eitaa logo
محصولات سرواستوار
106 دنبال‌کننده
9 عکس
6 ویدیو
1 فایل
🔸واحد فروش: 🆔 @sarveostovaradmin1 🔹سؤالات، پیشنهادات و انتقادات: 🆔 @sarveostovaradmin2
مشاهده در ایتا
دانلود
📲 با سلام؛ هرچی بیشتر میگذره، این کتاب برام جذاب تر میشه و زوایای بهتر و جالب تری از اون رو برام معلوم میشه. من از الوسوط به عنوان منبع خودم برای ادبیات استفاده کرده و می کنم. چون واقعا کامله و نکات مفید و زیادی رو در برگرفته. سلسله مراتب کتاب و ترتیب چینش مطالب از صفحه اول تا آخر ثابته و تغییری نکرده. این باعث میشه که مخاطب سردرگم نشه. ایرادی که متاسفانه خیلی از کتاب های ادبیاتی ممکنه داشته باشن. بر خلاف این کتاب. متن کتاب، روان و قابل فهمه. تجزیه و ترکیب تعداد بسیار زیادی از آیات قرآن نیز از دیگر نقاط قوت کتابه. و خیلی خصوصیات خوب دیگه... مشتاقانه منتظر جلد بعدی اون هستم. موفق باشین. •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• 📲 فروشگاه اینترنتی «سرواستوار»، ارائه کننده کتب مؤسسه علمی-فرهنگی سرواستوار با تخفیف ویژه 👇👇 🆔http://eitaa.com/sarveostovarStore
کتاب آسمانی قرآن، کتاب هدایت و معجزهٔ جاویدان رسول خدا(ص) است که به زبان عربی نازل شده. روشن است که نزول این کتاب برای تمام بشر می باشد و مختص زمان یا مکان خاصی نیست و می‌دانیم که این کتاب آسمانی باید در قالب زبانی از زبان ها قرار گیرد تا مورد فهم مردم باشد و همچنین می‌دانیم که خداوند، عالِم و حکیمِ نامحدود است و از روی علم و حکمت خویش از میان تمام زبان‌ها، قرآن را به عربی نازل کرده است. بنابراین چاره‌ای جز این نیست که برای درک و فهم بهتر قرآن و سخنان پیامبر(ص‌) و اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) زبان عربی را فراگیریم. منظور ما از زبان عربی، زبان کنونی عرب نیست،  زیرا دچار تغییرات و دگرگونی‌های فراوان شده و برای فهم قرآن و روایات به هیچ عنوان کافی نخواهد بود. لذا در کُتُب آموزش نحو، قواعد عربی فصیح بیان می شود البته کیفیت بیان این قواعد و متفاوت بودن سطح مطالب آن‌ها موجب شده است که کُتُب فراوانی در زمینهٔ آموزش نحو نگاشته شود. نقش هر یک از این کتاب‌ها در تکمیل آموزش این علم قابل انکار نیست اما کتاب الوسط از خصوصیاتی برخوردار است که جز با زحمت حاصل نشده و بر اهل تحقیق پوشیده نخواهد ماند. 📚 الوسوط1، ص28 •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• 📲 فروشگاه اینترنتی «سرواستوار»، ارائه کننده کتب مؤسسه علمی-فرهنگی سرواستوار با تخفیف ویژه 👇👇 🆔http://eitaa.com/sarveostovarStore
