هدایت شده از Seved Messages.³
من وقتی خونه تک تنها موندم درحالی که دارم سعی میکنم با مانی ارتباط بگیرم🤣😭
Seved Messages.³
میترسم دستمو گاز بگیرههه
میخوام باهاش بازی کنما ولی میترسم گازم بگیره
بسیار بسیار ناراحتم که ایران اینهمه قدمت داره اینهمه آثار باستانی داره اما اهمیتی بهشون نمیدن
پدربزرگای من تو به روستایی نزدیکای همدان خونه باغ و زمینه کشاورزی دارن
ما ام اومدیم یه چن روزی اینجا پیشه بابابزرگم اینا
بابای من از قدیمیای اینجا درمورد این چیزاش پرسیده و چون یه مدتی از بچگیش رو اینجا گذرونده درمورده اینجا کم و بیش میدونه
میگه به گفته ی قدیمیا این غارا قبله اینکه دس خورده بشن و ملت برن توش بکنن و خراب کنن و یادگاری بنویسن یسری نقاشیای باستانی داشته که احتمال میره قدمتش برگرده به زمان های خیلی خیلی قدیم
یسری سنگ تو یه بخشه دور افتاده ی روستا هس سنگای بزرگ که گرد دوره هم چیده شودن
پدربزرگم که قدیمی تره طبقه چیزایی که شنیده و دیده میگفته یه زمانی اونجا محله تمرینه سربازا و این داستانا بوده