eitaa logo
اخبار جهان اسلام و محورمقاومت
3هزار دنبال‌کننده
9.7هزار عکس
10.2هزار ویدیو
62 فایل
🌐 اخبار جهان اسلام و محورمقاومت https://eitaa.com/saut313 👌در اینجا آگاه تر شوید آیدی ادمین ارشد و تبلیغات👇 @f_aaha
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از خبر فوری
2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تصاویری دیگر از بالگردها و سوخت رسان ارتش آمریکا در جست‌جوی خلبان جنگنده ساقط‌شده در ایران . 🚨🚨 خبر فوری @khabareforii313 @Khabareforii313 🆔 پذیرش تبلیغات @f_aaha
🚨ریز و درشت اخبار خلبان اف ۳۵ و هلی برن نیروهای امریکایی برای یافتن خلبان را در کانال موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای دریافت کنید 👇👇👇 صندلی اجکت خلبان F-15 دارای یک قبضه تپانچه گلاک G-19x، کیف کمک های اولیه ، جیره غذایی 72 ساعته ، موقعیت یاب GPS ، چترنجات و جلیقه نجات بوده است که همگی استفاده شدند. 🔶خلبان‌ها زندست و عملیات سنگینی درحال انجام هست.دعا کنییییم اف پونزده دو کابین هست اف ۳۵ تک کابین همه هم دارن حرف از یک خلبان میزنند.. 👈تعجیل در فرج امام زمان صلوات 📚 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای @jahadtabin313 @jahadtabin313 🆔 پذیرش تبلیغات @f_aaha
17.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📽 من خجالت می کشم ...! اینم چهره واقعی کارگردان سریال روزگار قریب، فیلمی که دربارهء زندگی کثیف‌ترین دکتر و بنیانگذار پزشکی شیطانی غربی یهودی در ایران ساخته شد! چنین موجودات کثیفی هستن که از خائنین و جانیان، چهرهء مثبت ساخته و مردم بی‌خبر را در گمراهی و تاریکی و جهل مرکب فرو می‌ برند. 👌این سریال با حمایت دکتر مرندی (پزشک بیت رهبری و کسی که به رهبر انقلاب واکسن تزریق کرد) و درباره استاد ماسون ایشان ساخته شده بود. ✍ ای جانور کثیف! تو که سهل است؛ پدر جَدَّت را هم می شناسیم! به زودی در این انقلاب پیش رو، به سراغ تَک تَک شما خواهیم آمد و شما از سوراخ هایتان بیرون خواهیم کشید؛ و نه در این دادگاه آقای اِژه ای ...؛ بلکه در بیابان ها، خودمان حُکمتان را صادر خواهیم کرد. 🌐 مرکز مطالعات راهبردی نظم نوین جهانی 🌐 اخبار جهان اسلام و محورمقاومت @saut313 @saut313 👌در اینجا آگاه تر شوید 🆔 پذیرش تبلیغات @f_aaha
🔺تصویر واضح از جنگنده پشتیبان نیروی زمین دشمن A10 بالای سر کوهستان نیر و سیاه کهگیلویه و بویراحمد که با ارتفاع پایین پرواز می کرد 🔹از این پرنده برای پشتیبانی رزم زمینی استفاده میشود . 🌐 اخبار جهان اسلام و محورمقاومت @saut313 @saut313 👌در اینجا آگاه تر شوید 🆔 پذیرش تبلیغات @f_aaha
این کانالِ *زندگی پس از مرگ* بسیار کانال خوبیه، خودم قبلا در زمینه مردن، عالم برزخ و دنیای مردگان اطلاعاتم خیلی ضعیف بود، الان که عضو کانال شدم به جواب اکثرا سوالاتم رسیدم، پیشنهاد می کنم شما هم عضو بشید و بعد از رضایتمندی از مطالب، ما را از دعای خیر خودتان محروم نکنید. @marg313 کانال زندگیِ پس از مرگ @marg313 اگر میخوای ثوابی کرده باشی، این متن را در کانال‌ها و گروه هایی که عضو هستی بفرست، هر کسی که عضو زندگی پس از مرگ بشه و رفتارش را تغییر دهد و گناه نکند و یا ثوابی بکند، شما در آن ثواب شریک هستی، چون مسبب خیر شدی. ان شاءالله خیر ببینی، که دیگران را به سمت خیر و نیکی هدایت می‌کنی.
