eitaa logo
انتی صهیونیست
88 دنبال‌کننده
2.5هزار عکس
203 ویدیو
98 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 ياد خدا فَاذكُروني أَذكُركُم وَاشكُروا لي وَلا تَكفُرونِ پس به یاد من باشید، تا به یاد شما باشم! و شکر مرا گویید و (در برابر نعمتهایم) کفران نکنید! (سوره بقره، آیه ۱۵۲) ايـن آيـه بـه مردم اعلام مى كند كه جا دارد شكر اين نعمتهاى بزرگ را بجا آورند و با بـهـره گيرى صحيح از اين نعمته، حق شكر او را ادا كنند جـمـله ((مرا ياد كنيد تا شما را ياد كنم)) اشاره به يك اصل تربيتى است يعنى به ياد من باشيد، به يـاد ذات پـاكـى كـه سـرچـشمه تمام خوبيها و نيكيها است ، توجه شمابه اين ذات پاك شما را در فعاليتها مخلصتر، مصمم تر، نيرومندتر، و متحدترمى سازد. هـمـان گونه كه منظور از ((شكرگزارى و عدم كفران)) آن است كه هر نعمتى رادرست به جاى خود مصرف كنيد و در راه همان هدفى كه براى آن آفريده شده ايدبه كار گيريد. ذكر خدا چيست ؟. مـسلم است منظور از ذكر خدا تنها يادآورى به زبان نيست ، كه زبان ترجمان قلب است ، به همين دلـيل در احاديث متعددى از پيشوايان اسلام نقل شده است كه منظور از ذكر خدا يادآورى عملى اسـت ، در حـديـثى از پيامبر(ص) مى خوانيم كه به على (ع) وصيت فرمود و از جمله وصايايش اين بـود: ((سه كار است كه اين امت توانايى انجام آن را (بطور كامل) ندارند، مواسات و برابرى با برادر ديـنـى در مـال ، واداى حـق مردم با قضاوت عادلانه نسبت به خود و ديگران ، و خدا را در هر حال يادكردن ، منظور سبحان اللّه والحمدللّه ولااله الا اللّه واللّه اكبرنيست ، بلكه منظور اين است هنگامى كه كار حرامى در مقابل او قرار مى گيرد از خدا بترسد و آن را ترك گويد)). از حضرت باقر علیه السلام روایت شده است که فرمود: «پیغمبر اکرم صلّى اللَّه علیه و اله فرمودند: فرشتهاى که اعمال را مىنویسد نامه اعمال انسان را اول روز و اوّل شب براى ثبت اعمال مهیّا مىکند شما در اول افعال روزانه و آخر آن، عمل خیرى انجام بدهید تا در صحیفه اعمال شما درج گردد. در این صورت خداوند ما بین آن دو را انشاء اللَّه مىبخشد زیرا فرمود: «فَاذْکُرُونِی أَذْکُرْکُمْ». 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 تاثير شير مادر در رشد جسمي و روحي كودك وَالوالِداتُ يُرضِعنَ أَولادَهُنَّ حَولَينِ كامِلَينِ ۖ لِمَن أَرادَ أَن يُتِمَّ الرَّضاعَةَ ۚ وَعَلَى المَولودِ لَهُ رِزقُهُنَّ وَكِسوَتُهُنَّ بِالمَعروفِ ۚ لا تُكَلَّفُ نَفسٌ إِلّا وُسعَها ۚ لا تُضارَّ والِدَةٌ بِوَلَدِها وَلا مَولودٌ لَهُ بِوَلَدِهِ ۚ وَعَلَى الوارِثِ مِثلُ ذٰلِكَ ۗ فَإِن أَرادا فِصالًا عَن تَراضٍ مِنهُما وَتَشاوُرٍ فَلا جُناحَ عَلَيهِما ۗ وَإِن أَرَدتُم أَن تَستَرضِعوا أَولادَكُم فَلا جُناحَ عَلَيكُم إِذا سَلَّمتُم ما آتَيتُم بِالمَعروفِ ۗ وَاتَّقُوا اللَّهَ وَاعلَموا أَنَّ اللَّهَ بِما تَعمَلونَ بَصيرٌ مادران، فرزندان خود را دو سال تمام، شیر می‌دهند. (این) برای کسی است که بخواهد دوران شیرخوارگی را تکمیل کند. و بر آن کس که فرزند برای او متولّد شده [= پدر]، لازم است خوراک و پوشاک مادر را به طور شایسته (در مدت شیر دادن بپردازد؛ حتی اگر طلاق گرفته باشد.) هیچ کس موظّف به بیش از مقدار توانایی خود نیست! نه مادر (به خاطر اختلاف با پدر) حق ضرر زدن به کودک را دارد، و نه پدر. و بر وارث او نیز لازم است این کار را انجام دهد [= هزینه مادر را در دوران شیرخوارگی تأمین نماید]. و اگر آن دو، با رضایت یکدیگر و مشورت، بخواهند کودک را (زودتر) از شیر بازگیرند، گناهی بر آنها نیست. و اگر (با عدم توانایی، یا عدم موافقت مادر) خواستید دایه‌ای برای فرزندان خود بگیرید، گناهی بر شما نیست؛ به شرط اینکه حق گذشته مادر را به طور شایسته بپردازید. و از (مخالفت فرمان) خدا بپرهیزید! و بدانید خدا، به آنچه انجام می‌دهید، بیناست! (سوره بقره، آیه ۲۳۳) هفت دستور در باره شير دادن نوزادان !. اين آيه كه در واقع ادامه بحثهاى مربوط به مسائل ازدواج و زناشويى است ،به سراغ يك مساله مهم يعنى مساله ((رضاع)) (شيردادن) رفته و جزئيات آن را بازگومى كند. ١- نـخـست مى گويد: ((مادران فرزندان خود را دو سال تمام شير مى دهند) بـنابراين ، هر چند ولايت بر اطفال صغير به عهده پدر گذاشته شده است اماحق شير دادن در دو سـال شـيرخوارگى به مادر داده شده و او است كه مى تواند دراين مدت از فرزند خود نگاهدارى كـنـد و به اصطلاح حق حضانت در اين مدت از آن مادر است و اين يك حق دو جانبه است كه هم براى رعايت حال فرزند است و هم رعايت عواطف مادر. ٢-سـپـس مى افزايد: ((اين براى كسى است كه بخواهد دوران شيرخوارگى راكامل كند)) يـعـنـى مـدت شـيـر دادن طـفـل لازم نيست ، همواره دوسال باشد، دو سال براى كسى است كه مـى خـواهد شير دادن را كامل كند، ولى مادران حق دارند با توجه به وضع و رعايت سلامت او اين مدت را كمتر كنند. ٣- هـزيـنـه زنـدگـى مادر ازنظر غذا ولباس دردوران شير دادن بر عهده پدرنوزاداست تا مادر با خاطرى آسوده بتواند فر