اجتهاد در لغت از مادۀ «جُهد» گرفته شده است. در ابتدا «اجتهاد» یک اصطلاح فقهی نزد اهل سنت بود به این صورت که اگر فقیه در راه استنباط و استخراج حکم شرعی، به دلیل و نصّی از قرآن یا سنت پیامبر برسد، بر اساس آن عمل می کند و گرنه سراغ اجتهاد؛ یعنی رأی شخصی خود می رود به این صورت که هر طرف در نظر او رجحان داشته باشد بدون هیچ دلیلی بدان فتوا می دهد. خب اجتهاد به این معنا که مجتهد در صورت فقدان دلیل، بی دلیل فتوا دهد، قطعاً نزد تمام علمای شیعه باطل و مردود است. باید دقت داشت که اجتهاد به این معنا با نفس عملیاتی که مجتهد طی آن بر اساس دلیل فتوا می دهد، کاملاً فرق می کند. بنابراین اگر اجتهاد یک اصطلاح اصولی و یک منبع فقهی و شرعی برای فتوا دادن باشد باطل است و حرام می باشد. اما اگر اجتهاد به معنای نفس عملیات استنباط باشد جایز و حتی واجب کفایی است. معنای اول اجتهاد که فقه اهل سنت خصوصاً مذهب ابوحنیفه بر آن استوار است، به شدت مورد انکار و رد اهل بیت و علمای شیعه قرار گرفت، که ما به ذکر تعدادی از آن ها بسنده می کنیم... 📚 الدَّفُوْفُ، جلد اول، ص17 •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• 📲 فروشگاه اینترنتی «سرواستوار»، ارائه کننده کتب مؤسسه علمی-فرهنگی سرواستوار با تخفیف ویژه 👇👇 🆔http://eitaa.com/sarveostovarStore
سوال) شما می‌گویید که نون در کلمهٔ «غُلامانِ»، نون عوض از تنوین است، یعنی این نون، به جای تنوین در کلمۀ مفرد آمده است، پس باید احکامِ تنوین را داشته باشد. لذا همانگونه که اسمِ «ال» دار و اسم «مضاف»، تنوین نمی‌گیرند، پس باید «نون عِوَض از تنوین» نیز نگیرند، درصورتی که ما می‌بینیم، نون عِوض از تنوین در مثنّی با «ال» جمع می‌شود؛ مانند «الغلامان»، اما چنانچه مضاف واقع شود، نون آن حذف می‌شود و «غلاما الزّید» می‌گویند، پس این نون در اسم «ال» دار و اسم مضاف، یک حکم را ندارد، درحالی‌که حکمِ تنوین در اسم «ال» دار و اسم مضاف یکسان است؟ جواب) در مضاف و مضاف‌إلیه، شدّتِ اتصال وجود دارد و تنوین و نون عوض از تنوین، نشانهٔ انفصال هستند. بنابراین هیچ‌گاه تنوین و نون عوض از تنوین، بین مضاف و مضاف‌إلیه واقع نمی‌شود، زیرا یکی اتصال را می‌فهماند و دیگری انفصال را، پس این دو قابلِ جمع نیستند و جمعشان‌ موجب ثقلِ کلام می شود. اما در کلمۀ «الغلامان»، ابتدا مثنَّی ساخته می شود و وقتی «ال» را بر او داخل می‌کنیم سنگینی و ثقلِ آن چنانی، در کلام ایجاد نمی‌شود تا به خاطر آن نون را حذف کنیم، پس همچنان «نون» باقی می‌ماند. به بیان دیگر، سنگینی و ثقلی که در «غُلَامان زَیدٍ» وجود دارد بیشتر از «الغُلامان» است. 📚 الوسوط 1، صفحه 47 •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• 📲 فروشگاه اینترنتی «سرواستوار»، ارائه کننده کتب مؤسسه علمی-فرهنگی سرواستوار با تخفیف ویژه 👇👇 🆔http://eitaa.com/sarveostovarStore
