انتی صهیونیست
وقتی دست دادن و روبوسی با زنان توسط وهابیت حلال می شود+عکس
به گزارش شیعه آنلاین، بر اساس اطلاعات موجود دست دادن و روبوسی هر مردی با زن نامحرم در مذاهب مختلف اسلامی حرام به شمار می رود اما اخبار رسیده از بحرین حاکی از آن است که شیخ "سعیدی" مفتی وهابیت بحرین در جدید ترین فتوای خود دست دادن و روبوسی با زنان نامحرم برای نخست وزیر را حلال دانست.
مفتی وهابیون بحرین در مورد این فتوا گفت: آقای نخست وزیر ولی أمر مردم به شمار می رود لذا ممکن است برخی اعمالی که برای مردم حرام است، برای وی حلال باشد!
@sarbaze110
تاریخ نویس معروف وهابی (سلیمان بن سمحان نجدی) در کتابش (الهدیة السنیة والتحفة الوهابیة النجدیه) در صفحه 7 تصریح میکند که کسانی که مخالفان اعتقادات وهابیان بوده اند تکفیر می شده اند.
او می گوید :
ولا نکفر الا من انکر أمرنا هذا ونهینا...
ترجمه :
ما تکفیر نمیکنیم مگر کسانی را که به أمر و نهی هایمان مخالفت کنند...
@sarbaze110
صاحب فتوای "جهاد ازدواج" دختران خود را به سوریه فرستاد
فتواهای برخی علمای و شیوخ درباره «جهاد ازدواج» در سوریه و تجاوز به زنان و دختران واکنش تند اتحادیه کل زنان سوریه را به دنبال داشت. جهاد فسق و فجور باعث تخریب وجهه زنان مسلمان شده و آنها را به کالایی سهل الوصول برای برخی افراد تبدیل کرده است.
به گزارش خبرگزاری اهلبیت(ع) ـ ابنا ـ اتحادیه کل زنان سوریه فتواهایی را که برخی شیوخ در خصوص «جهاد ازدواج» صادر کرده اند به منزله تلاش برای قانونی کردن اعمال پست و فسق و فجور دانست.
یکی از شهروندان مصری که یکی از اعضای خانواده اش فریب چنین فتواهایی را خورده است گفت: گروه های تکفیری با شستشوی مغزی زنان و دختران جوان می کوشند آنها را از کشورهای خود خارج کنند و در اختیار افراد مسلح قرار دهند.
در گزارشی در این باره با اشاره به فتواهایی که برخی شیوخ وهابی و سلفی صادر می کنند آمده است: آنها از هر ابزاری در چارچوب جنگی که علیه سوریه به راه افتاده است استفاده کرده اند. فتواهای قتل، سرقت، تجاوز جنسی و جهاد ازدواج که این افراد صادر کرده اند دین اسلام را به دین تروریسم و فسق و فجور تبدیل کرده است.
بر همین اساس و در چارچوب اجرای فتوای جهاد ازدواج دوازده دختر تونسی و هشت زن مصری عازم سوریه شده اند. این فتوا را یک شیخ لیبیایی پنجاه و هشت ساله صادر کرده است. وی نه تنها خودش برای جهاد به سوریه آمده و به مفتی جبل الزاویه در ریف ادلب تبدیل شده است بلکه دو دختر کوچک خود را نیز به همراه آورده است تا برای به دست آوردن بهشت موعود در سوریه ازدواج کنند.
اتحادیه کل زنان در سوریه ضمن محکوم کردن شدید این اقدامات تاکید کرد این جهاد صرفا بدعتی است که این کافران صهیونیست زده بنا گذاشته اند و با این فتوای جدید می خواهند جامعه را بر هم بزنند و آن را نابود کنند و ارزش های فرهنگی آن را خدشه دار کنند و فرهنگی ویرانگر که هیچ مناسبتی با دین و فرهنگ مردم سوریه ندارد پایه گذاری کنند.