ى شويم كه اين همه آوازه ها از اوست. در ايـن آيه به شش بخش از آثار نظم در جهان هستى كه هر كدام آيت ونشانه اى از آن مبد بزرگ است اشاره شده :. ١-در آفرينش آسمان و زمين امـروز دانـشـمـنـدان به ما مى گويند: هزاران هزار كهكشان در عالم بالا وجوددارد كه منظومه شمسى ما جزئى از يكى از اين كهكشانها است ، تنها در كهكشان ماصدها ميليون خورشيد و ستاره درخـشان وجود دارد كه روى محاسبات دانشمندان در ميان آنها ميليونها سياره مسكونى است با ميلياردها موجودزنده !، وه چه عظمت و چه قدرتى ؟!. ٢- و نيز در آمد و شد شب و روز آرى ! اين دگرگونى شب و روز، و اين آمد و رفت روشنايى و تاريكى با آن نظم خاص و تدريجيش كه دائما از يكى كاسته و بر ديگرى افزوده مى شود، و به كمك آن فصول چهارگانه بوجود مى آيد، و درخـتـان و گـيـاهـان و مـوجـودات زنده مراحل تكاملى خود را در پرتو اين تغييرات تدريجى ، گام به گام طى مى كنند، اينهانشانه ديگرى از ذات و صفات متعالى او هستند. ٣- و كشتيهايى كه در درياها به سود مردم به حركت درمى آيند آرى ! انـسـان بـه وسـيـلـه كـشتيهاى بزرگ و كوچك ، صحنه اقيانوسها و درياها رامى نوردد، وبه اين وسيله به نقاط مختلف زمين ، براى انجام مقاصد خود سفرمى كند. ٤- و آبـى كـه خداوند از آسمان فرو فرستاده و به وسيله آن ، زمينهاى مرده رازنده كرده و انواع جـنـبـندگان را در آن گسترده است آرى ! دانه هاى حياتبخش باران و قطرات پرطراوت و با بركت كه با نظام خاصى ريزش مى كند و آن همه موجودات و جنبدگانى كه از اين مايع بى جان ، جان مى گيرند همه پيام آور قدرت و عظمت او هستند. ٥- و حركت دادن و وزش منظم باده كـه نـه تـنـهـا بـر دريـاهـا مى وزند و كشتيها را حركت مى دهند، بلكه گاهى گرده هاى نر را بر قـسمتهاى ماده گياهان مى افشانند و به تلقيح و بارورى آنها كمك مى كنند، بذرهاى گوناگون را مـى گـسـتـرانـنـد، و ميوه ها به ما هديه مى كنند و زمانى باجابه جا كردن هواى مسموم و فاقد اكسيژن شهرها به بيابانها و جنگله، وسائل تصفيه و تهويه را براى بشر فراهم مى سازند. آرى ! وزش بادها با اين همه فوايد و بركات ، نشانه ديگرى از حكمت و لطف بى پايان او است. ٦- و ابرهايى كه در ميان زمين و آسمان معلقند ايـن ابـرهـاى متراكم كه بالاى سر ما در گردشند و ميلياردها تن آب را بر خلاف قانون جاذبه در ميان زمين و آسمان ، معلق نگاه داشته ، خود نشانه اى از عظمت اويند. آرى ! هـمـه اينها ((نشانه ها و علامات ذات پاك او هستند اما براى مردمى كه عقل و هوش دارند و مى انديشند)) نه براى بى خبران سبك مغز و چشم داران بى بصيرت و گوش داران كر!. 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 اجازه استفاده از اموال يتيم در حد ضرورت فِي الدُّنيا وَالآخِرَةِ ۗ وَيَسأَلونَكَ عَنِ اليَتامىٰ ۖ قُل إِصلاحٌ لَهُم خَيرٌ ۖ وَإِن تُخالِطوهُم فَإِخوانُكُم ۚ وَاللَّهُ يَعلَمُ المُفسِدَ مِنَ المُصلِحِ ۚ وَلَو شاءَ اللَّهُ لَأَعنَتَكُم ۚ إِنَّ اللَّهَ عَزيزٌ حَكيمٌ (تا اندیشه کنید) درباره دنیا و آخرت! و از تو در باره یتیمان سؤال می‌کنند، بگو: «اصلاح کار آنان بهتر است. و اگر زندگی خود را با زندگی آنان بیامیزید، (مانعی ندارد؛) آنها برادر (دینی) شما هستند.» (و همچون یک برادر با آنها رفتار کنید!) خداوند، مفسدان را از مصلحان، بازمی‌شناسد. و اگر خدا بخواهد، شما را به زحمت می‌اندازد؛ (و دستور می‌دهد در عین سرپرستی یتیمان، زندگی و اموال آنها را بکلی از اموال خود، جدا سازید؛ ولی خداوند چنین نمی‌کند؛) زیرا او توانا و حکیم است. (سوره بقره، آیه ۲۲۰) إِنَّ الَّذينَ يَأكُلونَ أَموالَ اليَتامىٰ ظُلمًا إِنَّما يَأكُلونَ في بُطونِهِم نارًا ۖ وَسَيَصلَونَ سَعيرًا کسانی که اموال یتیمان را به ظلم و ستم می‌خورند، (در حقیقت،) تنها آتش می‌خورند؛ و بزودی در شعله‌های آتش (دوزخ) می‌سوزند. (سوره نساء، آیه ۱۰) پس از نزول آياتي كه در آن از نزديك شدن به اموال و دارايى يتيمان و نيز از خوردن اموال آنها نهى شده مردمى كه يتيمى در خانه داشتند، از كفالت وى فاصله گرفتند و حـتـى گـروهـى آنان را از خانه خود بيرون كردندو يا در خانه براى آنان وضعى به وجود آورده بـودنـد كـه كـمتر از بيرون كردن نبود، اين عمل هم براى سرپرستان و هم براى يتيمان مشكلات فـراوانـى به بار مى آورد،خدمت پيامبر رسيده و از اين طرز عمل سؤال كردند در پاسخ آنها اين آيه نازل شد. تـفـسير: در اين آيه مركز اصلى فكر و انديشه را چنين بيان مى كن در حـقـيـقـت بـا اين كه انسان مامور است در برابر خدا و پيامبران وى تسليم باشد، در عين حال موظف است كه اين اطاعت فرمان را با فكر و انديشه انجام دهد، نه اين كه كوركورانه پيروى كند و به عبارت روشنتر، بايد از اسرار احكام الهى آگاه گردد، و با درك صحيح آنها را انجام دهد. بـه ايـن تـرتـيـب قـرآن ، بـه مـسلمانان گوشزد مى كند كه شانه خالى كردن از زير بارمسؤوليت سرپرستى يتيمان ، و آنها را ب