در اواسط قرن چهارم مرحوم صدوق(رحمه الله) را می بینیم که در ضمن بیان داستان حضرت موسی و خضر(علیهما السلام) چنین می گوید: «موسی(علیه السلام) با کمال عقل و فضل و مقامی که نزد خداوند داشت از حقیقت کارهایی که خضر(علیه السلام) انجام می داد چیزی نفهمید و به استنباط و استدلال خود چیزی درک نکرد. تا اینکه امر بر او مشتبه شد و اعمال خضر(علیه السلام) را ناپسند تصور کرد و بر او اعتراض نمود؛ ولی سپس فهمید که اشتباه کرده و استنباط او غلط بوده است. پس اگر برای انبیاء و رسولان الهی قیاس و استدلال و استنباط جایز نباشد، برای دیگران که پایین تر از آنها در عقل و علم و درک هستند، به مراتب جایز نخواهد بود. حضرت موسی(علیه السلام) خواست چند نفر از بنی اسرائیل را به عنوان بهترین و برترین بندگان خدا انتخاب کند و با خود به میقات پروردگار ببرد اما وقتی به میقات رسیدند، سخن جاهلانه ای گفتند و بر حضرت موسی(علیه السلام) معلوم شد که انتخاب او درست نبوده. اگر حضرت موسی(علیه السلام)، با آن علم و عظمت صلاحیت نداشته باشد که به عقل و رأی خود، امام را تعییین کند. چگونه مردم می توانند احکام شرعیه را به عقل ناقص خود استنباط و استخراج کنند، با اینکه می بینیم در هر مسأله ای چقدر اختلاف نظر و تفاوت موجود است». شاهد بحث ما بخش اخیر بیانات ایشان است که می‌گوید: مردم حق استنباط حکم شرعی را ندارند. 📚 الدفوف، ج1، ص19 •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• 📲 فروشگاه اینترنتی «سرواستوار»، ارائه کننده کتب مؤسسه علمی-فرهنگی سرواستوار با تخفیف ویژه 👇👇 🆔http://eitaa.com/sarveostovarStore
📲 سلام علیکم کتاب خوبی بود مطالب مفید زیاد داشت ولی قابل استفاده طلبه ی پایه اول نمیدونم بود یا نه اگه خلاصه داشت یا نموداری بهتر هم میشد ولی من استفاده کردم ازش ممنون🌹 ارسالی از: شهرستان کرج. •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• 📲 فروشگاه اینترنتی «سرواستوار»، ارائه کننده کتب مؤسسه علمی-فرهنگی سرواستوار با تخفیف ویژه 👇👇 🆔http://eitaa.com/sarveostovarStore
📲 کار خیلی جالبی کردید و خدا خیرتون بدهد. ارسالی از: شهر قم استان قم. •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• 📲 فروشگاه اینترنتی «سرواستوار»، ارائه کننده کتب مؤسسه علمی-فرهنگی سرواستوار با تخفیف ویژه 👇👇 🆔http://eitaa.com/sarveostovarStore
هدایت شده از مؤسسه سرو استوار
وَقَاتِلُوهُمْ حَتَّىٰ لَا تَكُونَ فِتْنَةٌ ﻭ ﺑﺎ ﺁﻧﺎﻥ ﺑﺠﻨﮕﻴﺪ ﺗﺎ ﻓﺘﻨﻪ ﺍﻱ ﺑﺮ ﺟﺎﻱ ﻧﻤﺎﻧﺪ. 📚 قرآن کریم، البقره، 193 دشمن صهیونیستی باید پاسخ دردناکی در مقابل این عمل فجیع خود دریافت کند. 🔴کانال «سرواستوار» در ایتا و سروش👇👇 🔹سروش: http://sapp.ir/sarveostovar 🔸ایتا: http://eitaa.com/sarveostovar 🔹گپ: https://gap.im/sarveostovar
در بحث الفاظ، غلبه با مذکر است. بنابراین اصل اولیه در اسم ها این است که مذکر باشند، و اگر کلمه ای مؤنث شود، خلاف اصل است و باید اعلامِ مخالفت نماید تا ما بدانیم که از اصل خود خارج شده، و چون خلاف اصل دلیل می خواهد، برای الفاظِ مؤنث، علامات و نشانه هایی وضع شده که عبارت اند از:«تاء تأنیث، الف مقصوره و الف ممدوده» که به این ها «علائم تأنیث» می گویند، که همیشه جزءِ حروف زائدِ کلمه شمرده می شوند. در میان این سه علامت، الفِ ممدود و مقصور، مقدَّر نمی شوند و همیشه ظاهرند، اما تاءِ تأنیث گاهی در کلمه ظاهر می شود؛ مانند:«فاطمة» و گاهی ظاهر نمی شود و در تقدیر می باشد؛ مانند:«زینب و نار»، که به این ها «مؤنَّث معنوی» می گوییم. 