eitaa logo
كلمه سواء|د.محمدصادق احمدی
52هزار دنبال‌کننده
739 عکس
387 ویدیو
1 فایل
بسم الله الرحمن الرحیم تَعَالَوْا إِلَىٰ كَلِمَةٍ سَوَاءٍ بَيْنَنَا وَبَيْنَكُمْ ✍ د.محمدصادق احمدی ▪️عضو هیات علمی دانشگاه ▫️روابط بین‌الملل ▫️مطالعات منطقه ▫️جامعه‌شناسی دین 📌حمایت مالی از کانال 👇 6219861800001231 @msahmadi1
مشاهده در ایتا
دانلود
🇸🇮 روسیه خیلی با تاخیر متوجه موقعیتش در رابطه با غرب شد. 📽️ بر اساس یک کتاب تحقیقاتی جدید نوشته بویان پانچفسکی، اوکراین ظاهراً یک مأموریت خرابکاری ۲۰ میلیارد دلاری در نورد استریم را تحت پوشش یک «فیلم مستهجن» پنهان کرده بود. این روایت نشان می‌دهد که چگونه غواصان در یکی از بزرگترین اقدامات خرابکارانه در تاریخ مدرن، مواد منفجره را در خطوط لوله گاز روسیه-آلمان کار گذاشتند. تیمی پنج نفره که در ایست بازرسی خود را دست‌اندرکاران تیم تولید فیلم مستهجن معرفی می‌کردند! @sava110
3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨 قذافی هم بعد از رفت و آمدها و اعتماد بیجا به غرب متوجه شد‌، کمی پیش از سقوط حکومتش: « برنامه آنها این است که لبنان و سوریه را از نقشه ها حذف کنند تا مرزهای آنچه ما اسرائیل می گوییم با ترکیه باشد نه با کشورهای عربی. شما خواهید دید که متأسفانه این امر محقق خواهد شد. اگر در دوران ما محقق نشود در دوران بچه های ما محقق خواهد شد... اسرائیل این را گفته: بالکانیزه شدن کشورهای عربی یعنی تکه تکه شدن مصر به ۴ کشور، سوریه به ۵ دولت، لبنان کوچک به استان ها، کمون ها و کانتون ها تقسیم می شود... نقشه از قبل وجود دارد و همه چیز نوشته شده است...» 💡قذافی دیر متوجه شد، خیلی دیر! @sava110
الحمدلله یکی از مدیران نالایق که دست‌کم در ده سال گذشته حضورش در هر وزارتخانه و یا هلدینگی با فساد همراه بوده، به اجبار خانه نشین می‌شود. خدا یار حراست وزارت نفت باشد که هلدینگ خ.ف را و سرمایه ملت را نجات داد. @sava110
🚨 فعلاً! جنگ بزرگ در راه است، خیلی بزرگ‌تر! 🚀 از فرسته‌های(پست) قبل بخوانید. با هشتگ مشخص شده است. ✍️ تغییر مناسبات منطقه برای امنیت بازار جهانی به مدیریت آمریکا، ضرورت دارد. برای این کار سه راه پیش پای آمریکا قرار دارد: ۱. جنگ با سلاح اتمی، اعم از تاکتیکی و غیرتاکتیکی. ۲. جنگ با سلاح غیراتمی ولی مرگ‌بار ۳. جنگ ترکیبی. تا پیش از جنگ رمضان گزینه سوم همواره در دستور کار دولت‌های مختلف ایالات متحده قرار داشت و البته هنوز ادامه دارد. 📍اساساً ساختارهایی که طی پنج دهه گذشته در وزارتخانه‌های مختلف آمریکایی تاسیس شده چنان متورم و فربه شده‌اند که گاهی به دلایلی مانند بودجه مجبور به تعدیل شده‌اند. با وجود این ساختارها، تصور اینکه مجموعه اقدامات آمریکا متوقف شوند، خیال و وهم است. آنچه آمریکا در قسم سوم رویارویی با ایران داشته و دارد، از این قرار است: ۱. عملیات روانی با استفاده از رسانه‌های دیداری، شنیداری، مکتوب و فضای وب پرقدرت به کار خود ادامه می‌دهد. ۲. ضربه اقتصادی با مکانیزم تحریم و ضربه زدن به