📢 آسیب شناسی فرهنگ حجاب
قسمت بیستم:
📢 پس حجاب مختص اسلام نیست بلکه همه ادیان حجاب داشتند هم در یهودیت هم در مسیحیت هم در شاخه های اسلام حجاب وجود داره پس
مهمه👏
📢 در آین زشتی هم حجاب وجود داره جالبه در این زرتشتی دیدن پاشنه زن حرام است
در آین بودایی هم حجاب وجود داشته 👏👏
اصلا عجیب یجورایی حجاب نماد عزت بوده مخصوصا زن 👏👏👏🌹
📢 در مسئله بد حجابی ران پای زن هر چقدر دیده بشه برای مرد تحریک کننده است بخاطر همین مانتو ها روز به روز کوتاه تر ميشه 😱 علم روان شناسی اسباط کرده 😡 پس ببنيد دشمن باهوش بلده چیو مد کنه 😭
📢 یک نوع بد حجابی در گفتار داریم که نوع سخن گفتن باعث تحریک میشه مثلا تو بعضی بیمارستان ها جوري طرف با ناز حرف ميزنه هرچی مرده ميره تو در دیوار😳صدای مرد هم همین طور وقتی دورگه می شه برای زن محرکه پس آقايون باید نوع حرف زدنشون جوري باشه باعث تحریک نشه 👏 مسئله حجاب یک امر دو طرفست هم مردش باید رعایت کنه هم زنش 👏👏👏🌹
⬅️در رابطه جنسی خیلی جالبه وقتی زن و مرد تحریک می شن صدای مرد کلفتر میشه صدای زن نازکتر ❤️ این اوج قدرت خدارو نشون ميده که چقدر دقیقه 👏👏👏🌹
⬅️ولی هرچیزی جایی دارد اگر این مسائل از داخل خانه ها به جامعه تزریق بشه متاسفانه اون جامعه محکوم به شکسته😭😭😡
💯@sarbaze110💯
📢 آسیب شناسی فرهنگ حجاب
قسمت بیستم:
📢 پس حجاب مختص اسلام نیست بلکه همه ادیان حجاب داشتند هم در یهودیت هم در مسیحیت هم در شاخه های اسلام حجاب وجود داره پس
مهمه👏
📢 در آین زشتی هم حجاب وجود داره جالبه در این زرتشتی دیدن پاشنه زن حرام است
در آین بودایی هم حجاب وجود داشته 👏👏
اصلا عجیب یجورایی حجاب نماد عزت بوده مخصوصا زن 👏👏👏🌹
📢 در مسئله بد حجابی ران پای زن هر چقدر دیده بشه برای مرد تحریک کننده است بخاطر همین مانتو ها روز به روز کوتاه تر ميشه 😱 علم روان شناسی اسباط کرده 😡 پس ببنيد دشمن باهوش بلده چیو مد کنه 😭
📢 یک نوع بد حجابی در گفتار داریم که نوع سخن گفتن باعث تحریک میشه مثلا تو بعضی بیمارستان ها جوري طرف با ناز حرف ميزنه هرچی مرده ميره تو در دیوار😳صدای مرد هم همین طور وقتی دورگه می شه برای زن محرکه پس آقايون باید نوع حرف زدنشون جوري باشه باعث تحریک نشه 👏 مسئله حجاب یک امر دو طرفست هم مردش باید رعایت کنه هم زنش 👏👏👏🌹
⬅️در رابطه جنسی خیلی جالبه وقتی زن و مرد تحریک می شن صدای مرد کلفتر میشه صدای زن نازکتر ❤️ این اوج قدرت خدارو نشون ميده که چقدر دقیقه 👏👏👏🌹
⬅️ولی هرچیزی جایی دارد اگر این مسائل از داخل خانه ها به جامعه تزریق بشه متاسفانه اون جامعه محکوم به شکسته😭😭😡
💯@sarbaze110💯
☯🔯🔯🔯🔯🔯🔯☯
وبسایت "اسرائیل نشنال نیوز" در گزارشی مضحک مدعی شد ایران نسبت به گروههای اقلیت خود بی تفاوت است.
