گربه خپل خان دلش میخواد آساهی خانم از خودش بگه😼☝🏻#گربه_خپل
....
خب چی بگمم🙇🏻♀
هدایت شده از 𝘓𝘦𝘦 𝘒𝘯𝘰𝘸 | 𝘙𝘜𝘕 𝘐𝘛/نیکی😭
چنل رویای اسکیز برای بار دوم برگشت
چنل قبلی با آمار 126 فیل شد 😍💔
خوشحال میشم دوباره بياين و خانوادمون رو از اول بسازیم 💘
https://eitaa.com/joinchat/3318810274Cfc996b2f5e
https://eitaa.com/savemassag/370
درباره خودت بانو 💁🏻♀️💕
#گربه_خپل
....
عام خب آبی دوس دارم مخصوصن سرمه ای، 15 سالمه،متولد فروردینم،اسمم بهاره نیک نیمم آساهیه،ملقب به ثیب،خاله ثیب/ثیبی/بهار/آساهی،کوتوله،نینی،مامان و... کلن هرکی هرچی دوس داشته باشه صدام میکنه
https://eitaa.com/savemassag/372
واایی حاجی برا منم فیل شدههه
#زرافه_آبی
....
چقد عجیبب