eitaa logo
دانلود
روم کوچولوی تتوی گرگه تی رو داره:)
تی از فصله قبلی ام سسخلتر بنظر میاد🤣😭
امی ام اضافه شوده😭))
آران و تاوان ام مثله اینکه پایانه خوشی دارن
از روم و موک ام که اصن نگم😭🙏
هدایت شده از فادیا|ᵇˡᵘᵉ ˢⁱᵈᵉ⊙⊝⊜⁷🍀
وای مسسمسسممسمس😭😭 وای امی ام اون وسط هست... قراره امی‌بانی داسته باشیم😭 وای زودتر بیااااا😭😭
ممبرای سیو مسیجه دو رو خیلی دوس داشتم..))
هدایت شده از فادیا/ꜰᴀᴅɪᴀ ⊜⊝⊙
هدایت شده از Seved Messages.²
الان باید به اون دوستم بگم گوره بابای پسره به خودت بیا یزره
از مهربون بودن و ناز بودنه ممبرام/دوستام هرچی بگم کم گفتم🙆🏻‍♀
خدایی روحیه گرفتم برا ادامه:)