سباستین من میرم بخوابم فردا میام حتما ادامشو میفرستم
شب بخیر(تا یه ساعت دیگه به جاش باید گفت صبح بخیر ولی من خوابم نمیاد)
#امیلی
~~~~~~~~~~~~~~
منم همینطور شب بخیر
نیمه شب فرا رسید و ستاره ها کم کم رخ نشان دادند و این فقط آغاز یک پادشاهی عظیم است . شب تان به خیر و خوشی ساکنان سایه ها هر چند فکر نمیکنم در قلمرو سایه ها چنین چیزی پیدا کنید .🌑
سلاممم
خب خب بریم واسه ادامه داستان😀
#امیلی
~~~~~~~~~~~~~~
سلام بریم