هدایت شده از زندگی پس از مرگ
3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این خانم خودش ناخن کاره و برای خواهرش ناخن کاشته، الان خواهر فوت شده! این خواهر ناخن کار، به خاطر اینکه که غسلی به گردن خواهرش نمونه، بعد از فوت خواهرش، اول ناخن های مصنوعی اش را با دستگاه خارج کرد، بعد غسلش دادن😭 در کانال زندگی پس از مرگ، به خیلی از سؤالات شما در زمینه مرگ، جان دادن، برزخ، انواع عواقب، من جمله عاقبت کاشتن ناخن مصنوعی، کاشتن مژه، تزریق های زیبایی و.....جواب داده می‌شود. 👇کلیپ های خاص در باره مرگ👇 🌐 زندگی پس از مرگ ✅ @marg313 📌 نشر این پست، صدقه جاریه است.
بدانید شناخت دشمن خارجی راحت است ولی جریان نفاق اینطور نیست با صحبت های قشنگ قشنگ جلو میان نرم نرم نمیفهمی از کجا خوردی ما نه جنگ طلبیم نه تفرقه میندازیم اتفاقا برای تمام شدن جنگ و تفرقه و این بساط و چرخه مسخره داریم می گوییم نبرد ادامه باید داشته باشد تا حصول نتیجه ای درست این گراف رو دقت کنید رهبرسوم انقلاب در اولین پیام گفتند خواست مردم ادامه نبرده پس نبرد باید ادامه پیدا کنه چرا فرمان خودشان را منوط به خواست مردم کردند؟ دارند کد میدن دقت کنید کد میدن که شما طلب کنید شما به بعثت رسیدید شما مبعوث شدید شما طلب کنید من هم هستم فکر نکنید رهبرانقلاب باید همه چی رو بگه باید ملت مطالبه کنند رهبر بیاد پشت کار وگرنه عقب بکشید ایشان با یک فرمان نمیتونند کاری کنند و دوباره خواص ایشان را تحت فشار قرار می دهند زرنگ باشید من سالها در بحث نفاق کار کردم می‌دانید چه وقت کلام رهبر قطعی می‌شود وقتی که شما با تمام توان در خیابان باشید و مطالبه کنید بعد رهبری بگوید دیگر کفایت می‌کند آنوقت ما امام را تنها نگذاشتیم ولی به فرمان امام سمعا و طاعتا دیگر ادامه نمی‌دهیم نه اینکه بگوییم رهبر که چیزی نگفت رهبری در پیام اولشان حرفشان را زدند تا پیام بعدی در خیابانیم و هیچ سازشی نداریم و هر گونه رد و بدل پیام مستقیم هم محکومه همین سی و چند روز در خیابان را اگر نبودید شک نکنید فاتحه جمهوری اسلامی را خوانده بودند چرا امام شهید گفت کار را مردم تمام خواهند کرد ؟ مردم یعنی ملتِ در خیابان همانهایی هستند که یک هفته مملکت را بدون رهبر و فرمانده با حضورشون نگه داشتند دشمن فریبکارترین فریبکاران است هر سناریویی میتونه باشه حتی ترور های بعدی این پست را منتشر کنید گسترده بابد هوشیار بود کف خیابانیم فقط و فقط برای بیعت با رهبرانقلاب و ادامه نبرد تا حصول نتیجه مطلوب و پیام بعدی رهبرسوم انقلاب . 👈تعجیل در فرج امام زمان صلوات 📚 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای @jahadtabin313 @jahadtabin313 🆔 پذیرش تبلیغات @f_aaha 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
هدایت شده از شیاطین سرخ 🔥🔥