در پایان گزارش آمده است برخی از زنان سوری در اردوگاه های پناهندگان با سرنوشت اسفباری روبرو شده اند و مورد تجاوز جنسی و خرید و فروش قرار گرفته اند.
@sarbaze110
نكته جالب توجه #شيوخ_وهابيت ادعاها و فتاواي مضحكي است كه هر از گاهي از سوي اين سردمداران متعصب جاهل، مطرح ميشود و البته خنده بسياري از همين وهابيون را در پي دارد. مهمترين و جنجال برانگيز ترين فتاواي آنها عبارتند از:
*فتواي تخريب #كليسا
*كشتن #شيعيان حلال است اما كشتن #يهوديان نه!
*خوردن گوشت جن جايز است
*اهدا گل به بيمار حرام است
@sarbaze110
به گزارش جهان به نقل ازافق نیوز، شیخ «عیسی بن صالح» مفتی سرشناس وهابی در جدید ترین فتوای خود اعلام کرد: جایز است افرادی که از ناتوانی جنسی رنج می برند، فیلم های غیراخلاقی مشاهده کنند، به شرط اینکه بازیگران آن مسلمان باشند!
از سوی دیگر شیخ «جاسم السعیدی» مفتی سرشناس وهابیون بحرین نیز در فتوایی نسبتا مشابه گفت: همان طور که قبلا هم اعلام کرده بودم، اگر هدف بر طرف کردن کمبود بودجه و ناتوانی اقتصادی بحرین باشد، فروش مشروبات الکلی و تجارت جنسی به اندازه مورد نیاز، البته با اجازه ولی أمر، جایز است
این فتاوی در صورتی از علمای وهابی صادر می شود که به وضوح مخالف ایات شریفه قران است زیرا خدا وند متعال در قرآن می فرماید:
یسئَلُونَک عَنِ الْخَمْرِ وَ الْمَیسِرِ قُلْ فِیهِمَا إِثْمٌ کبِیرٌ وَ مَنَفِعُ لِلنَّاسِ وَ إِثْمُهُمَا أَکبرُ مِن نَّفْعِهِمَا وَ یسئَلُونَک مَا ذَا ینفِقُونَ قُلِ الْعَفْوَ کَذَلِک یبَینُ اللَّهُ لَکُمُ الاَیتِ لَعَلَّکمْ تَتَفَکَّرُونَ.
در باره شراب و قمار، از تو میپرسند، بگو: «در آن دو، گناهی بزرگ، و سودهایی برای مردم است، و[لی] گناهشان از سودشان بزرگتر است. » و از تو میپرسند: «چه چیزی انفاق کنند؟» بگو: «مازاد [بر نیازمندی خود] را.» این گونه، خداوند آیات [خود را] برای شما روشن میگرداند، باشد که در [کار] دنیا و آخرت بیندیشید.
یأَیهَا الَّذِینَ ءَامَنُوا لا تَقْرَبُوا الصلَوةَ وَ أَنتُمْ سکَرَی حَتی تَعْلَمُوا مَا تَقُولُونَ وَ لا جُنُباً إِلا عَابِرِی سبِیلٍ حَتی تَغْتَسِلُوا وَ إِن کُنتُم مَّرْضی أَوْ عَلی سفَرٍ أَوْ جَاءَ أَحَدٌ مِّنکُم مِّنَ الْغَائطِ أَوْ لَمَستُمُ النِّساءَ فَلَمْ تجِدُوا مَاءً فَتَیمَّمُوا صعِیداً طیباً فَامْسحُوا بِوُجُوهِکُمْ وَ أَیدِیکُمْ إِنَّ اللَّهَ کانَ عَفُواًّ غَفُوراً
ای کسانی که ایمان آوردهاید، در حال مستی به نماز نزدیک نشوید تا زمانی که بدانید چه میگویید؛ و [نیز] در حال جنابت [وارد نماز نشوید] -مگر اینکه راهگذر باشید- تا غسل کنید؛ و اگر بیمارید یا در سفرید یا یکی از شما از قضای حاجت آمد یا با زنان آمیزش کردهاید و آب نیافتهاید، پس بر خاکی پاک تیمّم کنید، و صورت و دستهایتان را مسح نمایید، که خدا بخشنده و آمرزنده است.ودرخصوص نگاه به نامحرم خداوند در قرآن به حرمت اینگونه عمل اشاره دارد( قل للمومنین یغضّوا من ابصارهم )؛ « به مومنان بگو : چشم های خود را ازنگاه به نامحرم فرو گیرند»
@sarbaze110
خلوت زنان با میمون نامحرم حرام شد!/ سند
ابن تيميه، رهبر و بنيانگذار وهابيت، براي پيروانش، فتاواي عجيب و خنده آوري را از خود به يادگار گذاشته است.
