایت از اینها و با تریبون دادن به اینها حتی در مجالس ملی‌شان ، در عین حال ادعای حقوق بشر می‌کنند . یعنی واقعاً وقاحت این غربی‌ها یک چیز فوق‌العاده و عجیبی است . 1400/04/07
💢 بیانات رهبر انقلاب در دیدار با رئیس و مسئولان قوه‌ی قضائیه (۲) 🔻 حرکت آقای رئیسی در دو سال اخیر در قوه قضائیه مصداق حرکت جهادی شبانه‌روزی بود/ در این مدت امید مردم به دستگاه قضا احیا شد/ اعتماد ملت یک سرمایه بزرگ اجتماعی برای جمهوری اسلامی است . لازم است خدا قوّت عرض کنیم به جناب آقای رئیسی . ایشان در این دو سال و چند ماهی که مسئولیت قوه‌ی قضائیه را داشتند حقاً زحمت کشیدند ، تلاش کردند ، کارهای خوبی انجام گرفت . حرکت جناب آقای رئیسی در قوه‌ی قضائیه مصداق همان چیزی بود که ما همیشه تکرار میکنیم ؛ یعنی حرکت جهادی ، جدی ، شبانه‌روزی ، پرتلاش ، پرانگیزه. آثار خوبی هم داشت و مهمترین اثر این حرکت همین بود که امید مردم به قوه‌ی قضائیه را زنده کرد ، احیاء کرد ، مردم را به قوه‌ی قضائیه خوش بین کرد . ما شکایتهای مردم را از دستگاه‌های مختلف دریافت می‌کنیم ، خیلی تفاوت هست بین آن قبل از این دو سال و اندی با بعد از این دو سال و اندی در نظرات مردم . امید و اطمینان به قوه را زنده کرد . این سرمایه‌ی اجتماعی است ، این اعتماد مردم به دستگاه‌های فعال در جمهوری اسلامی یک سرمایه‌ی بزرگ اجتماعی است . 🔻 جریان تحول در قوه قضائیه باید ادامه پیدا کند چند نکته را بنده باید عرض بکنم که ان‌شاءاللّه در آینده‌ی حرکت قوه‌ی قضائیه مورد توجه قرار بگیرد : در درجه‌ی اول مسئله‌ی رویکرد تحولی در قوه است . البته تحول به معنای درست کلمه در یک سال و دو سال و اینها انجام نمی‌گیرد اما شروع این حرکت در قوه‌ی قضائیه و اتخاذ این جهتگیری و این رویکرد چیز بسیار مهمی بود . این باید ادامه پیدا کند ، متوقف نشود بلکه باید شدت ادامه پیدا کند . سند تحول قوه قضائیه ، سند قوی خوبی است . این سند به معنای واقعی کلمه عملیاتی است و شعاری و ظاهری نیست . همین سند را ملاک عمل قرار بدهید . 🔻 مبارزه با فساد درون قوه کار واجبی است که باید ادامه پیدا کند بحث مبارزه با فساد در درون قوه که این هم خب شروع شد ، کار بسیار خوبی است و جزو واجب‌ترین کارها و اولی‌ترین کارهای قوه‌ی قضاییه یکی‌اش این است . البته من این را عرض بکنم گاهی اوقات جنجال راجع به وجود فساد در قوه قضاییه به جوری افراطی میشود که به قضات شریف ، پاکدامن ، مؤمن هم اهانت می‌شود . به عناصر مؤمن که بدون شک در قوه قضائیه اینها اکثریت‌اند ، نباید بی‌مهری بشود . لکن عنصر فاسد ناباب ولو کم هم که باشد تأثیر خودش را می‌بخشد . باید به شدت با این مسئله مواجهه بشود و برخورد بشود . 1400/04/07
💢 بیانات رهبر انقلاب در دیدار با رئیس و مسئولان قوه‌ی قضائیه (۳) 🔻 انتخابات 1400 ، حماسه مردم بود این انتخابات حقاً و انصافاً حماسه بود . به معنای واقعی کلمه حماسه‌ این مردم بود ، حماسه آفریدند . تلاشهایی انجام می‌گیرد ، نامه مینویسند ، در فضای مجازی حرف می‌زنند ، که عظمت این انتخابات را انکار کنند اما فایده‌ای ندارد . این تلاش بیهوده است . تحلیلگرانی که چشمشان به این انتخابات بود ، آنها می‌فهمند چه اتفاقی افتاد . در کجای دنیا