زیرساخت‌های از طریق نفوذ و خرابکاری ادامه دارد. ۳. عملیات اطلاعاتی و امنیتی فعال بوده و همچنان فعال است. ۴. عملیات نظامی از طریق گروهک‌های تجزیه‌طلب، صدام‌های نقد و‌ نسیه (الهام)، و در سال‌های اخیر شورش مسلحانه خیابانی استمرار دارد. تهاجم خارجی هم بدون دخالت آمریکا طی جنگ دوازده روزه به اقدامات نظامی پیشین افزوده شد و در جنگ رمضان مشارکت مستقیم و عاملیت کشورک‌هایی چون امارات 🤦 در جنگ نیز بروز یافت و اگر شرایط مهیا بود، تردید نکنید «الهام» نیز در این گودی قتل‌گاه نیزه یا دشنه‌ای در پهلوی ایران فرو می‌کرد(رجب افسارش را کشید!). ۵. در سطح دیپلماسی نیز قهر و آشتی ائتلاف غربی سال‌هاست در مجامع منطقه‌ای و جهانی ایران را زیر فشار گذاشتن است. 💡 با این اوصاف چه نیازی به دخالت مستقیم آمریکا در عملیات نظامی بوده است؟ پس از این نیاز هست؟ سناریوهای بعدی اقدام آمریکا را در ادامه خواهم نوشت... به کلمه سواء بپیوندید @sava110
592K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🥶اعلام کردیم جنگ فرا منطقه‌ای خواهد شد پس بگذارید رنگش خشک بشود تا رنگی نشوید! 🚨 چنانچه آمریکا قادر به مهار و کنترل رژیم صهیونیستی نباشد، جمهوری اسلامی ایران هرگونه تهدیدی را علیه خود تحمل نخواهد کرد و پاسخ به این اقدامات خطرناک را حق خود می‌داند. (توضیحات در این حد کفایت می‌کند) ـــــــــــــــــــــــــــــ *بدلیل سری بودن موشک‌های نسل رستاخیز، تصویر هوش مصنوعی استفاده شده است. البته موشک تقریباً همین است! @sava110
3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨 بسیار مهم ⚠️ این ویدئوی ۳۰ ثانیه‌ای، تحرکات لجستیک هوایی آمریکا در غرب آسیا تنها طی ۷ روز گذشته است (۲۰هزار بار تندتر شده)؛ روندی که ۷۶ روز است ۲۴ ساعته تکرار می‌شود! 📍با تحلیل آماری، این فشرده‌ترین پل هوایی (Airlift) آمریکا در تاریخ نظامی است که ابعاد آن حتی از جنگ ۲۰۰۳ عراق نیز فراتر رفته است. 🚨این حجم شگفت‌آور از پروازها، فراتر از یک جبران ساده‌ی ذخایراست. تمام انبارها و زاغه‌های استراتژیک آمریکا در منطقه اصطلاحاً فول‌لود و درحال تکمیل ظرفیت نهایی هستند. ارتش آمریکا میلیاردها دلار هزینه را صرف یک تهدید توخالی یا آرایش ایذایی نمی‌کند؛ این یعنی آمادگی برای یک ضربه پیش‌دستانه، فلج‌کننده و احتمالا ورود زمینی! 🔺این کاروان متراکم از مسیر پایگاه‌های شرقی آمریکا و اروپا، انواع تسلیحات سنگین، پدافند (تاد و پاتریوت) و قطعات یدکی را به پایگاه‌های سنتکام (اسرائیل، اردن، عربستان، قطر و...) سرازیر کرده است. 🔺واشنگتن سه اقدام طی دو ماه گذشته انجام داده است: ۱. بازیابی توان نظامی، بازسازی بانک اهداف و تمهید یک مواجهه فراگیر استفاده کرد. ۲. همزمان، نشانه‌های تحرک جولانی در شرق لبنان برای مهار حزب‌الله، تکه دیگر این پازل است. ۳. وارد ساختن ضربه سخت به حزب‌الله لبنان. 💡نگران نشوید؛ ما هم خدایی داریم. در سلسله فرسته‌های با عنوان «جنگ‌ایران‌ومناسبات‌جهانی» اقدامات ایران، البته بخشی از آن، را شرح خواهم داد. 🇮🇷🚀🛢️ @sava110