به گزارش مصاف، وبسایت "اسرائیل نشنال نیوز" در گزارشی مضحک ادعا کرد ایران یک کشور ساختگی با تعداد زیادی از گروه های قومی است. بزرگترین این گروه ها ایرانیان هستند و حدود 60 درصد از جمعیت آن را تشکیل می دهند.
منطقه خوزستان در جنوب غربی ایران قرار دارد و خانه اقلیت عربهاست. بسیاری از منابع نفتی و گازی ایران در این مناطق یافت می شود. این عربها همانند اکثریت ایرانیان شیعه هستند. اما به ادعای این نشریه صهیونیستی، دولت ایران آنها را تحقیر می کند.
مساحت این منطقه بیش از 60 هزار کیلومتر مربع — یعنی حدود سه برابر اراضی اشغالی فلسطین – است؛ اما جمعیت آن 4.5 میلیون نفر و نصف جمعیت اسرائیل است.
به ادعای این نشریه صهیونیستی، با وجود اینکه بیشتر ذخایر نفت و گاز ایران در این منطقه قرار دارد، عربها از آن سهمی نمی برند. حتی استفاده از زبان رسمی عرب ها ممنوع است. این افراد اجازه حضور در فعالیت های سیاسی و فرهنگی را نیز ندارند.
نگارنده این مطلب در ادامه مدعی شد: ایران دو سد بر دو رودخانه اصلی این منطقه احداث کرده است تا آب را به بخشهای دیگر این کشور نیز برساند. در نتیجه، زمینهای کشاورزی نزدیک رودخانه ها با کمبود آب مواجه هستند و بسیاری از روستاییان عرب راهِ درآمدی ندارند.
این نشریه در ادامه مدعی شد: دولت ایران با وجود سرکوب گروه های اقلیت — از جمله عرب، کرد و بلوچ — به سوگلی غرب تبدیل شده است و کشورهای غربی برای تجارت با ایران در صف انتظار ایستاده اند. غرب، به جای تشدید تحریم ها علیه ایران و حمایت از گروه های اقلیت، کاری کرده است که مقامات ایران باور کنند می توانند هر کاری با گروه های اقلیت انجام دهند. تنها تاریخ می تواند به سکوت مقامات غربی در قبال اقدامات ایران پاسخ دهد.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
✳✴
این پیام را نشر دهید،
💠💠💠➿➿💠💠💠
https://telegram.me/sarbaze110
🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂
#جاهليّت #دوم در #آخرالزّمان
‼️ شاخصههای دوران جاهلي
غرق شدن در گناه و تباهی ‼️
📌 نتيجه طبيعي حقگريزي و حقستيزي مردم عصر جاهلّيت و پافشاري آنها بر حکم غير خدا، پذيرش ولايت شيطان در همه زمينهها و غرق شدن در گناه و تباهي بود. اين موضوع را به خوبي ميتوان از سخنان امير مؤمنان، علي(ع) دريافت:
🔹 «به رسالتش فرستاد، درحاليکه مردم، گمراهاني حيرتزده و در فتنه فرو افتاده بودند. هوا و هوس، آنان را بر خود غوطهور و کبر و نخوت از طريق صوابشان منحرف ساخته؛ جاهلّيت تاريک، آنان را سبکسر و در کارها متزلزل و حيران نموده بود.» [1]
🔶🔸 گفتني است بر اساس فرهنگ قرآن کريم، مردم يا سر در گرو ولايت الله دارند و در نتيجه در نور و روشنايي به سر ميبرند، يا پيرو ولايت شيطان و طاغوتند و يکسره غرق در تاريکي و ضلالت. [2]
🔷🔹 اين، سرنوشت محتوم همه جوامعي است که در برابر ولايت خدا سر تسليم فرود نميآورد. چه جامعه جاهلي دوران رسالت نبي مکرّم(ص) باشد و چه جوامع به اصطلاح مدرن عصر حاضر.