ه حال خود واگذاردن ، كار درستى نيست. آرى ! او از نـيـات هـمـه شـمـا آگاه است و آنها را كه قصد سؤاستفاده از اموال يتيمان دارند، و با آميختن اموال آنها با اموال خود، به حيف و ميل اموال يتيمان مى پردازند، از دلسوزان پاكدل واقعى مى شناسد. 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 سوگندهاي بي اساس وَلا تَجعَلُوا اللَّهَ عُرضَةً لِأَيمانِكُم أَن تَبَرّوا وَتَتَّقوا وَتُصلِحوا بَينَ النّاسِ ۗ وَاللَّهُ سَميعٌ عَليمٌ خدا را در معرض سوگندهای خود قرار ندهید! و برای اینکه نیکی کنید، و تقوا پیشه سازید، و در میان مردم اصلاح کنید (سوگند یاد ننمایید)! و خداوند شنوا و داناست. (سوره بقره، آیه ۲۲۴) لا يُؤاخِذُكُمُ اللَّهُ بِاللَّغوِ في أَيمانِكُم وَلٰكِن يُؤاخِذُكُم بِما كَسَبَت قُلوبُكُم ۗ وَاللَّهُ غَفورٌ حَليمٌ خداوند شما را به خاطر سوگندهایی که بدون توجه یاد می‌کنید، مؤاخذه نخواهد کرد، اما به آنچه دلهای شما کسب کرده، (و سوگندهایی که از روی اراده و اختیار، یاد می‌کنید،) مؤاخذه می‌کند. و خداوند، آمرزنده و بردبار است. (سوره بقره، آیه ۲۲۵) لا يُؤاخِذُكُمُ اللَّهُ بِاللَّغوِ في أَيمانِكُم وَلٰكِن يُؤاخِذُكُم بِما عَقَّدتُمُ الأَيمانَ ۖ فَكَفّارَتُهُ إِطعامُ عَشَرَةِ مَساكينَ مِن أَوسَطِ ما تُطعِمونَ أَهليكُم أَو كِسوَتُهُم أَو تَحريرُ رَقَبَةٍ ۖ فَمَن لَم يَجِد فَصِيامُ ثَلاثَةِ أَيّامٍ ۚ ذٰلِكَ كَفّارَةُ أَيمانِكُم إِذا حَلَفتُم ۚ وَاحفَظوا أَيمانَكُم ۚ كَذٰلِكَ يُبَيِّنُ اللَّهُ لَكُم آياتِهِ لَعَلَّكُم تَشكُرونَ خداوند شما را بخاطر سوگندهای بیهوده (و خالی از اراده،) مؤاخذه نمی‌کند؛ ولی در برابر سوگندهایی که (از روی اراده) محکم کرده‌اید، مؤاخذه می‌نماید. کفاره این‌گونه قسمها، اطعام ده نفر مستمند، از غذاهای معمولی است که به خانواده خود می‌دهید؛ یا لباس پوشاندن بر آن ده نفر؛ و یا آزاد کردن یک برده؛ و کسی که هیچ کدام از اینها را نیابد، سه روز روزه می‌گیرد؛ این، کفاره سوگندهای شماست به هنگامی که سوگند یاد می‌کنید (و مخالفت می‌نمایید). و سوگندهای خود را حفظ کنید (و نشکنید!) خداوند آیات خود را این چنین برای شما بیان می‌کند، شاید شکر او را بجا آورید! (سوره مائده، آیه ۸۹) سوگند واجب اگر حفظ جان یا آبروى خود یا مسلمانى و همچنین حفظ مالى که نگهداریش واجب است متوقف بر قسم خوردن باشد، اینجا سوگند واجب مى‌شود هر چند بدروغ سوگند بخورد البته تا بشود توریه کرد بنابر احتیاط نباید ترک کند (یعنى از لفظى که مى‌گوید معنى صحیح قصد کند) چنانچه در بحث کذب گذشت. سوگند مستحب جائى که نگهدارى مال خود یا مسلمان دیگرى از شر ستمگر موقوف بر سوگند شود درصورتى‌که مال واجب الحفظ نباشد و بسیار کم (از سى درهم کمتر) هم نباشد سوگند خوردن مستحب است. ميان داماد و دختر يكى از ياران پيامبر(ص) به نام عبداللّه بن رواحه اختلافى روى داد، او سـوگند ياد كرد كه براى اصلاح كار آنهاهيچ گونه دخالتى نكند و در اين راه گامى بر ندارد آيه نازل شد و اين گونه سوگندها راممنوع و بى اساس قلمداد كرد. اين آيه وآيه بعد ناظر به سؤاستفاده ازمساله سوگند است ومقدمه اى محسوب مى شود براى بحث آيات آينده كه سخن از ((ايلا)) وسوگند درمورد ترك آميزش جنسى با همسران مى گويد، نـخـسـت مـى فـرمايد: ((خداوند را در معرض سوگندهاى خود براى ترك نيكى وتقوا واصلاح در ميان مردم قرارندهيد و (بدانيد)خدا شنوا و داناست)) سخنان شما را مى شنود و از نيات شما آگاه است به اين ترتيب سوگند يادكردن جز در مواردى كه هدف مهمى در كار باشدعمل نامطلوبى است. قسم نبايد مانع كارهاى خيرشود، در ايـن آيه خداوند به دو نوع سوگند اشاره كرده ، نوع اول قسم هاى لغو است كه هيچ گونه اثرى ندارد و نبايد به آن اعتنا كرد و مخالفت آن كفاره ندارد زيرا از روى اراده و تصميم نيست نوع دوم سـوگـنـدهـايى است كه از روى اراده و تصميم انجام مى گيرد و به تعبير قرآن قلب انسان آن را كسب مى كند، اين گونه قسم معتبر است وبايد به آن پايبند بود، و مخالفت با آن ، هم گناه دارد، و هم موجب كفاره مى شود حضرت صادق (ع) مى‌فرماید کسى که قسم بخورد درحالیکه میداند دروغ مى‌گوید پس آشکارا با خداوند جنگیده است   و حضرت باقر (ع) مى‌فرماید از قسم دروغ بترسید جز این نیست که آبادیها را خراب و صاحبش را بیسامان مى‌سازد   و در روایات دیگر چنین است که سوگند دروغ و قطع رحم آبادیها را ویران و از اهلش خالى مى‌سازد و سبب قطع نسل مى‌گردد
آیه ای صریح در باره امام زمان (عج) بیان نمایید؟ مفسران با استناد به روایات، آیات بسیار زیادی را بر امام زمان(عج) تطبیق داده و ایشان را مصداق اكمل آن آیات دانسته اند؛ كه به سه آیه اشاره میشود: 1ـ «و نُریدُ اَنَّ نَمُنُّ علی الذینَ استضعفوا فی الأرض و نَجعَلُهُم أئمة و نَجعَلُهُم الوارثین» یعنی اراده كرده ایم كه بر آن طایفه ضعیف نگاهداشته شده در آن سرزمین منت گذارده و آنها را پیشوایان خلق قرار دهیم و وارث ملك و جاه گردانیم.