eitaa logo
کوکو سیب‌زَمَنی و تربچه
53 دنبال‌کننده
1.4هزار عکس
199 ویدیو
5 فایل
این تربچه است؛ با فن‌گرلی‌ برای سریال‌ و کتاب‌ و ادیتایی که پیدا کرده، به‌علاوه‌ی مقداری روزمرگی. شلخته‌اس ولی نقش خونه داره، پس مراقب باشین و با اطمینان عضو باشین لطفا، اگر مذکرید هم لطفا ترک کنین اینجا رو. ممنون:>
مشاهده در ایتا
دانلود
احساسی‌ و ملیح‌ترین راهزن تاریخ:
و اینگونه، ماجرا آغاز می‌شود.
چقدر هم‌سن‌هام باوقارن ماشالا :)
و بنده همچنان با این قضیه‌ی «روم نمیشه» درگیری دارم. همچنان.
کوکو سیب‌زَمَنی و تربچه
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_bzroaq&btn=تُربَچه.(ساواکو) https://abzarek.ir/ser
✿ سلاممممم دخترم خوبی ؟ 😭 من برگشتم از مشهد به تهران البته که الان برنگشتم ولی خب .... چه خبر ؟ https://eitaa.com/95849338/1518 قربانت قشنگ من 😭❤️ وای آره به نظر منم خیلی حقشون بود معروف بشن ، ولی خب هیچی برای من نارنگی نمیشه اون یه جور دیگه قشنگ بود اصلا به نظرم قابل قیاس با بقیه ی سریالا نیست :) ~~ سلااااممممم به حنااا :>> قرباانت خودت چه‌خبر خوبی سالمی؟ نارنگی واقعا سطح و موضوع خاصی داشت :))
کوکو سیب‌زَمَنی و تربچه
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_bzroaq&btn=تُربَچه.(ساواکو) https://abzarek.ir/ser
https://eitaa.com/95849338/1519 وای آفرین دقیقااا نمیفهمم چرا ژاپنی ها انقدر به آدم مغرور رو اعصاب علاقه دارن 😭 اون فیلم هایی که گفتی رو ندیدم😭 https://eitaa.com/95849338/1521 وای مادر 😭 از دو بغلت میکنم 😭❤️🫂 من فکر میکردم تو اون پیام یه حنای دیگه رو میگی 😭😭😭😭😭 *از ذوق بالش خودمو گاز میزنم 😭تینیوینییونسوینبتبجفوجیایجیویمیوی ~~ دلم میخواد این‌نوع کاراکترا رو با دو دست خفه کنم حقیقتا. خیلی زیاد عصبیم میکنن. ژاپن و چین بیشتر از این نوع کاراکترا دارن، کره یک‌مقداری کمتر. شاید یکم ناز داشته باشن ولی بعدش درست میشن نه نه یه‌دونه حنای شناخته‌شده دارم فقط هر حنایی که میگم خودتی😭🌸
کوکو سیب‌زَمَنی و تربچه
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_bzroaq&btn=تُربَچه.(ساواکو) https://abzarek.ir/ser
https://eitaa.com/95849338/2408 وای 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 من اول یه دور عکس رو دیدم گوشی رو پرت کردم بعدا این پیاموخوندم 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 *گلس گوشیم ترک ورداشت 😭🤣 ~~ من شرمنده ام🤣🤣😭 یکم دیر هشدار دادم پوزش می‌طلبم😔🐑😂 ولی خیلی باکیفیت بو-
کوکو سیب‌زَمَنی و تربچه
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_bzroaq&btn=تُربَچه.(ساواکو) https://abzarek.ir/ser
https://eitaa.com/95849338/2409 چه جالب ... فقط مادرم توت سیگاری چیست؟ من هیچگونه اطلاعاتی از گیاه ها و اینجور چیزا ندارم 😭😂 ~~ شما به توت سیگاری چی میگین... واهای. توت‌های سفید؟ چمیدانم، همین درازیون
عکس میگیرم فردا🎀✨