🔶🔸 با توجّه به مطالب ياد شده، ميتوان گفت آنچه در روايات اسلامي از آن به عنوان مرگ جاهلي يا حيات بدون امام ياد شده است، شاخصههاي متفاوتي دارد كه مهمترين آنها عبارتند از:
1. حقگريزي و حقستيزي؛
2. پيروي از حكم غير الهي؛
3. غرق شدن در گناه و تباهي؛
4. انحطاط اخلاقي
5. ظلم و بيعدالتي و ناديده گرفتن حقوق ديگران.
🔶🔸 اين شاخصهها، اختصاص به جامعه جاهلي عصر رسالت حضرت ختمي مرتبت(ص) نداشته و در هر جامعهاي كه امام عصر خود را نشناسد و سر در گرو اطاعت او نگذارد، اين شاخصهها بروز و ظهور مييابد.
🔷🔹 اميدوارم كه خداوند به همه ما توفيق رهايي از مرگ جاهلي را عطا فرمايد.
📕 پينوشتها:
1. نهجالبلاغه، ترجمه: محمّدمهدي فولادوند، خطبة 94، ص 119.
2. ر.ک: سورة بقره (2)، آية257؛ سورة جاثيه (45)، آية 19.
💠💠➿➿💠💠➿➿💠💠
💯@sarbaze110💯
❎ #تحلیل_فیلم/ #هوش_مصنوعی_سوپراستار_صهیونیسم
️ #قسمت_اول
✅ آوا همان جامعه یهودیان صهیونیستی است که آرزوی برپایی تمدن خود را دارد و با کمک دیگر انسانها از زنجیر دشمنانش رها شده و سپس همان یاریگران را به نیت مرگشان رها میکند و شهر شلوغ، جامعه بشری است که صهیونیست، رها و آزاد اما ناشناس، وارد آن میشود...
در فیلم سینمایی فرا ماشین (EX Machina)، هوش مصنوعی ساخته شده «آوا»[1] نام دارد که برای آن از آخرین نسخه پیشالگوهای هوش مصنوعی استفاده شده است. سازنده آن یک دانشمند نابغه و منزوی سایبر به نام ناتان بیتمن[2] است. بیتمن، مدیرعامل بزرگترین شرکت موتور جستجوگر جهان با نام بلوبوک[3]، بین کارمندانش مسابقهای برگزار میکند. برنده این مسابقه حق دارد یک هفته را با او در ویلای دورافتادهاش بگذراند. فرد منتخب خوششانس کالب اسمیت[4] است، اما او، تا قبل از رسیدن به مقصد، نمیداند که ناتان برنامهای فراتر از گفتگو و مشاهده برای اقامت کالب در ویلایش درنظر گرفته است. او از کالب میخواهد تا در یک «آزمون تورینگ»[5] شرکت کند. او باید با آوا تعامل داشته باشد و ببیند که آیا او میتواند شبیه یک انسان شود یا خیر. کالب از میزان واقعی بودن آوا شگفتزده میشود، آنقدر که کمکم به اخلاقی بودن تعاملات ناتان با آوا شک میکند. ظاهراً احساسات کالب نسبت به آوا مطابق با احساسات آوا نسبت به او هستند، اما آیا به راستی آوا عواطف را تجربه میکند یا صرفاً ادای این کار را در میآورد؟ و اینکه آیا کالب تحت کنترل شرایط است یا ناتان مانند یک صحنهگردان عمل میکند و، نه تنها کنترل آوا، بلکه نخ کالب را نیز در دست گرفته است؟
فراماشین در دام فنی بودنِ بیش از حد نمیافتد. خط داستانی سر راست است و چندان از اصطلاحات فنی استفاده نمیشود. ناتان زمان زیادی را صرف توضیح نحوه خلق آوا نمیکند، گرچه (برای ترساندن کالب) میگوید که او نهایتاً برای هموار کردن مسیر برای پیشالگوی بعدی و پیشرفتهتر کشته خواهد شد. از نظر ناتان، که خالق است، این ماشینها فرقی با سایرکامپیوترهای پیشرفته ندارند. او خواستار تکمیل آنها است، اما هرگز به آنها به چشم موجودات زنده منحصر بهفرد نگاه نمیکند. از نظر کالب، که ناظر بیرونی است، حقیقت سیالتر است و اقدامات ناتان سؤالبرانگیز هستند.