خلوت زنان با میمون نامحرم حرام شد!/ سند
ابن تيميه، رهبر و بنيانگذار وهابيت،داری فتاوی غیر عقلائی بسیاری است وی در يكي از فتاواي خود در كتاب «الفتاوي الكبري»، خلوت كردن و تنها نشستن با ميمون را نيز حرام دانسته است.
متن فتواي ابن تیمیه، بدين شرح است:
وتحرم الخلوة بغير محرم ولو بحيوان يشتهي المرأة أو تشتهيه كالقرد.خلوت كردن با نامحرم، حرام است؛ هرچند آن نامحرم حيواني همانند ميمون باشد، كه به آن زن از روي شهوت متمايل شود و يا زن نسبت به او تحريك شود.
الحراني ، شيخ الإسلام أبي العباس تقي الدين أحمد بن عبد الحليم ابن تيمية، (متوفاي۷۲۸ هـ)، الفتاوى الكبرى ، ج۴، ص۵۲۸، تحقيق : قدم له حسنين محمد مخلوف، دار النشر : دار المعرفة - بيروت.
همانگونه كه در اين متن مشاهده ميشود، آقاي ابو العباس، تقي الدين ابن تيميه، در ابتدا فتوايش را كلي بيان كرده است: وتحرم الخلوة بغير محرم.
اما در بيان شاهد مثال، مستقيماً روي گروه زنان و ميمون ها انگشت گذاشته و يك بار ديگر شخصيت زنان را زير سؤال برده است.
از ديدگاه وي گروه زنان، جز شهوتراني فضليتي ندارند كه اگر در خلوتي با نامحرمان رو به رو شد، صد در صد به گناه روي خواهند آورد و دين ايمان آنان مانع ارتكاب عمل نا مشروع نخواهند شد.
@sarbaze110
قامت خداي وهابيت 60 ذراع است!
از آنجا كه وهابيت روي ديگر صهيونيست و دنباله روي يهود است، پس جاي تعجب نيست كه عقايد خود را از منابع تحريف شده يهوديت بگيرد ، چرا كه هدف اين دو قوم يكيست، و آن زشت جلوه دادن دين اسلام و بر هم زدن وحدت بين مسلمانان است. از اين رو، گاه روايات و فتواهاي عجيب و صد البته، مضحك وهابيت مطابق با چيزي است كه يهوديان در كتابهاي تحريف شده شان آورده اند.
به گزارش شيعه آنلاين به نقل از سلام شيعه، به عنوان مثال؛ با جستجو در عهد قديم يا آنچه كه كتاب مقدّس تورات ناميده مي شود، روايتي مي يابيم كه كاملاً منطبق است با آنچه كه وهابيت روايت كرده اند كه «خداوند انسان را به شكل خودش آفريده» و اين اعتقاد را اساس عقايد فاسد خود در توصيف خداوند تعالي و تجسيم (جسميّت دادن به خداوند) قرار داده اند. در اينجا دو روايت از آنها را مي آوريم تا شما قضاوت كنيد:
احمد بن حنبل در مسند، تحت حديث شماره 7941 مي آورد:
ابوعامر، از مغيرة بن عبدالرحمن، از أبي الزناد، از موسي بن أبي عثمان، از پدرش، از أبي هريره نقل مي كند كه: نبي اكرم صلّي الله عليه و آله فرمود: "همانا خداوند عزّ و جلّ آدم را به صورت خودش خلق نمود... و در كتاب پدرم (پدر احمد بن حنبل) است كه قد خداوند 60 ذراع است!
