.
اهل رقابت هستید؟ توجه کردین
۹٠٪ رقیب و همکـارهای بــنـده کـه
کانالشون از من خـیــلی بزرگــتــرن
جمع کردن و رفتن..؟ 😶🌫 🤌🏻
.
https://harfeto.timefriend.net/17354051203264
.
بنظرتون چه دلیلی داره..؟
آدم باهوش و زرنگ داریم
اینجا تا پاسخش رو بده.؟ ☝️🏻🔺
.
.
روابط اجتماعی و تعامل با مردم
یـــکـی از مـهـم تــرین ستـون یـک
کسب و کاره، اگر بلد نباشیدتوی
هرکاری موفق نمیشید.⚠️ 🤦🏻♂
صــادقــانه و بـــا صداقــت با مـردم
تعامل برقرار بشه، موفقید مثلاً:
یک بنــده خــدایی قــبـلاً صــحبــت
کردم و میگفت: 👇🏻
هدف از تعامل با مردم فقط فقط
پول درآوردنه، یعنی طــرز فــکـرش
متاسفانه اینه. اما هدف اصلی:
باید نهایت کمک کردن به مردم
باشه و طبق نیاز مردم محصول
رو ارائه بدی نه با زور و کلک🚫
و در آخر طــرف کـســب و کارش
نابود شد و یکــی از رقیــب های
بنده بودومسیراشتباه تاوان داره 🥲
.
.
به قول یه کاسب بازاری که میشناسمش
و یه آدم موفق و ثروتمنده میگفت:
تک تک مــردم نــیـاز هایی دارن و بــایـد
طبق نیاز به مـردم محصـــول و خــدمات
ارائه بدی و مردم بهت وفادار میـمـونن!
و کسانی که با زور میخـوان تـوی پـاچــه
طرف کنن هیچ وقت مستقل نیستن. 🚫
.
آموزش | ساتاگراف🥇
. شاید کار کنن اما استراتژیک ندارن عینِ دویـدن وسـط بیـابونه، بلاگری کردن هم خـودش یـه محتواس! و هرک
.
خطاب به اون دوست عزیزی که
گفـت آموزشــتــون مال یـک مــاه
پیشه،باید بگم: 😉
آموزش قرار دادن صرفاً فقط ویدئو
نیســت ما چنـــدین مــورد تـدریــس
کردن داریم، مثل همین صــحــبـتــا
که باهم کردیم، که هرکسی اینارو
بهتون نمیگه، بهره ببرید.. ❤️
.
.
و درآخــر دلیـل شکــســت رقـبــای من
عدم متخصص بودنه،تعامل بامردم
رو بلد نیستن، فقـط به جـیــب خــود
نگاه میکنن و در نــهایت ورشــکســت
میشن و شکست میخورن.🙂✋🏻
این روزا نیستم تمرکزم جای دیگس
و همچنین روی ساختار دوره طراح
پلاس و ضبط دوره ها.. 🤞🏻🌱
.
.
۱. من بدونِ آموزش قرار دادن میتونم
طبق نیاز مردم محــصــول یـا خــدمــات
ارائه بدم، من بیـش از ۱۷٠ تــا آموزش
قرار دادم و برای تک تک شــون بیـش
از ۷ ساعت زمان گذاشتم تا بچههایی
که میخـوان شروع کــنـن کـمــک کــرده
باشم، منفعت شو دانش آموز میـبــره
نه من! ارائه دوره VIP هر چند ماهـی
باز میشه، متاسفانه اکثــریــت مــردم
دنبال حاشیه و قضاوتن، قبل ازبیان
کــــردن حــرف، حـــرفــتـــون رو از قـبل
بسنجید تا سو تفاهم پیش نیاد! ☺️
قال امیرالمومنین (علیه السلام) :
أَکْرِمْ ضَیْفَکَ وَ إِنْ کَانَ حَقِیراً وَ قُمْ عَنْ
مَجْلِسِکَ لِأَبِیکَ وَ مُعَلِّمِکَ وَ إِنْ [لَوْ] کُنْتَ أَمِیراً
میهمانت راگرامی دار هرچند حقیر و
کوچک باشد، و از جای خود به احترام
پدر و استاد خود برخیز، هرچند فرمانروا
وامیرباشی. (تصنیف غرر الحکم و درر الکلم )
کمی درمورد جایگاه معلم در اسلام
بخونید بد نیست شاید حداقل کمی
به معلم خودتون احترام گذاشتید❤️
.
.
چشم حتماً، ما در روانشناسی دونوع
انگیزش داریم: بیرونی و درونی، خب؟
انگیزش بیرونی مثل: 🌱
اسکرین شات موفق دیگران، اینا خوبن
اما انگیزش بیرونی زیاد ماندگار نیستن
باید انگیزش درونی ایجاد کنید!
حالا چجوری؟ از درون کار انگیزش
بگیرید و باید بدونید انگیزش مثل
سوییچ استارت زدن ماشینه و
همیشه نیستش بلکه بعد باید
خودتون رو عادت بدین مثل نماز
برای نماز خوندن عادت داری و
مرتب میخونی بدون اینکه نیاز
به انگیزه داشته باشی. 😁❤️
.
.
من برم برای کارای دوره، شرمنده تونم
اگر کم پیدا هستم، کاری، سوالی دارید
توی پی وی ازم بپــرسید تا نــفــس دارم
تا آخر کمکتون میکنم 🙂 ✨🌱
@Arastozadeh
موفق باشید عزیزان، دوستتون دارم 🤍
.