Seved Messages.³
1- دوست داری با کی شیپت کنن؟ 2- شات از پلی لیستت 3- اگه قرار باشه از بین همه فرندات فقط یه نفر رو ب
۱۰۵
....
شاید خنده دار باشه ولی من اکثرن اول جذبه دستای آدما میشم نمیدونم چراا🤣😭
Seved Messages.³
1- دوست داری با کی شیپت کنن؟ 2- شات از پلی لیستت 3- اگه قرار باشه از بین همه فرندات فقط یه نفر رو ب
۱۰۶
....
برای این بود که یچی رو اشتباهی برا یکی فرستاده بودم
Seved Messages.³
1- دوست داری با کی شیپت کنن؟ 2- شات از پلی لیستت 3- اگه قرار باشه از بین همه فرندات فقط یه نفر رو ب
۷۰
....
مالکیت یجوریه ولی خب
هانا،رفیقام،مامانم
Seved Messages.³
1- دوست داری با کی شیپت کنن؟ 2- شات از پلی لیستت 3- اگه قرار باشه از بین همه فرندات فقط یه نفر رو ب
۶۵
....
پاستا آلفردو،ته چین مرغ،باقالی پلو با گوشت
تا جایی که یادم میاد اینا بود
https://eitaa.com/savemassag/363
بعضیا با من بودد
#گربه_خپل
....
سلام گربه خپل🤣😭
https://eitaa.com/savemassag/363
منم بودماا
#زرافه_آبی
....
به توام سلام زرافه آبی🤣😭
گربه خپل خان دلش میخواد آساهی خانم از خودش بگه😼☝🏻#گربه_خپل
....
خب چی بگمم🙇🏻♀