(قصص/5) در برخی از روایات، این آیه بر ظهور امام زمان(عج) تطبیق داده شده است؛ از جمله حضرت علی(ع) كه در باره این آیه میفرمایند: مراد آل محمد(ص) میباشد كه خداوند مهدی(عج) ایشان را بعد از سختی هایشان ظاهر كرده و باعث عزت آنها و ذلت دشمنانشان میشود. (تفسیر نورالثقلین، عبدعلی حویزی، ج4، ص110) 2ـ «وَعَد الله الذین آمنوا منكم و عملوا الصالحات لیستخلفنّهم فی الأرض …» یعنی خداوند به كسانی از شما بندگان كه ایمان آورد و نیكوكار گردد وعده فرمود كه در زمین خلافت دهد.(نور/55) كه روایات مصداق اكمل این خلافت را دوران ظهور امام زمان(عج) معرفی مینماید؛ از جمله امام صادق(ع) بعد از خواندن این آیه فرمود: مراد از آن حضرت قائم(عج) و اصحاب حضرت میباشند.(بحارالانوار، ج51، ص58، حدیث50) 3ـ «و لقد كتبنا فی الزبور من بعد الذكر أن الأرض یرثها عبادی الصالحون» یعنی بعد از تورات در زبور داود نوشتیم كه حتماً بندگان نیكوكار من وارث زمین خواهند شد.(انبیاء/105) امام باقر(ع)می فرماید: مراد این آیه اصحاب مهدی(عج) در آخر الزمان میباشند. نكته قابل توجه این است كه این گونه برداشتها از آیات قرآن كریم ناظر به جنبه تأویلی آیات است، و بر اساس آن مصداق آیات قرآنی محدود به یك مورد خاص نیست، و می تواند مصادیق و موارد متعددی را شامل شود. ولی آنچه مسلم و حتمی است این است كه تأویلات فوق، كه مستظهر به روایات معصومین است، از بارزترین مصادیق و مواردی است كه این آیات شریفه آنها را در بر می گیرد. @sarbaze110
تفاوت عقايد بهائيت با عقايد اديان آسماني در چيست؟ پيش از بيان تفاوت عقايد بهائيت با اديان توحيدي لازم است، در مورد اصول مشترك و مورد اتفاق اديان توحيدي و آسماني مطالبي بيان گردد، تا ويژگيهاي اديان الهي با اديان ساختگي مانند بهائيت بهتر روشن شود. اديان توحيدي كه همان اديان آسماني و حقيقي هستند، داراي سه اصل كلي و مشترك مي باشند، اعتقاد به خداي يگانه، اعتقاد به زندگي ابدي براي هر فرد انسان در عالم آخرت و دريافت پاداش و كيفر اعمال كه در اين جهان انجام داده است و اعتقاد به بعثت پيامبران از طرف خداي متعال براي هدايت بشر بسوي كمال نهائي و سعادت دنياو آخرت. بنابراين توحيد و نبوت و معاد، اساس و ركن اديان آسماني را تشكيل داده و از ويژگي هاي آنها به حساب مي آيد. البته ممكن است بر اثر اعمال سليقه ها و اغراض فردي و گروهي تحريفات در برخي از اديان توحيدي بوجود آمده باشد. مانند اعتقاد به تثليث مسيحي كه با توحيد در تضاد است هر چند مسيحيان در صدد توجيه آن برآمده اند.[1] از آنجايكه فرقه بهائيت هيچ نوع نشان و علامت آسماني و الهي ندارد بلكه بر اثر خواست هاي نفساني و شيطاني عده اي شكل گرفته،[2] عقايد و باورهاي آنها نيز با اصول اديان الهي در تضاد و تناقض مي باشد. توحيد كه از اصول بنيادي و اساسي اسلام و اديان توحيدي مي باشد، نه تنها در آيين بهائيت مورد اشاره و تاكيد قرار نگرفته بلكه رهبر و بنيانگذار اين فرقه ميرزا حسينعلي ادعاي الوهيت نموده و به شرك گرفتار آمده است، او به صراحت در كتاب «مبين ص 293 مي گويد:«اي خداي كه براي خود آفريده اي مسلمانان نگذاشتند كه اين خدا نظري به دوستان خود كه بهائيان مي باشد بياندازد.» در كتاب اقدس ص 77 مي گويد:«گوش فرا دهيد اي جماعت بهائيان كه خداي شما از زندان بزرگ پيام مي دهد كه نيست خدائي جز من توانا و متكبر و خودپسند.» و همچنين خطاب به ارامنه مي گويد: اي جماعت عيسويان آن خدائي را كه شما او را خداي پدر ميخوانيد آمده است، با مجد اعظم در بين امم، پس متوجه او باشيد.» در كتاب مبين ص 289 مي نويسد: گوش دار كه از مصدر بالا بر زمين محنت و ابتلا اين وحي نازل شد كه نيست خدايي مگر من تنها كه در زندان بدست بندگان ظالم خود گرفتارم.»[3] بنابراين بهائيت با اصلي ترين اصول اديان الهي كه توحيد مي باشد، مخالف است و بندگان خدا را برخلاف دعوت تمام انبياء الهي به اطاعت و خشوع از خودشان يعني ميرزا علي محمد باب و حسينعلي بهاء دعوت مي كند، حسينعلي بهاء مي گويد: به تحقيق ظاهر شده است محبوب عالمين و مقصود عارفين و معبود اهل آسمانها و زمين و محل سجده و سجود اولين و آخرين.»[4] انكار قيامت: قيامت كه يكي از اصول مسلم اديان توحيدي بوده و بر آن تاكيد شده است، از نگاه ميرزا علي محمد باب موهوم و دروغ پنداشته شده[5] و از ديدگاه حسينعلي بهاء واقع شده است و در كتاب لوح اقدس مي گويد: به تحقيق قيامت برپا شد و اسرافيل هم در صور دميد و منادي هم ندا داد. و زمين هم به ظهور من متزلزل شد و كوه ها هم به ظهور من مانند پنبه زده شد و آسمانها هم پيچيده شد. و بهشت هم در طرف راست قرار داده شد. و آتش هم باشتغال درآمد باز هم انكار مي كند. بعد مي گويد: اي جماعت بهائيان گوارا باد شما را اين بهشت كه بقاء جمال من است و همچنين در جاي ديگر مي گويد: بگو به مردم كه قيامت برپا شد و گذشت قيامت تمام شد قيامت و صاحب قيامت كه من باشم آمد و زلزله زمين تمام شد و اگر كسي بگويد كه بهشت كو و كجاست آتش دوزخ، پس اي جماعت بهائيان جواب مردم را بگوئيد كه قيامت عبارت از ظهور ميرزا حسينعلي است و بهشت ديدن روي ميرزا حسينعلي است، آتش دوزخ همان جان توست. در صورتيكه ايمان به حسينعلي نياورده باشيد.»