eitaa logo
سربازان زمینه سازظهور🇵🇸
97 دنبال‌کننده
24.1هزار عکس
19.7هزار ویدیو
150 فایل
ارتباط بامدیر @Rahe110
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️ آدرنوکروم و واتیکان " پاپ ، چه حقایقی را کتمان میکند؟! 🔻 ظهور بسیار نزدیک است 🔹 @zoho313or
📸جایگاه زن قبل و بعد از انقلاب!
از مهره مار 🍃1- هرچه من دارم از عمل کردن به این 5 مورد ، بعد از هر نماز دارم 🍃2- چیزهایی که قدرتش از علم کیمیا هم بالاتر است بعد از هر نماز واجب این ها را بخوانید: 1⃣👈🏻تسبیحات حضرت زهرا(سلام الله علیها) 2⃣👈🏻آیه الکرسی تا هو العلی العظیم 3⃣👈🏻سه تا قل هو الله 4⃣👈🏻سه تاصلوات 5⃣👈🏻آخر آیه 2 و 3 سوره طلاق از من یتق الله 🌸 وَ مَنْ یَتَّقِ اللهَ یَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجاً وَ یَرْزُقْهُ مِنْ حَیْثُ لا یَحْتَسِبُ وَ مَنْ یَتَوَکِّلْ عَلَی الله فَهُوَ حَسْبُهُ اِنَّ اللهَ بالغُ اَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللهُ لِکُلِّ شَیْءٍ قَدْرا.🌸 3مرتبه شیخ حسن علی نخودکی
5.72M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
*🌸روز پاتختیِ (در اصطلاح ما) حضرت زهرا(ع) چه گذشت؟* 💠 حجت‌السلام پناهیان @sarbazanezaminesazezohoor
☑️جزئیات پرداخت 16 میلیون تومان به فرزند چهارم 🔸مدیرعامل بنیاد15خرداد:طرح به علاوه سه از هفته گذشته درشهر قم آغاز شد 🔸در این طرح، پدران خانواده‌ای که ثبت نام کنند، یک بازه زمانی 10ماهه وجود دارد و بعدبا وارد کردن کد ملی فرزند چهارم،یک میلیون تومان هدیه تولد به حساب مادر خانواده واریز می‌شود 🔸2میلیون تومان سپرده‌گذاری از سوی بنیاد 15 خرداد برای کودکی که کد ملی او ارسال شده انجام می‌شود و این سرمایه‌گذاری تداوم خواهد داشت و ارزش افزوده آن، بعد از 18 سالگی به کودکی که جوان شده، تقدیم خواهد شد. 🔸هزینه بیمه تکمیلی مادر و کودک در سال اول تولد تامین خواهدشدکه برآورد ما 3میلیون است. 🔸4میلیون نیز در اختیار پدر خانواده در قالب یک کارت خرید قرار خواهد گرفت که وسایلی که مورد نیاز است را تامین کند 🔸همچنین 6 میلیون وام با کارمزد4درصد بر روی کارت خرید، به پدر خانواده داده می‌شود که اختیاری است. 🔸متقاضیان می‌توانند برای نام‌نویسی در طرح به علاوه 3 در سامانه www.1542.ir ثبت نام کنند. -------------- ☑️اولین نفر از قم با خبر شوید اخبارموثق |جذاب |فوری قـم👇 💢 http://eitaa.com/joinchat/1031798786C1a8f8517c9
⭕️ «هلیا» به روایت بیگ دیتا ✍🏻معصومه نصیری ـ کارشناس و تحلیلگر رسانه 🔸روز گذشته ویدئوی دختر نوجوانی که در یک نزاع قمه در دست دارد در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد؛ ویدئویی که از چند جهت مورد توجه کاربران قرار گرفته است. برخی با تکرار عنوان «دهه هشتادی‌ها» سعی در الصاق این رفتار به نوجوانان یک دهه را دارند. برخی این رفتار را به موضوعات سیاسی و اقتصادی پیوند زده و این افراد را خروجی سیستم معیوب می‌دانند و کمتر کسی تا امروز تحلیل جامعه‌شناختی- روان‌شناختی دقیقی از این موضوع که بیش از غیرقانونی بودن، غیرعرفی بودنش موجب توجه افکار عمومی شده را مورد بررسی کارشناسی قرار داده است. 