معمول است و دیده می‌شود که همه‌ی دستگاههای تبلیغاتی مخالف ، فعال و مؤثر به کار بیفتند برای اینکه به مردم نهیب بزنند که در انتخابات شرکت نکنید . رادیوهای آمریکا ، رادیوهای انگلیس ، رادیوهای بعضی از کشورهای مرتجع و روسیاه به کار بیفتند ، عناصری از خودشان ، عناصر خائنی هم از ایرانیهایی که زیر پرچم آمریکا و انگلیس زندگی می‌کنند و از آنها ارتزاق می‌کنند ، اینها شروع کنند از مدت‌ها پیش در رادیو ، در تلویزیون ، در ماهواره ، در فضای مجازی به خصوص، نه یکی دوتا ، صدها بلکه هزاران شبکه و کار و مسیر برای اینکه مردم را از انتخابات دور کنند . 🔻 دشمن به مشکلات معیشتی مردم برای کاهش مشارکت امید بسته بودند 🔻 ممکن است با بعضی نظرات شورای نگهبان موافق نباشم اما طبق قانون و وظیفه عمل کردند 🔻 کارشناسها میگویند لااقل ده درصد از عدم شرکتها مربوط به کروناست دستگاه تبلیغاتی دشمن برای کاهش مشارکت به مشکل معیشتی مردم امید بسته بود ؛ بعضی از حوادثی که بعداً اتفاق افتاد مثلاً بحث احراز صلاحیت یا عدم احراز صلاحیت‌ها ، اینها را هم بهانه می‌کنند... حالا بنده ممکن است با بعضی از این نظرات شورای محترم نگهبان موافق هم نباشم ، اما شورای نگهبان بر طبق وظیفه‌ی دینی عمل می‌کند ، بر طبق قانون عمل میکند. اینها مردمان متشرع و پرهیزگاری هستند و مقید به وظیفه‌ی دینی هستند ، طبق وظیفه‌ی دینی عمل می‌کنند . حالا ممکن است بنده مثلاً با یک مورد ، دو مورد یا کمتر یا بیشترش موافق هم نباشم اما اعتقادم بر این است که آنها [ طبق وظیفه‌ی دینی عمل می‌کنند ] . یکی از بهانه‌ها این [ بحث احراز صلاحیت‌ها ] بود ، یکی از بهانه‌ها مسائل معیشتی بود و شروع کردند یقه‌درانی کردن برای اینکه مردم را از پای صندوق‌ها منصرف کنند و امیدشان هم این بود که مشارکت مردم حدود بیست درصد مثلاً یا بیست و پنج درصد در انتخابات باشد . خب با یک چنین وضعی مردم این‌جور می‌آیند شرکت می‌کنند ، با وجود کرونا که حالا محاسباتی که کردند آدم‌های کارشناس می‌گویند لااقل ده درصد از عدم شرکت‌ها مربوط به کرونا است که اگر چنانچه آن را محاسبه کنیم نزدیک به شصت درصد شرکت است ، مشارکت است که چیز خوبی است . 🔻 تحلیل رهبر انقلاب از معنای آراء باطله این دوره از انتخابات بعضی‌ها روی آراء باطله تکیه می‌کنند . آراء باطله دلیل چیست؟ آراء باطله دلیل جدایی آن افراد از نظام است؟ ابداً ، ابداً . عکس قضیه است . آن کسی که می‌آید در شعبه‌ی رأی‌گیری می‌خواهد رأی بدهد، با صندوق قهر نکرده ، می‌خواهد رأی بدهد ، نگاه می‌کند می‌بیند شخصی که قبول دارد در این مجموعه‌ی نامزدها نیست ، خب این چه کار کند؟ می‌تواند قهر کند بگوید حالا که شخص مورد نظر من در فهرست این نامزدها نیست من رأی نمیدهم ، میتواند برود ، اگر قهر نکرد ، نرفت و رأی داد و اسم همان شخص را نوشت که این میشود آراء باطل یا رأی سفید انداخت ، پس این پیداست که به صندوق رأی علاقمند است ، پیداست که با صندوق رأی قهر نکرده ، پیداست که به نظام علاقمند است‌. بعضی‌ها روی این چیزهای بی‌خودی همین‌طور مدام تحرک و حرف و گفت و تحلیل‌های غلط و اینها می‌کنند . 1400/04/07