[6] از آنچه گذشت به خوبي استفاده مي شود كه مفهوم قيامت از ديدگاه آنها با مفهوم قيامت از ديدگاه اديان آسماني كاملاً متفاوت است، قيامت از نظر آنها در همين دنيا واقع شده و اتفاق افتاده است. و قيامت بعد از مرگ را قبول ندارد. آنچه در يك جمع بندي مي توان گفت: اين است كه حسينعلي بهاء در مجموع گفتارش توحيد، معاد و نبوت را كاملاً انكار نموده است. بنابراين آئين بهائي هيچ نوع مشابهت با اديان توحيدي نداردو ساخته و پرداخته اي دشمنان اسلام و خصوصاً روسيه مي باشد كه به قصد ضربه زدن به اسلام به وجود آمده است. معرفي منابع جهت مطالعه بيشتر: 1. بهائيت در ايران،‌ دكتر سيد سعيد زاهد زاهدي. 2.انشعاب در بهائيت، اسماعيل رائين. [1] . مصباح، محمد تقي، آموزش اصول عقايد، مركز چاپ و نشر سازمان تبليغات، يازدهم، 1373، قم، 1/32. [2] . به كتاب خاطرات دالگوركي جاسوس روس در ايران مراجعه شود. [3] . خندق آبادي،‌ جامعه جعفريه،كتابفروشي و چاپخانه پامنار، 1335 هـ. ص 28. [4] . همان، ص 36. [5] . همان. [6] . همان. @sarbaze110
📕جریانات انحرافی دینی مدعیان دروغین (احمدالحسن,یمانی,دجال زمانه) 👇👇👇👇 دجال بصره / تاریخچه و معرفی اجمالی فرقه احمدالحسن بصری📢📢 ❌فرقه انحرافی احمد الحسن، یکی از قطعات پازلی است که غرب جهت مبارزه با مراجع تقلید شیعه، آن را به تصویر کشیده است. تصویری که هر کدام از قطعات آن، فرقه ای انحرافی بوده و مردم را به سمت خود دعوت می کنند. می توان به طور خلاصه، پازل نام برده را چنین تشریح کرد که این پازل، بر آمده از چهار قطعه اصلی می باشد که عبارتند از: شیخیه، بابیت، بهائیت و احمدالحسن. فرقه احمدالحسن، که به نام سرکرده آن نام گذاری شده است، فرقه منحرفی است که اخیرا، پیروان آن به عنوان انصار امام مهدی ع؛ درحال تبلیغ و بیعت گرفتن از مردم از طریق اینترنت و انواع مسنجر ها هستند. ❌این جریان که تحت عنوان احمدالحسن الیمانی وصی و فرستاده امام زمان علیه السلام در اواخر سالهای حاکمیت صدام بروز کرد، پس از سقوط او، با کمک برخی از باقیمانده های رژیم بعث تشکیلات وسیعی را در مناطقی همچون نجف، کربلا، ناصریه وبصره به راه انداختند. مؤسس این جریان، شخصی به نام احمد اسماعیل گاطع از قبیله صیامر است که بعدها نام خود را به احمدالحسن تغییر داد. وی درحدود سال ۱۹68میلادی درمنطقه ای بنام هویر از توابع زبیر از استان بصره متولد شده و درسال ۱۹۹۹میلادی از دانشکده مهندسی نجف فارغ التحصیل شد. وی مدت بسیار اندکی در کلاس های حوزه شهید سید محمد صدر شرکت کرد. ❌این فرد شیاد 3 مرحله رو برای ظهور خودش قائل هست: مرحله اوّل: ملاقات حضرت صاحب الزمان(عج) در حرم سید محمد فرزند امام هادی (ع) در عالم رویا و ملاقات های مکرر حضوری در عالم بیداری، پس از آن خواب! مرحله دوم: آگاه از نسبت فرزندی با امام (عج)! مرحله سوم: دریافت دستور ورود به حوزه علمیه نجف و افشاگری های مالی از مسئولین آن! ❌بعد از سقوط صدام در ماه جمادی الثانی ۱۴۲۴ قمری، احمد اسماعیل گاطع از فرصت به وجود آمده استفاده کرده و دعوت خود را علناً تکرار می کند. وی در ماه مبارک رمضان آن سال ادّعا می‌کند که از سوی امام زمان (ع) مأموریت یافته تا همه مردم زمین را مورد خطاب قرار دهد و آن ها را به قیام در راه حق بر علیه ظالمان دعوت کند! مدّعی جریان یمانی با استناد به احادیثی که علامه مجلسی در باب « خلفاء المهدی صلوات الله علیه و اولاده و ما یکون بعده» در ج ۵۳ بحار الانوار آورده است، تمسّک کرده و طبق یکی از آن احادیث، که پیامبر(ص) به دوازده امام معصوم شیعه وصیت می کند و بعد از ذکر امام زمان(عج) می فرماید: « ثم یکون من بعده اثنا عشر مهدیّاً فاذا حضرته الوفاه فلیسلّمها الی ابنه اول المهدییّن …». نیز استناد نمود. بنابراین ادّعا می کند که او مصداق همان اوّل المهدیین و فرزند امام زمان (عج) است! در حالی که امام زمان هنوز نیامده وفوت نشده، وصیّ او ظهور کرده است! ❌آنچه در این جریان خودنمایی می کند، بینش تکفیری نسبت به بزرگان شیعه است. بطوری که به نظر می رسد تمامی منابع این جریان، در این مسأله سرمایه گذاری شده و برای رسیدن به اهداف خود از هیچ چیزی دریغ نمی نمایند. البته بر اهل علم پوشیده نیست که مهم ترین ابزار تبلیغی این جریان، تحکم بر علیه مقدسات شیعه بوده و با استفاده از مغالطه های فنی، برخی از افراد کم سواد دینی را به انحراف می کشانند. @sarbaze110
⛅️ حكم آن جناب عليه السلام به باطن 💭 آن حضرت - صلوات اللَّه عليه - به مقتضاي علمش حكم به باطن مي‌كند، چنان كه در بحار از نعماني از حضرت ابوعبد اللَّه صادق عليه السلام روايت شده كه فرمود: در همان حال كه مرد به خدمت حضرت قائم عليه السلام ايستاده، و آن حضرت به او امر و نهي مي‌كند، ناگاه فرمان مي‌دهد: او را بازگردانند، پس او را به پيش روي آن جناب برمي گردانند. دستور مي‌دهد گردنش را بزنند. پس در شرق و غرب كسي نماند جز اين كه از آن حضرت بيمناك گردد. 💭 و از ارشاد ديلمي از حضرت امام صادق عليه السلام روايت است كه فرمود: 📌 چون قائم آل محمدعليهم السلام قيام كند، در ميان مردم به حكم حضرت داوود حكم مي‌فرمايد، نيازي به شاهد و بيّنه ندارد، خداي تعالي او را الهام مي‌كند؛ 📌 پس به علم خود داوري فرمايد و هر قومي را به آنچه در باطن مخفي داشته اند، خبر مي‌دهد و دوست خود را از دشمن به نشانه تشخيص مي‌دهد. 