📌 دوره جامع فرقه شناسی در سطح ملی ✍ بعد از مدت ها با توجه به درخواست عزیزان و شرکت در نظرسنجی ها و نقش فرقه ها در بحران ها، دوره تقریباً کاملی از همه فرقه ها با محوریت کشور عزیزمان را با هزینه بسیار پایین در حال اجرا است. ⛔️ بررسی ۵۰ فرقه در کشور 📚شرایط دوره و لیست کامل مطالعه بفرمایید 📚 مطالعه شرایط دوره 📚 لیست فرقه های مورد بحث 🎓دکتر محمد سجاد شیرودی🔻 (استاد علوم سیاسی و پژوهشگر) 🆔 @drshiroody
بسم الله الرحمن الرحیم دلتنگتم پدر امت💔 تو اولین کسی بودی که ما را به حساب آوردی. تو ما را محترم دانستی. ما در چشم تو هرگز رعیت نبودیم. تو ملت را امت می‌دیدی. تو همیشه پشت ما بودی، همان‌قدر که همیشه پیشاپیش ما. راه‌ها را تو باز می‌کردی، سنگلاخ‌ها را تو هموار می‌کردی و معبر که باز می شد، سندش می‌زدی به نام ملت. دستت همیشه به پشت زین ما بود که خیلی وقت‌ها ناشی بودیم، اما همیشه کاری کردی فکر کنیم خودمان داریم رکاب می‌زنیم. تو هرگز از ما عدول نکردی. هرگز راه نکشیدی بروی سمت افق‌های باز به نفرین که «بمانید خودتان با خودتان که خسته‌ام کردید…» تو هرگز از ما دست نکشیدی. مشی امروز و دیروزت هم نبود. در تمام مخاطره‌ها همین بودی. همیشه برایت میزان، رأی ملت بود. جانت را که ارزشمندترین جان جهان ما بعد امام عصر ما بود، گرفتی کف دستت آمدی وسط میدان گفتی جان ناقابلی دارم… گفتی صندوق یعنی ملت. انتخابات یعنی هرچه مردم بگویند. غبار فتنه غلیظ بود و گفتی هرگز به رأی مردم پشت نخواهم کرد. تو دست‌خط ما را، اثر انگشت ما را سر دست گرفتی و گفتی به من هرچه توهین کردید، فدای سرتان، به امتم اما نمی‌گذارم خط بیفتد. نگذاشتی انتخابمان را بی‌اعتبار کنند، هرچند به عکس تو خط افتاد… هرچند دل تو را تا می‌توانستند خراشیدند… هیچ‌کس قدر تو بلد نبود ببخشد، بگذرد، چشم بپوشد، فراموش کند. کدام رهبر، کجای دنیا می‌آید پشت بلندگو می‌گوید آن‌ها که ریختند توی خیابان هرچه خواستند، شکستند و سوزاندند و بردند، برخی‌شان بچه‌های ما بودند، فریب خوردند، دلمان سوخت که از دست رفتند، شهید صدایشان کنید؟ سیب زمانه هزار چرخ خورد. ما سرگیجه می‌گرفتیم و تو راست‌قامت و راسخ، سر حوصله می‌گفتی: «آرام باشید». ایمان در خیابان آب رفته بود، روسری‌ها سر چوب بود و بی‌پروایی در میدان‌ها جولان می‌داد، شب می‌تاخت، تو اما انگار چشم‌هایت دوربین دید در شب بود. گفتی این‌طور نگاهشان نکنید، دلشان با خداست. گفتی این‌ها اگر عیب ظاهر دارند، من عیب باطن دارم درحالی‌که ما می‌دانستیم انعکاس آسمان در زلال دل تو پیدا بود… تو به ما یاد دادی درون را بنگریم و حال را. تو چوب ملامت را از دست‌ها گرفتی و گفتی همه زیر یک پرچمیم، دست هم را بگیرید، گلایه‌ای هم اگر هست به مدارا، به لبخند لطفاً. تو در ما چیزهایی را می‌دیدی که خودمان حتی باورمان نمی‌شد از آن ما باشند. گفتی شعله‌ها را ملت خاکستر می‌کند. هرگز چیزی را به نام خودت نزدی. ما رد عصای تو را دنبال می‌کردیم اگر از نیل رد شدیم و تو هیچ به روی خودت نیاوردی چقدر ره‌بری! گفتی: «بعد از این هم به توفیق