eitaa logo
♪ دنیایی برای سایه ها ♪
45 دنبال‌کننده
120 عکس
328 ویدیو
1 فایل
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_1dbcqqw&btn=Sebastian می دانم نیاز به صحبت با همچین پادشاه مغروری ندارید ولی باز هم اگر دردسری درست کردید یا گیر افتاده بودید من هستم . https://abzarek.ir/service-p/msg/4470490
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/satsojen/3164 به هستیم ~~~~~~~~~~~~~~ چی ؟
https://eitaa.com/satsojen/3165 "خدا"... تایپ نشد، نوشته بودم به خدا هستیم ~~~~~~~~~~~~~~ آها . ولی من ازت بزرگترم احترام بذار
هدایت شده از گرافیک سیاسی
♨️تا جان در بدن داریم، خونخواه تو هستیم... |رسانه هنری نفحات| 🟩@graphicsiyasi ⬜🟥@graphicsiyasi
https://eitaa.com/satsojen/3167 پس از چهارده سال سنت بیشترههه، نکته ای دیگر دریابیدم ~~~~~~~~~~~~~~ هاهاهاهاها بهت گفته بودم
هدایت شده از Velvet Soul★
•سندروم گرافومانیا(Graphomania Syndrome) گرافومانیا روایت روح‌هاییست که کلمات در وجودشان جاری‌تر از خون است. کسانی که قلم برایشان نه یک ابزار که امتداد انگشتان دستشان است و کاغذ تنها جایی که میتوانند نفس بکشند. این روح‌ها میان صفحه‌های سفید و جوهر روان خانه دارند؛ جایی که هر خط یک نفس تازه‌ست و هر کلمه تپشی از یک جهان دیگر. تو شبیه کسی هستی که حتی در میان شلوغی روز دستت ناخودآگاه به سمت قلم میرود؛ کسی که ایده‌ها مثل پرندگانی بیقرار در ذهنش بال میزنند و تا روی کاغذ ننشینند، آرام نمیگیرند. نوشتن برایت نه یک انتخاب، که یک ضرورت درونیست؛ انگار که اگر قلم را زمین بگذاری دنیا برایت از معنا خالی میشود. شاید به همین دلیل است که هر بار که مینویسی، احساس میکنی تمام وجودت در لابه‌لای سطرها جاری میشود و صفحه‌هایی که پیش رویت است تنها جاییست که در آن میتوانی بینهایت باشی. از سوی: Velvet Soul به سوی: دنیایی برای سایه ها
هورا یه عضو جدید خوش اومدی
هدایت شده از گرافیک سیاسی
7.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️روضه ای که ای کاش فقط کابوس بود ...🥀 💔 🟩@graphicsiyasi ⬜🟥@graphicsiyasi
هدایت شده از گرافیک سیاسی
4.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️وقت اذان مغرب،، من به کی اقتدا کنم ؟؟؟😭 🖤 🟩@graphicsiyasi ⬜🟥@graphicsiyasi
سسباسستین خودتییییییییییمسدسمسپم😭😭😭😭😭واهای الان چنلتو پیدا کردم تابستون سال پیش که رفتی فکرشو نمی کردم دوباره بیای جججیییغ زاهاکو ام🌷 ~~~~~~~~~~~~~~ عزیزم زاهاکوووو دلم برات تنگ شده بود گفته بودم میام خوشحالم اینجایی
یه عضو دیگه ، خوش اومدی