eitaa logo
دانلود
تهکوک چرا انقد دارن اتک میزنن😭
https://eitaa.com/savemassag/370 درباره خودت بانو 💁🏻‍♀️💕 .... عام خب آبی دوس دارم مخصوصن سرمه ای، 15 سالمه،متولد فروردینم،اسمم بهاره نیک نیمم آساهیه،ملقب به ثیب،خاله ثیب/ثیبی/بهار/آساهی،کوتوله،نینی،مامان و... کلن هرکی هرچی دوس داشته باشه صدام میکنه
https://eitaa.com/savemassag/372 واایی حاجی برا منم فیل شدههه .... چقد عجیبب
https://eitaa.com/savemassag/382 من برم شهید شممم😭😭😭 .... 😭)))
آساهی پیوی چک کن☝🏻🎀 .... باشهه
هدایت شده از 𝘉𝘢𝘩𝘢𝘳 |🍎
اسمه گروه::بچه های ولگرد دارای هشت عضو دارای پیر ترین لیدر(بنگچان) دیگه چی بگم🤣😭
هدایت شده از 𝘉𝘢𝘩𝘢𝘳 |🍎
🙆🏻‍♀
درحاله توضیحه اسکیز🤣::
هدایت شده از 𝘉𝘢𝘩𝘢𝘳 |🍎
من آرمی نیستم امااا بایسم اگه آرمی بودم نامجون بود😭🛐
هدایت شده از ᵇˡᵘᵉ ˢⁱᵈᵉ⊙⊝⊜🍀
مارو پوخیدن ولی ما نمیپوخیم