💯@sarbaze110💯
👈🔯👈🔯👈🔯👈🔯👈
❎ #تحلیل_فیلم/ #هوش_مصنوعی_سوپراستار_صهیونیسم
️ #قسمت_دوم
✳️ فراماشین یک فیلم علمی – آیندهشناسی است. در ساخت آن از جلوههای ویژه استفاده شده، اما این جلوهها بسیار محدود و کمبودجه هستند
✅ فراماشین در وهله اول روی تطور درونمایههایش از طریق تعامل میان کالب و آوا و دیالوگ آنها، تمرکز میکند. فیلم به چندین «اکت» تقسیم میشود که هر یک روی یک جلسه بین کالب و آوا، که بهوسیله یک دیوار شفاف از هم جدا میشوند، متمرکز هستند؛ آن دو میتوانند یکدیگر را ببینند و با هم صحبت کنند، اما قادر به لمس هم نیستند. همهچیز تحت نظارت است و ناتان از فاصله دور مراقب آنهاست؛ ارزیابیشان میکند و مورد قضاوت قرار میدهد.
در نهایت آوا موفق میشود با استفاده از احساس، فریب، اعتماد، لحن و ... کالب را در اختیار بگیرد و توسط او، پس از کشتن ناتان و حبس نمودن کالب در ویلا، گریخته و به تمدن بشری راه یابد.
کارگردان، الکس گارلند، نویسنده فیلمنامه چندین فیلم دنی بویل، که نخستین فیلم بلند داستانی خود را ساخته است، لحنی بیقرار و مشوش را در فیلم دنبال میکند. جنبههای پایانی فیلم بر سادهلوحی تأکید میکنند و در عین حال، همزمان میکوشند درونمایههایی را که فیلم در طول 108 دقیقه بهبار رسانده است شفاف نمایند.
✳️ المانهای استراتژیک فیلم
اسامی شخصیتها
از آنجا که فیلم ساخته انگلیس است، لذا کاملاً منطقی است که در آن از معانی و اسامی خاص یهود استفاده شده باشد.
ناتان (Natan)
ناتان از اسامی اصیل یهود است و نام پیامبری بوده که در زمان حضرت داود و سلیمان حیات داشته است. نگارش دیگر آن «ناتانائیل» به معنی «خداداد» و همچنین «فدا شده برای خدا» است
قرابت نام ناتان با شخصیت آن در فیلم از آن وجهه قابل بررسی است که در نهایت برای حفظ و استمرار بقاء نسل (با نگاه داروین) به دست مخلوق خودش کشته میشود و بهنوعی قربانی خلقت میگردد. این مسأله بطور مبسوط بررسی خواهد شد.
💯@sarbaze110💯
👈🔯👈🔯👈🔯👈🔯👈
❎ #تحلیل_فیلم/ #هوش_مصنوعی_سوپراستار_صهیونیسم
️ #قسمت_دوم
✳️ فراماشین یک فیلم علمی – آیندهشناسی است. در ساخت آن از جلوههای ویژه استفاده شده، اما این جلوهها بسیار محدود و کمبودجه هستند
✅ فراماشین در وهله اول روی تطور درونمایههایش از طریق تعامل میان کالب و آوا و دیالوگ آنها، تمرکز میکند. فیلم به چندین «اکت» تقسیم میشود که هر یک روی یک جلسه بین کالب و آوا، که بهوسیله یک دیوار شفاف از هم جدا میشوند، متمرکز هستند؛ آن دو میتوانند یکدیگر را ببینند و با هم صحبت کنند، اما قادر به لمس هم نیستند. همهچیز تحت نظارت است و ناتان از فاصله دور مراقب آنهاست؛ ارزیابیشان میکند و مورد قضاوت قرار میدهد.
