یکعادت جدیدی که پیدا کردم اینه که میرم پیوی یا توی گروهی که هستم برای هرکسی اون ویدیوها و ادیتهایی که باهاشون یاد اونشخص میفتادم رو میفرستم، خداوند بزرگمرتبه بنده را به راه راست هدایت کند (¯▿¯) {وی با حالت به ملکوت رسیده و روحانی و 🙏🏻اینگونهای}
امشب از ذوق تعریفایی که شنیدم و ذوقهایی که برای فرستادههام دیدم جهیدم و کل مدت تا یکم پیش نشسته بودم. حالا اومدم دراز بکشم سرم تق خورد تو دیوار. (ᵔᴗᵔ)🐑.
(حس جینگ شیچی رو دارم وقتی از خوشحالی پرید تو تخت بعد تختش شکست)