هدایت شده از فادیا/ꜰᴀᴅɪᴀ ⊜⊝⊙
نت:بیا باهم دور دنیا پروار کنیم تولدت مبارک
جی:به نظر میاد قراره باهم جایی بریم... کجا میتونه باشه؟
هدایت شده از فادیا/ꜰᴀᴅɪᴀ ⊜⊝⊙
کیم تو فرند شیپ قسمت ۵ از جی پرسید که وقتی برنامه تموم بشه دوستی ما هم تموم میشه؟ بعد جی گفت که دوستی موندگاره و بلهه اون پسر کوچولو های ۲۰۲۴ تبدیل شدن به همین پسر های ۲۰۲۶ و همچنان هم در کنار همن و حامی همدیگه ان:))))
گفته بودم همونقدر که جی برام ناز و گوگولیه و دوسش دارم کیمم همونقدر دوس دارم😭:)