همين روايت در صحيح مسلم بخاري موجود است...
در سِفر تكوين، از كتاب مقدّس تورات يهوديان ج1ص26 نيز روايت زير آمده است:
و خداوند فرمود: (بايد انسان را به صورت خودمان خلق كنيم، شبيه خودمان).
و در همين صفحه است: (پس خداوند انسان را به صورت خود خلقش نمود).
@sarbaze110
تفسیر قران توسط علمای وهابی ابن عربى در تفسير آيه شريفه (الرحمن على العرش استوى)مى گويد: خداوند بر روى عرش مى نشيند و چهار انگشت از عرش بزرگتر (پهن تر) مى باشد زيرا خداوند عظيم است و نمى شود كه با عرش يكسان باشد و از اين روى چهار انگشت از عرش بزرگتر مى باشد.
طبرى در تفسير خود در ذيل آيه شريفه (وسع كرسيّه السماوات والأرض) از عبد اللّه بن خليفه از رسول اكرم(صلى الله عليه وآله وسلم) نقل كرده كه فرمود: «وإنّه ليقعد عليه فما يفضل منه مقدار أربع أصابع، ثمّ قال بأصابعه» خداوند بر روى كرسى مى نشيند و از هر طرف به مقدار چهار انگشت از كرسى پهن تر مى باشد، آنگاه حضرت فرمود: به مقدار چهار انگشت خداوند.
وقال الديلمي قال ابن عمر : «إنّ اللّه عزّ وجل ملأ عرشه يفضل منه كما يدور العرش أربعة أصابع بأصابع الرحمن عز وجل».
((فردوس الأخبار ج 1 ص 219.))
ديلمى از عبد اللّه عمر نقل كرده كه خداوند، عرش خود را پر مى كند به طورى كه از هر طرف، چهار انگشت به اندازه انگشت خداوند، بيشتر مى آيد. توضیح اینکه کانال انتی صهیونیست پیج طنز نیست و تمام این فتاوی و تفاسیر به واقع از علمای وهابیت هست.محمد بن عبدالوهاب خودش بنیانگدار فرقه وهابیت هست که فتاویش رو خوندین.منظور اینکه وقتی میگیم علمای وهابیت عالم ترین ادم فرقه وهابیت یه سری از این فتاوی رو داده دیگه بقیه که اندازه اون عالم نیستن و هر روز یه فتوای مضحک میدن را اشاعه ندادم.در کانال تلویزیون وهابی یکی از علمای برجسته وهابی قران رو از رو میخونه ولی کلا غلط میخونه و تپق میزنه که کلیپش موجود هست
@sarbaze110
· شفاعت و توسل
· نظر وهابیت درمورد شفاعت :
· محمدبن عبدالوهاب می گوید: اگرمقصود شفاعت خواهان،طلب شفاعت ازملائکه، پیامبران و اولیاست که به واسطـۀ آنها تقرب به خدا جویند ، این همان چیزی است که به واسطـۀ آن خون ها و اموالشان مباح شمرده می شود.