💭خداوند سبحان مي‌فرمايد: «إِنَّ فِي ذلِكَ لَآياتٍ لِلْمُتَوَسِّمِينَ * وَإِنَّها لَبِسَبِيلٍ مُقِيمٍ» ✨البته در اين امر براي اشارت دانان نشانه‌هاي عبرت آميزي هست، و آن بر سر راهي پايدار است. 💭 و از عبد اللَّه بن المغيره روايت شده كه امام صادق عليه السلام فرمود: هنگامي كه قائم عليه السلام بپاخيزد، پانصد نفر از قريش را بپا مي‌دارد و گردنشان را مي‌زند، سپس پانصد نفر ديگر را به همان ترتيب بپا مي‌دارد و گردنشان را مي‌زند، تا شش بار اين كار را انجام مي‌دهد. پرسيدم: ❗️آيا در آن هنگام شماره اين‌ها اين قدر است؟ فرمود: آري، از خودشان و پيروانشان. 💭 و از آن حضرت منقول است كه فرمود: هرگاه قائم عليه السلام بپاخيزد مسجد الحرام را تا به حدّ بناي اصلي منهدم مي‌كند و مقام ابراهيم را به جايي كه سابقاً در آن بوده، باز مي‌گرداند و دست بني شيبه را قطع مي‌نمايد، بالاي كعبه مي‌آويزد و بر آن مي‌نويسد: 🔹اين‌ها دزدان كعبه اند🔹 @sarbaze110
. فرزندانی از نسل علی(ع) که «مدافعان حرم» شدند سال 1436 هجری قمری بیش از هزار و چهارصد سال از واقعه غدیر گذشته است. شیعیان و پیروان حضرت علی(ع) در سرتاسر جهان به بیش از 300 میلیون نفر می‌رسند. شیعیانی که امروز پرچمداران ولایت علی بن ابیطالب(ع) و یازده فرزند ایشان هستند و امروز همان‌گونه که مولایشان در برابر باطل می‌ایستاد، آن‌ها نیز در مقابل ظلم و ظالم ایستاده‌اند. سوریه، یمن، عراق و بحرین امروز صحنه جنگ بین حق و باطل و میدان نبرد شیرمردان شیعه و محبین اهل بیت(ع) با اسلام ساخته‌ی دست مستکبران جهان است. جوان‌هایی که با ندای «حیدر حیدر» و «یاعلی مدد»گویان در مقابل ظلم ایستاده‌اند تا نام شیعه‌ی علی(ع) چون روزنه‌ای از نور حقیقت برگستره‌ی جهان بدرخشد. در این سال‌ها شهدای بسیاری از اولاد پاک حضرت علی(ع) در دفاع از حریم آل الله با نیروهای تکفیری که بنیان‌های اسلام را نشانه رفته‌اند، به نبرد ایستاده‌اند. امروز در روز عید غدیر خم، عید امامت و ولایت به ذکر نام چند تن از شهدای سادات مدافع حرم می‌پردازیم، باشد که عیدی‌مان را که همان شفاعت‌شان است را امروز بگیریم... . شهید سید حمید تقوی‌فر از فرماندهان دوران دفاع مقدس و زاده‌ی شهر اهواز بود. پدرش شهید نصرالله تقوی‌فر در عملیات خیبر و برادرش در عملیات والفجر8 به شهادت رسیدند و سرانجام خود نیز در عصر ششم دی‌‌ماه سال 93 در هنگامه‌ نبرد با دشمنان تکفیری و در دفاع از حرم امامین عسکریین(ع) در منطقه سامرای عراق به شهادات رسید. . شهید سید مجتبی حسینی نیز از مدافعان حرم و فرماندهان لشکر فاطمیون بود که در دفاع از حرم حضرت زینب(س) در سوریه به شهادت رسید و پیکر پاکش به همراه 4 مدافع دیگر، چهارم تیرماه پس از تشییع در حرم حضرت رضا(ع) در گلزار شهدای بهشت رضای مشهد به خاک سپرده شد. . شهید سید مهدی موسوی متولد شهر اهواز بود که در جریان حمله تکفیری‌ها به سوریه در حرم عمه سادات برای دفاع از حریم آل الله عازم این کشور شد و در دهم تیرماه سال 92، در جریان یکی از عملیات‌ها با اصابت گلوله به ناحیه سر به شهادت رسید. شهیدان سید اسماعیل موسوی و سید ناظر اسلامی از افغانستانی‌های ساکن شهر مشهد مقدس بودند که برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) به سوریه رفته و به جمع رزمندگان لشکر فاطمیون پیوستند و در جریان نبرد با نیروهای وهابی ـ تکفیری به شهادت رسیدند. پیکر پاک این دو شهید سادات، مهرماه امسال با حضور مردم و خانواده‌های شهدا پس از تشییع در حرم حضرت رضا(ع) در قطعه مدافعان حرم گلزار شهدای بهشت رضای این شهر به خاک سپرده شدند. همچمنین شهیدان سید محمدهادی هاشمی، سید سرور هاشمی، سید اسحاق موسوی، سید محمد سجادی، سید موسی حسینی، سید محمد حسینی، سید اصغر موسوی، سید محمدرضا علوی، سید جاوید موسوی، سید حمید یزدانی، سید رضا حسینی و سید حسین حسینی همگی از شهدای لشکر سرافراز فاطمیون هستند که در سوریه و در دفاع از حرم عمه سادات شربت شهادت را سر کشیدند سلامُُُ عَلـــــــــــــــــیک قَلــــــــــــــبِ زِینـــــــــــــــَب الکبــــــــــــــــرےsarbaze110@
🔴چهار علت نمازهای روزانه از زبان رسول خدا‌‌(صلی الله علیه واله): @sarbazz110 پاسخ ✅چرا نمازصبح میخوانیم؟ صبح آغاز فعالیت شیطان است هرکه در آن ساعت نماز بگذارد و خود را در معرض نسیم الهی قرار دهد از شر شیطان در امان میماند. 🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀 ‌✅چرانمازظهرمیخوانیم؟ ظهر، همه عالم تسبیح خدا می گویند زشت است که امت من تسبیح خدانگوید. و نیز ظهر وقت به جهنم رفتن جهنمیان است لذا هر که دراین ساعت مشغول عبادت شود از جهنم بیمه میشود. 🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀 ✅چرا نمازعصر میخوانیم؟ عصر زمان خطای آدم و حواست و ما ملزم شدیم در این ساعت نماز بخوانیم و بگوییم ما تابع دستورخداییم. 🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀 ✅چرا نماز مغرب میخوانیم؟ مغرب لحظه پذیرفته شدن توبه حضرت آدم است و ما همه به شکرانه آن نمازمی خوانیم. 🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀 ✅چرا نماز عشا میخوانیم؟ خداوند متعال نماز عشا را برای روشنایی و راحتی قبر امتم قرارداد. 🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿☝ 📚منبع: علل الشرایع شیخ صدوق ص 337 @sarbaze110