📚 الوسوط1، ص 45. •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• 📲 فروشگاه اینترنتی «سرواستوار»، ارائه کننده کتب مؤسسه علمی-فرهنگی سرواستوار با تخفیف ویژه 👇👇 🆔http://eitaa.com/sarveostovarStore
📲 سلام وقت بخیر با تشکر از زحمات شما کتاب خوب و روانی هستش اما شاهد مثالها رو در خیلی از موارد مشخص نکردید. ارسالی از: شهر قم استان قم. •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• 📲 فروشگاه اینترنتی «سرواستوار»، ارائه کننده کتب مؤسسه علمی-فرهنگی سرواستوار با تخفیف ویژه 👇👇 🆔http://eitaa.com/sarveostovarStore
📲 واقعا کتابی است بی نظیر ممنونم کاش تمام دروس حوزه کتاب شرح داشت ارسالی از: شهرستان گالیکش استان گلستان. •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• 📲 فروشگاه اینترنتی «سرواستوار»، ارائه کننده کتب مؤسسه علمی-فرهنگی سرواستوار با تخفیف ویژه 👇👇 🆔http://eitaa.com/sarveostovarStore
هدایت شده از مؤسسه سرو استوار
⭕️حال عمومی آیت‌الله مصباح یزدی مساعد نیست ✳️مومنین برای شفای ایشان دعا کنند. 🔴کانال «سرواستوار» در ایتا و سروش👇👇 🔹سروش: http://sapp.ir/sarveostovar 🔸ایتا: http://eitaa.com/sarveostovar 🔹گپ: https://gap.im/sarveostovar
با قید «عن ادلتها» علم خداوند، ملائک و پیامبران خارج می شود. زیرا علم آنها از روی استدلال و با ادله نیست. به عنوان مثال علم پیامبران از راه وحی است نه راه استدلال. جناب سلطان العلما در این باره به نکته ظریفی اشاره می‌کند. و آن اینکه «عَن أدلتها» قید برای علم است، نه احکام. زیرا اگر صفت برای احکام باشد معنا چنین می‌شود: «الاحکام الحاصلة عن أدلتها». و در این هنگام تعریف علم ملائک را نیز در بر می‌گیرد. زیرا از این جهت که فقها احکام را از راه ادله به دست آورده‌اند، ملائک هم به این احکام به دست آمده علم دارند. لذا تعریف شامل علم ملائک نیز می‌شود. اما اگر «عن أدلتها» قید برای علم باشد این تعریف فقط شامل علم فقها می‌شود. 📚 الدَّفُوْفُ، ج1، ص24 و 25، پاورقی‌ شماره3. •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• 📲 فروشگاه اینترنتی «سرواستوار»، ارائه کننده کتب مؤسسه علمی-فرهنگی سرواستوار با تخفیف ویژه 👇👇 🆔http://eitaa.com/sarveostovarStore
