eitaa logo
♪ دنیایی برای سایه ها ♪
40 دنبال‌کننده
111 عکس
299 ویدیو
1 فایل
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_1dbcqqw&btn=Sebastian می دانم نیاز به صحبت با همچین پادشاه مغروری ندارید ولی باز هم اگر دردسری درست کردید یا گیر افتاده بودید من هستم . https://abzarek.ir/service-p/msg/4470490
مشاهده در ایتا
دانلود
♪ دنیایی برای سایه ها ♪
مبارزه جدید من و ساتسوجین یه چیزی شبیه این بود به قصد کشت می‌زدیم همو ولی خب بالاخره اونم باید یاد بگیره.( مشکی منم )
https://eitaa.com/zehneashfteh/942 اوخ ببخشید قاطی کردم یه هر حال هر کاری از دستم بر بیاد میکنم
دارم به مرگ خودم فکر میکنم
به جورایی یه جوریههه
نمیدونم فهمیدید منظورمو یا نه ( همیشه همینقدر نامفهوم حرف میزنم ؟)
عید مباهله تون مبارک 🥳🥳🥳
هورااااا یه عضو جدید تر( اصلا اینی که گفتم کلمه به حساب میاد ؟ )خوش اومدی✨✨✨
...ادامه بعد از اینکه قیافه جدی و قویتو مبینیم مطمئن میشم که از پسش بر میای، چون حالت چشمات جوریه که معلومه دنبال انتقام از اون تیرانداز لعنتی ای. قبول میکنم ولی میگم:«میتونی بیای و حسابشو برسی، ولی به شرطی که نمیری. اگه به مردن فکر کنی، خودم میکشمت، پس نمیر.» بعد رو به ساتسوجین میگم: « تو خودت یه پا مجروح حساب میشی، پس باید بمونی خونه و هم به زخم گربه رسیدگی کنی و هم به خودت برسی. ما میریم و تو حق نداری پاتو بیرون بزاری.» ~~~~~~ لبخند مرموزانه ای میزنم و بعد از پوشیدن دستکش هام باهات همراه میشم . با دست های مشت کرده پشت سرت راه میرم تو جلوتر میری بیرون و یا اون پنجاه نفری که کمین کردن مواجه میشی ، منم پشت سرت یهو ظاهر میشم و میگم :« جذابه مگه نه ؟»