💢 بیانات رهبر انقلاب در دیدار با رئیس و مسئولان قوه‌ی قضائیه (۴) 🔻 همه نامزدها گفتند مشکلات اقتصادی راه حل دارد و بن بست وجود ندارد تنوع سلیقه‌ها در مناظره‌های انتخاباتی مشاهده شد و پیدا بود . اما همه‌ی این نامزدهای محترم بر این معنا متفق بودند که مشکلات اقتصادی کشور راه‌حل دارد . درست نقطه‌ی مقابل آن چیزی که دشمن می‌خواهد اعلام کند که راه‌حل وجود ندارد . همه‌شان متفق بودند راه‌حل دارد ، منتها این می‌گفت راه‌حل من درست است ، آن می‌گفت راه‌حل من درست است اما همه وجود بن‌بست را انکار کردند ، این خیلی چیز مهمی است . 🔻 رفتار بعد از انتخابات مسئولان و نامزدها از نعمات الهی بود 🔻 این را مقایسه کنید با انتخابات آمریکا و اظهارات آنها یک نکته‌ای که جای این دارد که انسان خدا را شکر بکند این است که بعد از انتخابات و پیروزیِ نامزدِ موردِ قبولِ مردم با رأی خوب و بالا ، درصد بالا بحمداللّه ، برخورد مسئولان کشور برخورد خوبی بود . این نشان طمأنینه و آرامش روحی لازم در کشور است . این که مسئولین درجه‌ی اول و طراز اول کشور بیایند با رئیس‌جمهور منتخب ملاقات کنند و دیدار کنند و حرف بزنند و اظهارنظر کنند، تبادل نظر کنند ، این کار خیلی خوبی است . این که نامزدهایی که رأی نیاوردند به نامزدی که رأی آورده تبریک بگویند و اظهار علاقه و ارادت بکنند این کار خیلی خوبی است ، این هم جزو نعم الهی است . امیدواریم ان‌شاءاللّه خدای متعال روز به روز این جهت‌گیری‌ها را برای کشور ما افزایش بدهد ، این را مقایسه کنید با رفتار آمریکایی‌ها که بعد از آنی که یکی‌ پیروز شد آن دیگری با او چه جوری رفتار می‌کرد ، حرف‌هایش و اظهاراتش و اینها که یادتان است... 1400/04/07
بیانات رهبر انقلاب در دیدار رئیس و مسئولان قوه قضائیه - Khamenei.ir.mp3
8.29M
🎙 کامل بیانات امروز رهبر انقلاب در دیدار رئیس و مسئولان قوه قضائیه . 1400/04/07
42.06M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢 کامل بیانات رهبر انقلاب در دیدار رئیس و مسئولان قوه قضائیه . 1400/04/07
🔰 کاهش ارزش 5 برابری "لیر ترکیه" در برابر "دلار آمریکا" بدون هیچ‌گونه تنشی با غرب! 🔸 طی ده سال ارزش لیر ترکیه در برابر دلار آمریکا بیش از 5 برابر کاهش داشته است . آن هم در کشوری که نه در شرایط تحریم و است و نه روابط بدی با آمریکا و اسرائیل دارد . 🔹قیمت دلار در سال 2011 معادل 1/6 لیر ترکیه بود و ارزش هر دلار در سال 2021 معادل 8/8 لیر ترکیه است . 🔺 در فضای بین‌المللی‌ باید این فرهنگ اقتصادی‌ جا بیفتد که مشکل اصلی همه‌ی ملت‌ها ، است که باعث کاهش ارزش دست‌رنجِ مردم می‌شود ؛ زمینه‌ی پیروزی بر دشمن در این جنگ ، آن است که طرف مقابل برای همگان روشن شود .
4_532577636921151443.mp3
2.4M
🎧 صوت روایت : 💠 بچه‌ها ، شهدا زنده‌اند... 🔰 حاج حسین یکتا 🌹 برای یک نفر هم که شده ارسال کنید 👌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💣 دولت روحانی چرا و چگونه با مثلث شوم فجج ، صنعت تولید گوشی تلفن همراه در ایران را منهدم کرد؟ 🎙استاد روح‌الله مومن‌نسب پاسخ می‌دهد .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💣 دولت روحانی (فجج و شرکا) نرم‌افزارها و استارتاپ‌های قدرت‌مند داخلی را پیش پای رقبای خارجی‌شان ذبح کرد . 🎙 بخشی از گفتگوی استاد روح‌الله مومن‌نسب