نحو به مجموعه قواعدی گفته می شود که به وسیلۀ آن، چگونگی ساخت جملات عربی از کلمات، و چگونگی اواخر آنها از جهت اعراب و بناء دانسته می شود. پس می توان گفت که نحو شامل دو نوع از قواعد می باشد: اول) قواعد تألیفیّه: قواعدی هستند که چگونگی ساختن جملات عربی و ویژگی های اجزاء جمله را بیان می کنند، مانند عاملیت، معمولیت، و واجب بودن ذکر و حذف و تعریف و تنکیر و تقدیم و تأخیر یا جایز بودن آنها. دوم) قواعد اعرابیّه: قواعدی هستند که چگونگی اعرابِ الفاظِ موجود در جمله را بیان می کنند؛ مانند: اعراب رفعْ برای مبتدا و اعراب نصب برای مفعول و نیز اعراب جرّ برای مضاف الیه. 📚 الوسوط1، ص31 •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• 📲 فروشگاه اینترنتی «سرواستوار»، ارائه کننده کتب مؤسسه علمی-فرهنگی سرواستوار با تخفیف ویژه 👇👇 🆔http://eitaa.com/sarveostovarStore
منظور از کلمۀ «مفرد» در کلام نحویون ممکن است یکی از اقسام ذیل باشد: 1. مفرد در مقابل مثنی و یاجمع. 2. مفرد در مقابل جمله یا شبه جمله. 3. مفرد در مقابل مرکّب (اسنادی و اضافی و مَزجی). 4. مفرد در مقابل مضاف و یا شبه مضاف. 5. مفرد در مقابل عَلَم مزجی و عَلَم اضافی و عَلَم اسنادی. 6. مفرد در مقابل مُکَرَّر. لفظِ «مفرد» در تمام این تقسیمات معنای متفاوتی دارد، پس لفظِ مفردْ یک لفظ است برای چند معنا، و این همان اشتراک لفظی است؛ مثلاً لفظِ «رَجُلانِ»، بنابر تقسیمِ اولْ «مفرد» نیست، اما بنابر تقسیمِ دوم مفرد است. 📚 الوسوط1، ص 40 و 41 •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• 📲 فروشگاه اینترنتی «سرواستوار»، ارائه کننده کتب مؤسسه علمی-فرهنگی سرواستوار با تخفیف ویژه 👇👇 🆔http://eitaa.com/sarveostovarStore
احکام عقلی دو قسم می‌باشد؛ احکام عقلی محض و احکام عقلی غیر محض. احکام عقلی محض یا همان مستقلات عقلی، احکامی هستند که عقل به صورت مستقل، یعنی بدون اینکه یکی از مقدماتش (صغری یا کبری) شرعی باشد، حکم می‌کند. مانند نیکو بودن عدل و قبیح بودن ظلم. اما احکام عقلی غیر محض، احکامی هستند که شارع در آنها دخالت دارد؛ یعنی صغرای آنها شرعی است. مانند: حکم به ملازمه بین «وجوب شرعی ذی المقدمه» و «وجوب شرعی مقدمه»، که از احکام شرعی محسوب می‌شوند. 📚 الدَّفُوْف، ج1، ص26 •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• 📲 فروشگاه اینترنتی «سرواستوار»، ارائه کننده کتب مؤسسه علمی-فرهنگی سرواستوار با تخفیف ویژه 👇👇 🆔http://eitaa.com/sarveostovarStore
از ترکیب کلمات با هم «مرکب» ساخته می شود، و «مرکب» اقسامی دارد: 1. مرکب اسنادی :و آن مرکبی است که یکی از کلماتش به دیگری اسناد داده شده است، و هر مرکب اسنادی یا از «مبتدا و خبر» تشکیل شده که به آن «جملۀ اسمیّة» و یا از «فعل و فاعل» تشکیل شده که به آن «جملۀ فعلیّة» می گویند. 2. مرکب اضافی :و آن مرکبی است که از دو اسم تشکیل شده و اسمِ اول به اسمِ دوم اضافه شده باشد و به سبب این اضافه، دومی مجرور شده باشد؛مانند :«عَبْدُاللّهِ»که در این مثال لفظِ «عَبْد» به «اللّه» اضافه شده است. 3. مرکب مزجی: و آن مرکبی است که بین کلماتش رابطه اسنادی و اضافی وجود نداشته باشد؛ مانند:«بَعلَبَک، سیبِوَیه». 