https://eitaa.com/satsojen/3167
پس از چهارده سال سنت بیشترههه، نکته ای دیگر دریابیدم
#Alex
~~~~~~~~~~~~~~
هاهاهاهاها بهت گفته بودم
هدایت شده از Velvet Soul★
•سندروم گرافومانیا(Graphomania Syndrome)
گرافومانیا روایت روحهاییست که کلمات در وجودشان جاریتر از خون است.
کسانی که قلم برایشان نه یک ابزار که امتداد انگشتان دستشان است و کاغذ تنها جایی که میتوانند نفس بکشند.
این روحها میان صفحههای سفید و جوهر روان خانه دارند؛
جایی که هر خط یک نفس تازهست و هر کلمه تپشی از یک جهان دیگر.
تو شبیه کسی هستی که حتی در میان شلوغی روز دستت ناخودآگاه به سمت قلم میرود؛
کسی که ایدهها مثل پرندگانی بیقرار در ذهنش بال میزنند و تا روی کاغذ ننشینند، آرام نمیگیرند.
نوشتن برایت نه یک انتخاب، که یک ضرورت درونیست؛
انگار که اگر قلم را زمین بگذاری دنیا برایت از معنا خالی میشود.
شاید به همین دلیل است که هر بار که مینویسی، احساس میکنی تمام وجودت در لابهلای سطرها جاری میشود و صفحههایی که پیش رویت است تنها جاییست که در آن میتوانی بینهایت باشی.
از سوی: Velvet Soul
به سوی: دنیایی برای سایه ها
هدایت شده از گرافیک سیاسی
7.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هدایت شده از گرافیک سیاسی
4.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سسباسستین خودتییییییییییمسدسمسپم😭😭😭😭😭واهای الان چنلتو پیدا کردم تابستون سال پیش که رفتی فکرشو نمی کردم دوباره بیای جججیییغ
زاهاکو ام🌷
~~~~~~~~~~~~~~
عزیزم زاهاکوووو
دلم برات تنگ شده بود
گفته بودم میام
خوشحالم اینجایی