⚖️ گای گالانتی، یک مأمور موساد اسرائیلی🇮🇱 که به شرکت‌های آمریکایی🇺🇸 نفوذ کرده بود، به جرم سرقت اسرار تجاری نیمه‌هادی‌های آمریکایی دستگیر شد و سپس به دلیل درخواست استرداد اسرائیل، بلافاصله در آریزونا آزاد شد. او به تل‌آویو بازگشت. @sava110
📍چرا ضرورت دارد کویت را بزنیم؟ 📍چرا وهابیان ازحملات ایران به پایگاه‌های آمریکایی در کویت جیغ بنفش می‌کشند؟ ۱. اول بروید و مستندی که بی‌بی‌سی جهانی پس از سلاخی یک مسلمان در خیابانهای لندن ساخت را ببینید! نام مستند «آزادی برای نفرت‌پراکنی» «freedom for broadcasting hatred» بود. ۲.حمایت مالی کویت از وهابیت: کویت سال‌‌ها یکی از اصلی‌‌ترین تأمین‌‌کنندگان مالی جریان وهابی بوده است. گزارش‌‌های بین‌‌المللی نشان می‌‌دهد که سرمایه‌داران کویتی، نقش مرکز ثقل در تأمین مالی گروه‌‌های وهابی اعم از وهابیت تبلیغی و وهابیت مسلح مانند: مدخلی و داعش در دیگر کشورها داشتند. حمله ایران به دشمن متخاصم در کویت، عملاً ضربه به قلب سرمایه‌‌گذاری مالی و سیاسی وهابیت است. ۳.افشای رابطه پنهان کویت با وهابیت و آمریکا: وهابیون فریاد نقض حاکمیت کویت سر می‌‌دهند، اما واقعیت این است که بخش قابل توجهی از مدرسان و مبلغان وهابی یا خود تبعه کویت هستند یا ارتباطات گسترده مالی و سازمانی با دولت کویت و پایگاه‌‌های آمریکایی مستقر در این کشور دارند. حملات ایران پرده از این واقعیت برداشت که کویت نه یک کشورک بی‌ طرف، بلکه بخشی از زنجیره تأمین ایدئولوژیک و لجستیکی علیه اسلام است. @sava110
🚨ضربه اطلاعات نظامی سخت به رژیم و ائتلاف آمریکایی 💡 DSEI 2026 – אלביט מערכות חושפת את Crossbow, מערכת מרגמות צריחית של 120 מ"מ מהדור הבא שלה برای اولین بار؛ جبهه پشتیبانی سایبری به اطلاعات سری پروژه‌های وزرات اطلاعات رژیم صهیونیستی در شرکت پوششی مایا و MAX دست پیدا کرده است. 📍 اسناد و پروژه‌های کشف شده شامل سیستم نمایش و ردیابی و رصد در کلاه ایمنی در آگاه سازی در خارج از هواپیما و تانک‌های زرهی که روی چشم راست خلبان جنگنده F35 و هلیکوپتر‌های جنگنده آمریکا قرار داده می‌شود. 📌خمپاره‌انداز خودکار Crossbow LMT (برجک سبک خمپاره‌انداز) ساخت شرکت اسرائیلی Elbit Systems است. این سیستم یک برجک پیشرفته و کنترل از راه دور (Remote Controlled Turret) است که برای نصب روی انواع خودروهای زرهی سبک و سنگین طراحی شده است. این تصویر نسخه فیزیکی و واقعی این سیستم دفاعی روی بدنه زیتونی‌رنگ برجک، نام شرکت Elbit Systems و مدل سیستم یعنی CROSSBOW LMT به وضوح حک شده است. در پس‌زمینه نیز غرفه شرکت Thales دیده می‌شود. یک طرح سه‌بعدی و گرافیکی (CAD) از این سیستم رویت شده که ساختار مکانیکی، زاویه قرارگیری لوله و محل ذخیره‌سازی مهمات (خمپاره‌ها) در زیر برجک را به تصویر کشیده است.لوله خمپاره‌انداز را در بالاترین زاویه پرتاب (ارتفاع بالا) در یک محیط کارگاهی یا آزمایشگاهی نشان می‌دهد که قابلیت حرکت عمودی گسترده این سیستم را برای شلیک‌های منحنی می‌باشد. @sava110