4. مرکب بیانی: وآن عبارت است از:«هر ترکیبی که از دو کلمه تشکیل شده باشد و کلمۀ دوم، معنای کلمۀ اول را توضیح دهد» و بر سه قسم می باشد: الف) مرکب بدلی: مرکبی است که از بدل و مبدل منه تشکیل شده است؛ مانند:«نجح زیدٌ أخوکَ». ب) مرکب تأکیدی: مرکبی است که از مؤکَّد و مؤکِّد تشکیل شده است؛ مانند:«جاءَ القومُ کلُّهُم». ج) مرکب وصفی: مرکبی است که از صفت و موصوف تشکیل شده است؛ مانند:«جاء محمَّدٌ العالمُ» 📚 الوسوط1، ص41 •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• 📲 فروشگاه اینترنتی «سرواستوار»، ارائه کننده کتب مؤسسه علمی-فرهنگی سرواستوار با تخفیف ویژه 👇👇 🆔http://eitaa.com/sarveostovarStore
برخی به تعریف فقه اشکال گرفته اند که این تعریف شامل علم مجتهد نسبت به احکام می‌شود در حالی که فقیه، درباره «تنقیح موضوعات» نیز ورود می‌کند اما تعریف شامل آن نمی شود. در نتیجه در تعریف فقه باید گفت: «هو العلم بالاحکام الشرعیة الفرعیة عن أدلتها التفصیلیه أو تنقیح موضوعاتها». 📚الدَّفُوْف، ج1، ص29 •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• 📲 فروشگاه اینترنتی «سرواستوار»، ارائه کننده کتب مؤسسه علمی-فرهنگی سرواستوار با تخفیف ویژه 👇👇 🆔http://eitaa.com/sarveostovarStore
إعراب: هر کدام از کلماتی که در جمله می آیند، وظیفه ای دارند تا همه با هم یک مفهومی را برسانند، یکی فاعل و دیگری مفعول، یکی مبتدا و آن دگری خبر، از این رو علامات و نشانه هایی وضع شده تا ما را متوجه هرکدام از این منصب ها بکند، که به این علامات، إعراب می گویند، و اگر اعراب نباشد، بین این عناوین اشتباه رخ می دهد، در نتیجه معانی اشتباه برداشت می شود. مثلاً در آیۀ شریفۀ:«أَنَّ اللّهَ بَرِيءٌ مِّنَ الْمُشْرِكِينَ وَرَسُولُه» [التوبه:3] شخص آگاه از قوانین عِلم نحو، «رَسُوله» را مجرور نمی خواند تا آن را عطف بر «المُشرِکینَ» قرار دهد، زیرا اگر «رَسُول» به اعراب جرّ خوانده شود العیاذ بالله این گونه معنا می شود:«خداوند از مشرکین ورسولش بیزار است» در حالی که قصد خداوند این است که «خداوند ورسولش از مشرکین بیزارند» 📚 الوسوط1، ص32 و 39 •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• 📲 فروشگاه اینترنتی «سرواستوار»، ارائه کننده کتب مؤسسه علمی-فرهنگی سرواستوار با تخفیف ویژه 👇👇 🆔http://eitaa.com/sarveostovarStore
شهید صدر: «حکم شرعی عبارت است از تشریع و قانون الهی که برای تنظیم حیات انسان صادر شده است. خطابات شرعی که در کتاب و سنت موجود است، بیان کننده این حکم شرعی می‌باشند، نه خود حکم. بنابراین تعریف مشهور نزد قدمای اصولی اشتباه می باشد. زیرا آنان حکم شرعی را اینگونه تعریف کرده اند: حکم شرعی عبارت است از خطاب شرعی که به افعال مکلفین تعلق دارد. با این که خطاب کاشف و بیان کننده حکم است و حکم مدلول خطاب می باشد نه اینکه حکم همان خطاب باشد». 📚 الدَّفُوْف، ج1، ص30 •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• 📲 فروشگاه اینترنتی «سرواستوار»، ارائه کننده کتب مؤسسه علمی-فرهنگی سرواستوار با تخفیف ویژه 👇👇 🆔http://eitaa.com/sarveostovarStore