🔻رصد دیتاک از چهار بستر خبر، اینستاگرام، تلگرام و توییتر نیز تایید‌کننده دسته‌بندی‌های مذکور است. 📊بر این اساس ۴۰٫۱ هزار توییت نتیجه واکنش اهالی توییتر به این موضوع بوده است. واکنشی که با ۱۳٫۸ هزار ریتوییت و ۲۹۲٫۵ هزار لایک و استفاده از هشتگ‌های ، و پیگیری شده است. 🔹توییتری‌ها بیش از سایر بسترها با رویکرد طنز به این موضوع پرداختند. از تهدید باشگاه فوتبال برای انتشار قراردادها با چاشنی تهدید به اینکه «اگر قراردادها را منتشر نکنید می‌گیم هلیا بیاد» تا متن «من انتظار داشتم هلیا با یه بد بد بد قهلم، سر و تهش رو هم بیاره ـ قمه شو در میاره یا ابللفضل» که با ۱۰۳۶۰ لایک، پرلایک‌ترین محتوای توییتر بوده، نمونه‌هایی از واکنش توییتری‌ها بوده است. 📊اما در تلگرام علاوه بر اطلاع‌رسانی این کلیپ، بیشتر سعی در الصاق این رفتار به دهه هشتادی‌ها صورت گرفته است. نتیجه کنش اهالی تلگرام ۵٫۴ هزار پست با ۲۲٫۵ میلیون بازدید بوده است. پست کانال گیزمیز با متن «چه خبره تو پارکا. این دهه هشتادیا چرا قمه بدستن. تو باید الان دنبال درس و مشقت باشی نه قمه‌کشی» با ۲۹۳٫۱ هزار بازدید پربازدید ترین محتوای تلگرام بوده است. 📊کنش کاربران اینستاگرام که حول بازنشر و لایک این کلیپ بوده است با ۱٫۸ هزار پست، ۹۹٫۷ هزار لایک و ۹٫۹ هزار کامنت بوده است که تلاش برای پیوند زدن این کلیپ با ضعف سیستم حاکمیت در ابن بستر بیشتر دیده می‌شود. 📊«هلیا» در بستر خبر با ۶۶۰ محتوا که سهم پایگاه‌های خبری در آن بیشتر بوده پیگیری شده است. 🔹آنچه بیش از هر چیز درباره رفتار هلیا که برخی آن را نشانگر گونه‌ای نوظهور و البته متفاوت از خشونت در زیرپوست این نسل می‌دانند، باید مدنظر قرار گیرد، پرهیز از برچسب‌زنی به او و همسالانش است. رفتار رسانه‌ای ما دقیقا در این نقاط دارای اهمیت است. ما می‌توانیم فرد و یک گروه را ذیل یک صفت و رفتار قرار دهیم و آن‌ها را از حالت بالقوه به بالفعل تبدیل کنیم یا می‌توانیم این رفتار را واکنشی هیجانی و از روی ناپختگی معرفی کنیم که امری قبیح است و نه دستمایه طنز و سرگرم شدن. ما باید «رفتار» را تقبیح و علل آن را واکاوی کنیم اما از فرد، نسل و جنسیت صیانت کرده و صفات «ساختارشکن»، «بی‌فایده» و «ضداجتماعی» را کنار بگذاریم. واکنشی که یک نسل و جنسیت را مورد هجمه قرار دهد قطعا منجر به بازتولید رفتارهای مشابه خواهد شد. 🇮🇷
🔘جلوتر بودن زن در نماز! ❇️بسیاری بر این باورند كه اگر زن جلوتر از مرد يا مساوی با مرد به نماز ايستاد، نماز او باطل است. در حالی كه اين طور نيست و نظر مراجع در اين زمينه متفاوت است. امام خمینی: رعايت نكردن مرد بر زن كراهت دارد ولی نماز باطل نيست. آیات عظام بهجت، زنجاني، صافی، نوری همدانی: نماز باطل نيست ولی كراهت دارد. آیات عظام خامنه ای، وحيد خراسانی: در صورتی كه يك وجب فاصله باشد نمازشان صحيح است. آیات عظام مكارم شيرازی، سيستانی: احتياط واجب زن عقب تر بایستد.