· این گفتارمحمدبن عبدالوهاب برگرفته از ابن تیمیه است که می گوید : کسانی که پیامبربا آنها جنگید به جهت همان چیزی است که بیان کردیم وآنها به آن اقرارمی کردند. و نیزقائل بودند که بت ها مدبّرچیزی نیستند و پناهشان به بت ها از روی شفاعت خواهی است. ازاین رو اگرکسی ازصالحان شفاعت بجوید، همان نظرکافران را دارد... 1
· نکته :
· درحقیقت پیروان فرقۀ ضاله و گمراه وهابیت معتقد هستند که فقط باید ازخداوند طلب شفاعت کرد تا پیغمبر یا اولیاء را شفیع انسان قـرار دهد. امّا درخواست مستقیم شفاعت از پیغمبر یا هریک ازصالحین و اولیاء شرک اکبراست.
نظر بن باز درباره جایگاه خداوند
بازهم از توحيد ومعرفي خدا از فرمايشات جناب بن باز بشنويد که مي گويد: عقيده اهل سنت و جماعت اين است که خدا بر عرش قرار دارد و داخل در عالم نيست بلکه جدا از دنيا و موجودات است و بر همه چيز آگاه است و بر همه مخلوقات برتر و بالاتر است و دليل بر بالا بودنش نزول قرآن از اوست که نزول هم نيست مگر از بالا.
آيا از مجموعه اين سخنان خداي داراي ابعاد و صاحب مکان چيز ديگري فهميده مي شود؟ و آيا استواء بر عرش به اين معني است که در نقطه اي خاص صندلي و جايگاهي مخصوص وجود دارد و خداوند بر آن تکيه زده است؟ تعجب نکنيد اين نتيجه ناتواني آنان در توجيه و تفسير آيات و رواياتي است که در آن سخن از دست و پا و چشم و گوش و غير آ ن براي خداوند است.
عرش کنايه از قدرت و مظهر سلطه او بر عالم است چنانکه خود فرمود «وسع کرسيه السموات والارض» او خارج از اشياء است و از جنس موجودات مادي نيست ولي در همه جا با آنها است و اين احاطه احاطه علم و قدرت است ، پس بيقين از درک مفهوم عرش و کرسي عاجز شده اند.
@sarbaze110
فتوای دیگر وهابیت :مرد بزرگسال با خوردن شير مَحرَم مى شود!!!!!
مى دانيم كه در قوانين حقوقى اسلام راههايى براى پيوند محرميّت بين زن ومرد وجود دارد كه از آن جمله شير دادن زن به فرزند غير خودش با شرايط خاصّ آن است، كه در كتب فقهى مطالب فراوانى در باره آن آمده است.
امّا توجّه به يك نكته در اين موضوع حائز اهمّيّت است و آن شير خواره بودن طفل است، يعنى بايد نوزادى باشد كه شير غذاى اصلى وى باشد و به دفعات هم انجام شود (با شرايط و اوصافى كه در كتب فقهى فريقين بيان شده است).
بنا بر اين اگر شير خوردن در دوران طفوليّت نباشد وسيله محرميّت نخواهد شد.
امّا با داستانى كه در اينجا مى خوانيد و صد در صد مخالف و متضادّ با مبانى فقهى دو گروه از مسلمانان يعنى تشيّع و تسنّن است چه بايد كرد؟
پس از نزول آيه چهارم و پنجم سوره أحزاب كه در آن خداوند پسر خوانده را همانند فرزند واقعى ندانسته و فرمان مى دهد كه آنان را فرزندان پدران خودشان بدانيد و بايد حريم شرعى را رعايت كنيد، مسلم و أبو داود ونسائى و ابن ماجه ودارمى وبيهقى ومالك وأحمد و طبرانى وديگران از عائشه نقل كرده اند كه گفت: زنى بنام سهله دختر سهل خدمت پيامبر(ص) آمد وگفت: اى رسول خدا(ص) سالم فرزند خوانده أبو حذيفه است كه در خانه ما است، و من با سر برهنه و بدون پوشش در برابرش ظاهر مى شوم، احساس مى كنم ابو حذيفه اينگونه دوست ندارد و ناراحت مى شود، چكار كنم؟
رسول خدا(ص) فرمود: ازپستانت به او شير بده تا مشكل حل شود، عرض كرد: او مردى بزرگ وداراى ريش ومحاسن است چگونه او را شير دهم؟ پيامبر لبخندى زد وفرمود: مى دانم او خرد سال نيست بلكه مردى بزرگ و داراى ريش و محاسن است، او را شير بده با تو محرم شود و آنچه در ذهن أبو حذيفه است پاك مى شود.