الهی اگر چنانچه حادثه‌ای برای کشور پیش بیاید، خدای متعال این مردم را مبعوث خواهد کرد برای مقابلهٔ با حوادث». تو در ما پیامبران بالقوه‌ای می‌دیدی وقتی ما خودمان باورمان نمی‌شد این همه از روی دست تو بلد شده باشیم برخیزیم و بخروشیم و وطن‌داری کنیم. گفتی: «کار را مردم تمام خواهند کرد» و هفتاد سال زحمتت را وقف ما کردی، وقف خاص در گردش. خبر داشتی. شک ندارم. خبر داشتی. یقین دارم. می‌دانستی آخرین سخنرانی توست که حرف کربلا را پیش کشیدی، که جملهٔ جدت را تکرار کردی. از دهان‌ها خون می‌چکید و زبان‌ها به تسلیم و التماس و زبونی اپستین‌پرست‌ها، از دهان‌ها بیرون بود که گفتی مثلی لا یبایع مثله. تو هرگز زیر حرفت نزدی، تو هرگز دروغ نگفتی و ما باید می‌فهمیدیم کربلا رخ خواهد داد… باید می‌دانستیم «و هذا یوم فرحت به آل زیاد و آل مروان» را به چشم خواهیم دید… تو ما را بزرگ کردی. تو آن‌قدر گفتی که باورمان شد ولی نعمتیم، بلدیم، می‌توانیم. ما هیچ در خودمان نمی‌دیدیم بعد تو زنده بمانیم… و ماندیم چون تو قرعهٔ فال را به نام دل دیوانهٔ ما زده بودی که پرچم را بالا نگاه داریم… و ما تازه فهمیدیم چقدر این بار سنگین بوده و نمی‌دانستیم! علمی که یک‌نفره سی‌وشش سال به دوش کشیدی، حالا روی شانهٔ نود میلیون نفر سنگین است… ما تنهایی از پس این بار برنمی‌آمدیم. تو همیشه پشت ما هستی، همان‌قدر که پیشاپیش ما و این را حالا خیلی بهتر می‌فهمیم، حالا که حجاب معاصرت برداشته شده و با دل چاک‌چاک فهمیده‌ایم برای تو همیشه باید فعل مضارع استفاده کنیم. تو همیشه پیشاپیش مایی، حتی وقتی حرف فداشدن باشد… اولین شهید این جنگ تو و خانواده‌ات بودید و فقط خدا می‌داند این جمله با دل ما که سخت به تو عادت داشتیم چه کرد… تو هنوز و همیشه رهبر مایی آقای شهید سیدعلی آقای خامنه‌ای و ما هنوز و همیشه امت توییم و وفاداریم به نظامی که ساختی، به میزان رأی ملت است، به هرچه ولی فقیه بگوید. ما درس آخرمان را از تو خیلی خوب یاد گرفتیم: مثلنا لا یبایع مثله. وطن را، جمهوری اسلامی ایران را، نگه می‌داریم تا برگردی و با هم پشت سر اماممان نماز بخوانیم باشد عوض نمازهای عید فطر بعد از این که دلتنگی قنوتت ما را خواهد کشت
✍️ وسط جنگ ظریف از پشت داره لباس سربازان مون رو می‌کشه و به دشمن پالس مذاکره میده که دوباره بیان چند ماه بعد حمله کنند این خیانت‌ها نباید بی‌ پاسخ بمونه تا شما مردم با غیرت و باشرف کف خیابان باشید این یارو نمی‌تونه کاری کنه آقای ظریف جرات داری بیای بین مردم؟؟؟ . 🌐 اخبار جهان اسلام و محورمقاومت @saut313 @saut313 👌در اینجا آگاه تر شوید 🆔 پذیرش تبلیغات @f_aaha
مداحی آنلاینمداحی آنلاین - بزن که خوب میزنی لری - محمد دانشی.mp3
زمان: حجم: 9.1M
📍بزن که خوب میزنی نسخه لری هم رسید🇮🇷😀💪 تو چی تُفنگ خَش زنی اف سی و پنجو ایزنی . 🌐 اخبار جهان اسلام و محورمقاومت @saut313 @saut313 👌در اینجا آگاه تر شوید 🆔 پذیرش تبلیغات @f_aaha