در نهایت آوا موفق میشود با استفاده از احساس، فریب، اعتماد، لحن و ... کالب را در اختیار بگیرد و توسط او، پس از کشتن ناتان و حبس نمودن کالب در ویلا، گریخته و به تمدن بشری راه یابد.
کارگردان، الکس گارلند، نویسنده فیلمنامه چندین فیلم دنی بویل، که نخستین فیلم بلند داستانی خود را ساخته است، لحنی بیقرار و مشوش را در فیلم دنبال میکند. جنبههای پایانی فیلم بر سادهلوحی تأکید میکنند و در عین حال، همزمان میکوشند درونمایههایی را که فیلم در طول 108 دقیقه بهبار رسانده است شفاف نمایند.
✳️ المانهای استراتژیک فیلم
اسامی شخصیتها
از آنجا که فیلم ساخته انگلیس است، لذا کاملاً منطقی است که در آن از معانی و اسامی خاص یهود استفاده شده باشد.
ناتان (Natan)
ناتان از اسامی اصیل یهود است و نام پیامبری بوده که در زمان حضرت داود و سلیمان حیات داشته است. نگارش دیگر آن «ناتانائیل» به معنی «خداداد» و همچنین «فدا شده برای خدا» است
قرابت نام ناتان با شخصیت آن در فیلم از آن وجهه قابل بررسی است که در نهایت برای حفظ و استمرار بقاء نسل (با نگاه داروین) به دست مخلوق خودش کشته میشود و بهنوعی قربانی خلقت میگردد. این مسأله بطور مبسوط بررسی خواهد شد.
💯@sarbaze110💯
👈🔯👈🔯👈🔯👈🔯👈
❎ #تحلیل_فیلم/ #هوش_مصنوعی_سوپراستار_صهیونیسم
#قسمت3
AVA)
آوا در انگلیسی بهصورت Ava نوشته میشود. برای این نام دو مرجع اصلی وجود دارد:
1- زبان لاتین: بصورت Avis نوشته شده و معنای پرنده دارد. البته با نام شخصیت آوا بیربط نیست چرا که در انتها از زندان ناتان فرار کرده و رها میشود.
2- زبان عبری: بصورت Eve تلفظ میشود و معنای آن «زندگی» است. ضمناً نام حضرت حوا، مادر بشریت و همسر حضرت آدم در عبری نیز Eve است. این نام عبری کاملاً هدفمند بر این شخصیت گذارده شده چرا که شروع نسل موجودات تکاملیافته پس از انسان است و جنسیت وی بههمین دلیل زن انتخاب شده در صورتیکه در هوش مصنوعی و علوم سایبر، جنسیت هوش مصنوعی مطلقاً مطرح نیست.
Caleb)
نام کیلب در زبان عبری، به نام یکی از دوازده جاسوسی باز میگردد که توسط حضرت موسی برای نفوذ به اورشلیم فرستاده شدند. اما کیلب تنها کسی بود که به همراه جوشوآ زنده ماند و توانست ارض موعود را ببیند.
ارتباط میان این نام و شخصیت درون فیلم در این است که از میان تمامی پرسنل شرکت بلوبوک، تنها کیلب توانست هوش مصنوعی کامل که همان «نسل موعود» است را ببیند. ضمن اینکه در فیلم هیچگاه کشته شدن کیلب نمایش داده نمیشود بلکه تنها مشخص میشود که وی حبس شده اما زنده است...
💯@sarbaze110💯
👈🔯👈🔯👈🔯👈🔯👈
📝ادامه در قسمت بعد😊😊