سهله از خدمت پيامبر رفت و باز هم خدمت آن حضرت آمد وگفت: او را شير دادم و خيال أبو خذيفه را راحت كردم.
فتواى فقهى بر اساس اين حديث
+++++++++ ابن حزم و داود ظاهرى تحت عنوان «مذهب عائشه» مى گويند: اگر مردى بزرگسال از پستان زنى شير بنوشد حكم طفلى را
خواهد داشت كه از پستانش شير نوشيده است. ++++++
بنا بر اين همانگونه كه آن طفل محرم آن زن است مرد بزرگسال هم محرم مى شود.
@sarbaze110
#پناهیان: #حماسه سازان آخرالزمان سعه صدر دارند
من میخواهم توجه شدید شما را به ضعفهایی جلب کنم که ما زیاد به آن توجه نداریم. اگر خیلی از غیرمتدیّنین جذب نمیشوند، بهدلیل همین ضعفهاست، چون این ضعفها خیلی فاجعه است. یکی از این ضعفها، نداشتن «سعۀ صدر» است/تو، بچهمذهبیِ نمازخوانِ مقیّد را بهسختی میتوانی نمازشبخوان کنی، ولی سختتر از آن میتوانی وادارش کنی که بینماز را تحمل کند.
✅ یکی از اصحاب امام صادق(علیهالسلام) میگوید: «در خدمت ایشان بحث از یک گروهی مطرح شد. گفتم ما با آنها میانهای نداریم. آنها اعتقادات ما را ندارند.» لابد دربارۀ مسائل ولایی میگفتند. حضرت فرمود: «آنها محبت ما را دارند، اما این میزان اعتقاد شما را ندارند، بعد شما از آنها برائت میجویید؟». صحابی میگوید بله. ببینید میزان اعتقاد شیعی آنها مانند این آقا نبوده است، بحث این است. حضرت فرمودند: «ما هم یک حقایقی میدانیم که شما نمیدانید، خوب است که ما هم از شما برائت بجوییم؟» گفت: «نه جانم فدایتان.» بعد حضرت ادامه دادند: «خدا هم چیزهایی میداند که ما نمیدانیم، خدا هم باید از ما برائت بجوید؟!» حضرت فرمودند: «پس بروید با آنها دوستی کنید و بیزاری از آنها نجویید.»
✅ بعد یک اصل طلایی مطرح میکنند: «إنّ من المسلمین من له سهمٌ: بعضی از مسلمانان هستند که از اسلام یک سهم دارند. و منهم من له سهمان: بعضی دو سهم دارند. و منهم من له ثلاثه أسهم: بعضی سه سهم دارند. منهم من له اربعه أسهم: بعضی چهار سهم دارند. و منهم من له خمسة أسهم: بعضیها پنج سهم دارند. و منهم من له سته اسهم: بعضی ششم سهم دارند. و منهم من له سبعه اسهم: بعضی هفتم سهم دارند.» میبینید که حضرت چقدر با جزییات صحبت میکند.
✅ سعۀصدر چیز سادهای نیست، مخصوصاً برای بچه مذهبیها. من در برخی از این شبکههای اجتماعی میروم و میبینم بچهحزباللهی فحش مینویسد؛ نداریم. بگذارید کسانی که فحش میدهند، تنها کسانی باشند که حزباللهی نیستند. این را به همه بگویید. تو که نمیتوانی فحش ندهی، اصلاً حزباللهی نباش/حماسهسازان آخرالزمان کسانی هستند که فوقالعاده ظرفیت دارند.
@sarbaze110