eitaa logo
♪ دنیایی برای سایه ها ♪
42 دنبال‌کننده
115 عکس
314 ویدیو
1 فایل
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_1dbcqqw&btn=Sebastian می دانم نیاز به صحبت با همچین پادشاه مغروری ندارید ولی باز هم اگر دردسری درست کردید یا گیر افتاده بودید من هستم . https://abzarek.ir/service-p/msg/4470490
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/satsojen/2166 عه پس عملیات کشتار رئیس پلیس کنسله (بهتره هرچه زودتر به داد ساتسوجین برسم تا دیر نشده) بهش سلام برسون حتما ~~~~~~~~~~~~~~ آره دیگه . چشم ( اگه زنده موند.)
https://eitaa.com/satsojen/2170 راستی میگم یه گربه هه باهام حرف میزد گفت یکی از دوستاش دم در خونتونه، برو ببین دم در باهات چه کاری داره فک کنم میخواد چیز مهمی بگه(تا اومدی بیرون با یه حرکت امیلیایی وارد خونه میشم و ساتسوجینو نجات میدم بعدشم خدا بزرگه یه جوری فرار میکنیم) ~~~~~~~~~~ هه بذار برم ببینم چیه
میووووووووووووووو(صدای گربه ای که دم دره، برو ببین گشنش- نه یعنی ببین چه حرف مهمی میخواد بگه) ~~~~~~~~~~~~~~ اخههه بذار برات یکم غذا بیارم
سباستین کجا رفتی گربه رو ول کردی داره هی میو میو میکنه(زودباش بیا بیرون که ساتسوجین الان میمیره-) ~~~~~~~~~~~~~~ خب بیا این غذای گربه ( در حال تماشا ی گریه که داره غذا میخوره وقتی که از ساتسوجین غافل شدم )
https://eitaa.com/satsojen/2172 بریز بریز (الان دارم سعی میکنم سوسکی وارد خونه بشم ) ~~~~~~~~~~~~~~ باشه بیشتر غذا میریزم .( تو وارد خونه میشی و من چون غرق تماشای گربه ام نمیبینمت.)
https://eitaa.com/satsojen/2173 ببین چه گربه ی خوبی با اشتها و ملچ ملوچ میخوره قشنگ یه چند دقیقه نگا کن ( من الان رفتم تو خونه دارم دنبال ساتسوجین بیچاره میگردم) ~~~~~~~~~~~~~~ خیلی نازهههه . ( ساتسوجین از داخل انباری زیر زمین سر و صدا می‌کنه تا تو بفهمی ولی من نمی‌فهمم.)
https://eitaa.com/satsojen/2179 میرم سمت در انباری و با یه قفل مواجه میشم کلید قفله رو تا پیدا کنم گربه هه سیر میشه پس با سنجاق سر(شایدم شاه کلید) بازش میکنم و میرم داخل انباری زیرزمین که انقدر تاریکه کم مونده با مخ برم تو پله ها ~~~~~~~~~~~~~~ من گربه رو روی دستام میذارم و نوازشش میکنم گربه عه ازم خوشش میاد و بین دستم خرناس می‌کشه ( شایدم میخواد گولم بزنه ولی مهم نیست این گربه بیشتر از اون که باید به دلم نشسته .) حالت چشمام نرم میشه
https://eitaa.com/satsojen/2180 چیکار کنه دیگه روانی،بی منطق و رومخ بودن پز نیست سبک زندگیشه ~~~~~~~~~~~~~~ واییی طرف رسما دیوونه ست ، دووم بیار . خدا بهت صبر بده
https://eitaa.com/satsojen/2181 (چه گربه ی هماهنگی افرین یکمم ادامه بده) بالاخره دکمه چراغارو پیدا میکنم و میرم پایین، اون سر زیر زمین ساتسوجین داره با دهن بسته داد و و هوار میکنه و با چشماش التماس میکنه، منم بی صدا میدوم سمتش تا دهنش و دست و پاشو باز کنم ~~~~~~~~~~ من با گربه سرگرم شدم .ولی من و این گربه تنها نیستیم ( دشمنای من اومدن تا منو سلاخی کنن .)