🔻 🔻 ◥◣◢◤◥◣♦️◢◤◥◣◢◤ ۩ "با" خــــــــدا یا "نا" خــــــــــدا ۩ ✠۲۱✠ 💢 فـرقہ ے نـو ظـہـورِ اڪنـڪار ➰ نـقـــــد اڪنـڪار 〽️ برای نقد اكنكار، بهترين راه بيان نقل قول‌های آنها در كتب شان است كه به مواردی اشاره می‌كنيم تا هر مخاطب صاحب عقلی خود به بی‌ارزشی اكنكار پی ببرد. ▣ ۱) خدا همان عشق است. ▣ 🔅تنها چيزی كه به آن يقين دارم اين است كه خدا عشق است و عشق خدا؛ ليكن همه‌ ی شيرينی و زيبايی كه در تعاليم مكاتب اسرار، فلسفه‌ها و اديان وجود دارد، هيچكدام درست و بجا نيست. چون از طرف ديگر خدا مخوف، زننده، ترسناك، انزجار آور و پر مدعاست، پر زرق و برق است، كريه، خشن و نازيباست و يا هر صفت ديگری كه كسی بخواهد در توصيف آن جزء از او كه قدرت نام دارد بكار بگيرد. (دندان ببر، ترجمه هوشنگ اهر پور، ص 136) ⚜⚜⚜ ■ ۲) اديان فقط برای كسب تجربه‌اند. ■ 🔅خدا می‌گويد هر دينی كه بشر دارد بايد راهی باشد جهت كسب تجربه و نه بيشتر از آن. ( همان ص 132) ⚜⚜ ◈ 3) تنها را ه رهايی، اكنكار است. ◈ «برای رسيدن به رهايی معنوی و آزادگی روحانی طريق ديگری جز اكنكار وجود ندارد. تا كسی آگاهانه و عملا در بركات اين جريان صوتی حيات سهيم نشود او را راه گريزی از كار ما و تناسخ نيست.» ( همان ص 114) ⚜⚜⚜ ◆ ۴) بشر همه چيز را آفريده. ◆ «بشر در طی اعصار نوعی خدای دائمی بوده است. همه چيزی را آفريده؛ زمين، آسمان، نورها و تمامی خلقت را. اين كل اسرار است.» ( همان ص 93) ⚜⚜⚜ ○ 5) خدا مدفون شد. ○ «مفهومی كه انسان، به عنوان انسان در طی اعصار و در اطراف محيط وجود متعال بنا كرده بود حالا مدفون شده و سنگ قبری روی آن برافراشته با اين نوشته: «اينجا جسد خدا خوابيده است!»( همان ص 88) @sarbaze110
***قرآن و معرفی یهود*** 《 رباخواری 》  ربا یکی از محرمات الهی است، که انسان های حریص به دنیا گرفتار آن هستند. با این که در شریعت موسی و عیسی(ع) ربا منع شده بود، باز هم یهودیان به آن عمل کرده و اموال خود را به این وسیله آلوده می کردند. قرآن ، کیفر این رفتار ناپسند ایشان را عذاب دنیوی و اخروی دانسته و می فرماید: «پس به سزای ستمی که از یهودیان سر زد و به سبب آن که (مردم را) بسیار از راه خدا باز داشتند، چیزهای پاکیزه ای را که به آنان حلال شده بود حرام گردانیدیم و (به سبب) ربا گرفتنشان با آن که از آن نهی شده بودند و به ناروا مال مردم خوردنشان و ما برای کافران آنان عذابی دردناک آماده کرده ایم.»  این آیه ی شریفه نشانگر روح طغیانگر مادی آنهاست که در راه رباخواری گام بر می داشتند. از شواهد تاریخی، چنین استفاده می شود که این ملت، نظام مالیشان را براساس ربا پایه گذاری کرده اند. «رو تشلد» می گوید: یهودیان، نظام اقتصادی جهان را براساس ربا قرار داده اند. آن ها به هر منطقه ای که وارد شدند، به زمامداران قرض دادند تا سیاست آنها را به نفع خود کنترل کنند. 🌐پُـــتڪ صهیــونیسم جــهانی https://telegram.me/antisahyoon 🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰 اللهُـــمَّ عَجِّــــــلْ لِوَلِیِّکَــــ الْفَــــــــرَج
جنگ نرم یعنی این ببینید چطوری با ناخود آگاه ما بازی میکنند! 👆👆👆 @sarbaze110
به چه قیمتی این بازی ها را برای فرزندان خود تهیه میکنیم و دشمنی با دین و نمادها و مقدسات دینی را در ناخودآگاه او نهادینه میکنیم؟؟؟؟!!! @sarbaze110 اما در این بین، در بخش دیگری از رسانه‌های غربی، توهین‌هایی به خداوند یکتا، ساحت مقدس انبیاء الهی، ائمه اطهار و کتب آسمانی در حال انجام است که چندان به چشم نیامده و از دیده‌ها پنهان مانده‌اند. توهین‌هایی که در بازی‌های رایانه‌ای غربی به مقدسات صورت می‌گیرد، نه تنها خشم و انزجار مسلمانان را به همراه نداشته، بلکه متأسفانه خیلی از این بازی‌ها زینت بخش اوقات فراغت جوانان مسلمان نیز شده‌اند!! عدم شناخت و اطلاع مسئولین و خانواده ها از محتوای بازی‌های رایانه‌ای و کم اهمیت دانستن این مقوله، باعث شده تا هتاکی‌ها در این رسانه فراگیر، ادامه یابد و روز به روز شاهد ساخت بازی‌هایی با سوژه توهین به مقدسات باشیم. باید توجه داشت که غرب در حال برنامه‌ریزی برای از بین بردن قبح مقدسات در میان جوانان مسلمان است تا نسل بعد (جوانانی که در آینده حاکمیت کشورهای اسلامی را در دست خواهند داشت) نسبت به تعصبات دینی که مانعی جدی بر سر راه نفوذ غرب خواهد بود، بی تفاوت باشند و زمینه نفوذ هر چه بیشتر غرب به ممالک اسلامی و غارت منابع آن ها را فراهم نماید. @sarbaze110 دشمنی غرب با ادیان آسمانی و به خصوص اسلام، موضوع تازه ای نیست و سالیان سال است که در فیلم‌های هالیوودی و غیر هالیوودی شاهد تاخت و تاز و توهین آن‌ها به این دین مقدس و پاک هستیم. جدیدترین نمونه این توهین ها و هتاکی ها هم ساخت فیلم موهن کارگردان اسرائیلی-آمریکایی است که خشم یک میلیارد مسلمان در سراسر جهان را برانگیخته و احساسات آن ها را جریحه‌دار کرده است. @sarbaze110
