eitaa logo
کوکو سیب‌زَمَنی و تربچه
53 دنبال‌کننده
1.4هزار عکس
199 ویدیو
5 فایل
این تربچه است؛ با فن‌گرلی‌ برای سریال‌ و کتاب‌ و ادیتایی که پیدا کرده، به‌علاوه‌ی مقداری روزمرگی. شلخته‌اس ولی نقش خونه داره، پس مراقب باشین و با اطمینان عضو باشین لطفا، اگر مذکرید هم لطفا ترک کنین اینجا رو. ممنون:>
مشاهده در ایتا
دانلود
واقعا دیگه وقتشه لبخند بزنم و در افق محو بشم، چیشد که به ذهنم رسید بگم «تعریف کنم؟»؟
کوکو سیب‌زَمَنی و تربچه
✿ https://eitaa.com/95849338/2304 مراقب خودت باش 😭 آره تعریف کن (با ذوق منتظر بودن-) ~~ خبببب با نام
چی‌شد که تصمیم گرفتی بگی با ذوق منتظری؟ من دربرابر ذوق سست میشم بندگان خدا😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
کوکو سیب‌زَمَنی و تربچه
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_bzroaq&btn=تُربَچه.(ساواکو) https://abzarek.ir/ser
✿حتما تعریف کنننن ~~ من گردن نمیگیرم بعد خوندنش تظاهر کنید چیزی ندیدید😭🐑😂
[وی از خجالت پشت بالشت قایم میشود]
کوکو سیب‌زَمَنی و تربچه
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_bzroaq&btn=تُربَچه.(ساواکو) https://abzarek.ir/ser
✿ چه روزهای سختی رو گذروندی. چقدر ناراحت شدم وقتی خوندمش ببخشید که گفتم با ذوق منتظرم، نمی دونستم قراره خاطرات ناخوش گذشته رو بخاطرش به یاد بیاری 😞💔 ~~ وای گوگولی ناز، نه نه بخندیییین خاطرات خنده‌دارههه گیلی‌گیلی‌گیلی طوری، تباهیت‌های کودکی
..... وای بر من. وای چی تعریف کردم.
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
کوکو سیب‌زَمَنی و تربچه
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_bzroaq&btn=تُربَچه.(ساواکو) https://abzarek.ir/ser
https://eitaa.com/95849338/2310 تربچه فیلم هندی زیاد میدیدی زن؟😭😂😂 کامل میتونم لحنتو تصور کنم🤣‌ شی‌شی ~~ شی‌شی به روم نیااارررر میتونم براش همین الان سرمو بذارم زمین برم توش🤣آقا درد میکرد فقط یکممم، یکماااا، یکم اغراق‌آمیزش میکردم😔
امیدوارم تباهی کودکی همتونو تو خواب ببینم وگرنه تا آخر عمرم بابتش خجالت میکشم🤣
کوکو سیب‌زَمَنی و تربچه
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_bzroaq&btn=تُربَچه.(ساواکو) https://abzarek.ir/ser
https://eitaa.com/95849338/2316 وای پیام این دوستمونو دیدم از پیام خودم خجالت کشیدم😔😂 یه ذره انسان باش زن الان باید ناراحت میشدی جا اینکه بخندی کی میخوای عاقل شی🤣🤣شی‌شی ~~ منم از خودم خجالت کشیدم که با چه لحنی نوشتم=)))))، یعنی درواقع فکر کردم که وای واقعا نکنه قضیه جدی بوده من فکر میکردم باید بخندم و محو بشم؟😭😂🐑
هدایت شده از   𝑨𝒓𝒆𝒖𝒎 ִֶ
نمیدونم کسی اینجا به این موضوع دقت کرده یا نه، ولی من سعی میکنم زمانی که دارم شات میزارم با بازه زمانی توی اون شات یکی باشه🥲