شخص مقلد صرفاً با یک دلیل عام که همان «حجیت رای مجتهد در حق مقلد» است، به افعال خود شرعیت می‌بخشد. و بدین جهت به دلیل مقلد عام گفته می‌شود که احکام پنجگانه تمام افعال با این دلیل عام قابل اثبات است. اما دلیل تفصیلی دلیلی است که حجیت هر فعلی را به صورت تفصیلی اثبات می‌کند یعنی مجتهد برای هر حکم و فتوایی دلیل مختص آن را اقامه می‌کند. 📚 الدَّفُوْف، ج1، ص33 •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• 📲 فروشگاه اینترنتی «سرواستوار»، ارائه کننده کتب مؤسسه علمی-فرهنگی سرواستوار با تخفیف ویژه 👇👇 🆔http://eitaa.com/sarveostovarStore
قاعده، حکمی است کلی که از مجموعۀ جزئیات استنباط شده و بر آنان قابل تطبیق می باشد. به بیان دیگر، قاعده به قضیۀ کلیّه ای گفته می شود که موضوعش دارای مصادیق فراوان است. مانند قاعدۀ نحوی «کلّ فاعل مرفوع» (هر فاعلی مرفوع است.) 📚الوسوط1، ص 34 •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• 📲 فروشگاه اینترنتی «سرواستوار»، ارائه کننده کتب مؤسسه علمی-فرهنگی سرواستوار با تخفیف ویژه 👇👇 🆔http://eitaa.com/sarveostovarStore
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📔 یک کتاب نحوی فوق العاده برای طلبه ها😍 ⭕️ دیگه مشکلات متن عربی، سختی کتابا، نامنظم بودن مطالب و خیلی چیزای دیگه، تو این کتاب حل شده🥇 👈 ترجمه و شرح بدایة النحو آیت الله صفایی بوشهری+ تحقیقات نحوی+ بیشتر بدانیم+ ترکیب آیات 💎 خرید کتاب + پست رایگان= 75 تومان تا دیر نشده برو توی فروشگاه و خریدت و تکمیل کن👇👇 🆔http://eitaa.com/sarveostovarStore 📲 ارتباط با ادمین جهت سؤال یا سفارش سریع👇 @sarveostovaradmin
🌐 پیوند جهت خرید محصولات: 1⃣ الوسوط1 فی شرح بداءةالنحو: https://eitaa.com/sarveostovarStore/3 2⃣ الدفوف الکامل فی شرح الموجز فی اصول الفقه؛ جلد اول: https://eitaa.com/sarveostovarStore/24 •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• 📲 فروشگاه اینترنتی «سرواستوار»، ارائه کننده کتب مؤسسه علمی-فرهنگی سرواستوار با تخفیف ویژه 👇👇 🆔http://eitaa.com/sarveostovarStore
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ببینید| موشن گرافی درباره کتاب الوسوط1 فی شرح بداءة النحو ✅قسمت اول 👈 منتظر نظرات ارزنده شما هستیم تا در کلیپ های بعدی (اگر تعداد نظرات به حد نصاب رسید) از اونها استفاده کنیم. لطفا نظرات خودتون رو به این پیوند ارسال کنید👇 📥@sarveostovaradmin •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• 📲 فروشگاه اینترنتی «سرواستوار»، ارائه کننده کتب مؤسسه علمی-فرهنگی سرواستوار با تخفیف ویژه 👇👇 🆔http://eitaa.com/sarveostovarStore