نثار حضرت عسکری (علیه السلام) ************************* زیارت هایمان را میشود پُر بار تر سازی؟ و یا اینکه غلامت را کمی پُر دَردِ سَر سازی؟ شود روزی بیایم سامرا و جان دهم آنجا؟ شود این زائرت را در پِیِ خود در به در سازی؟ بیایم تا نجف ، تا کربلا ، اما در این سینه همیشه حسرتِ یک سامرا را بیشتر سازی؟ فدای آن ضریحِ بی ضریحت زاده ی زهرا یقین دارم که حتّی بی حَرَم هم ، تو اثر سازی در این ایّامِ غم در سامرا جای همه خالی که قدری شیعیان را از غمت خونین جگر سازی پسر داری که سَر بر دامنش بگذاری و قدری... تماشایش کنی و بعد ، خود را محتزر سازی ولی عالَم بسوزد در عزای جدِّ مظلومت خودت روضه بگو تا که دلم را پُر شَرَر سازی 94/9/27 🔗ظهور نزدیک است🔗 🆔@zohornazdikast8
🌾امشب شب شهادت پدر بزرگوار امام زمان(عج)حضرت امام حسن عسکری است؛تسلایِ قلبِ نازنین مولامون صلوات بیا بالین بابا ای مرا غمخوار مهدی جان که باشد ای گلم این آخرین دیدار مهدی جان اگر چه اشتیاق دیدن زهرا به سر دارم مرا هجر و فراق تو دهد آزار مهدی جان ندارم طاقی بینم تو را سرگشته و حیران که بی سامانی ات شد بر سرم آوار مهدی جان بگو با شیعه از حسن جوار و سجده وتقوی که خوشحالم کند اینها مرا بسیار مهدی جان بگو با صدق و باردّ امانت،با ورع در دین به ماگردید چون زینت،نه که سربار مهدی جان کشیدم محنت و رنج و غم واندوه از ظلم و جفای معتمد این جانی خونخوار مهدی جان چنان زهر جفا کرده اثر بر پیکرم حتّی قدح لرزان و رفع تشنگی دشوار مهدی جان تمام خاطرم پرگشته از مظلومی مادر شده خواب وخیالم داغی مسمار مهدی جان بزن سیلی به روی قاتل محسن که از کینه شده کشته میان آن در و دیوار مهدی جان خدارا شکر در کنج اسارت می دهم جان و نمی گردد عیالم راهی بازار مهدی جان الا "حیران "تو هم مانند ساعی از دل وجان گو " عیان بر ماشود کی وعده ی دیدار مهدی جان" 🌹🌹🌹کلنا عباسک یا زینب(ع)🌹🌹🌹
آقا مبارک است رَدای امامتت ای غایب از نظر به فدای امامت می خواستند حق تو را هم قضا کنند کَذاّبها کجا و عبای امامت ما زنده ایم از برکات ولایتت ما عهد بسته ایم به پای امامتت از روز اولی که رسیدیم زین جهان گشتیم آشنا به صدای امامتت این روزها هوای تو را کرده ام بیا ماییم یاکریمِ هوای امامتت آقا بیا تقاصِ شهیدان به پای توست آقا فدای کرببلای امامتت تا روزِ بازگشتِ تو سیدعلی شده پرچم به دوش، زیرِ لوای امامتت @sarbaze110
«شیخ» و «سید» در میان متدینان همواره عناوین محترمی بوده اما حالا در روزگار ما با به میان آمدن نام‌های بلندمرتبه‌ای چون سیدروح‌الله خمینی، سیدعلی خامنه‌ای، سیدحسن نصرالله، سیدعباس موسوی، شیخ‌راغب‌حرب، شیخ باقر نمر، شیخ عیسی قاسم و علی سلمان، و این آخری «شیخ ابراهیم الزکزاکی»، توقع از هر آن که این عنوان‌ها را به دوش ‌کشد بالا رفته است. دیگر از این پرسش نمی‌شود گریخت که سیدفلان یا شیخ بهمان- در هر منصب و موقعیتی هستی- چه قدر در تراز پیروی امام خمینی و امام خامنه‌ای ظاهر شده‌اید و چه قدر در خط ولایت و معارضه با استکبار و مظاهر طاغوتی آن هستید؟! اگر آن خط‌شکنان با همه وجود خویش به خط دشمن زده و کمر او را شکسته‌اند، باقی مدعیان همراهی در این مسیر چه می‌کنند؟ جهاد پیشکش. عتاب نهفته در آیه شریفه «و مالکم لاتقاتلون فی سبیل‌الله والمستضعفین من الرجال و النساء و الولدان الذین یقولون ربنا اخرجنا من هذه القریة ً الظالم اهلها...» را هم نمی‌شنوند!! چه قدر غمگسار مجاهدانند؟! آیا به همان سرعت چند ساعته‌ای که برای عملیات تروریستی پاریس بیانیه صادر کردند و موضع گرفتند و به خشم آمدند- یا در ماجرای قبلی نماینده به پاریس فرستادند- در ماجرای رقت‌بار و جانگداز نیجریه هم که چند برابر ماجرای پاریس شیعه مظلوم قتل‌عام شدند، تکانی به خود دادند و دست کم ابراز تأسف کردند و اعلام حمایت نمودند؛ اعتراض به کنار!؟ 👈مردم ما، خواص و خبرگان را همین جاها شناسایی می‌کنند و به ثبت می‌رسانند که خمینیون و خبره‌های خط خمینی و خامنه‌ای چه کسانی هستند؛ امثال ابراهیم زکزاکی‌ها که با همه هزینه‌ها، تصویر خمینی و خامنه‌ای پرچم هویت آنان است و جمعیت شیعه را در پرجمعیت‌ترین کشور آفریفا و هفتمین کشور پرجمعیت آفریقا به 10 تا 15 میلیون نفر رسانده و تظاهرات باشکوه و میلیونی روز قدس را به راه می‌اندازند و برای امام حسین(ع) راهپیمایی اربعین می‌گیرند، یا آنان که حمایت از مسلمانان مظلوم را ماجراجویی خواندند و بستری فراهم ساختند تا حرمت‌شکنان از «نه غزه نه لبنان» هم عبور کنند و پنجه به عاشورای حسینی بکشند؟! مردم ما چگونه باور می‌کنند فلان شیخ، نگران فلان سید منتسب به امام است در حالی که وقتی به خود امام و میراث از جان عزیزتر او (ولایت فقیه) جسارت شد، در جبهه مهاجمان قرار داشت نه مدافعان؟! @sarbaze110