eitaa logo
قرارگاه هوش مصنوعی
4هزار دنبال‌کننده
5.4هزار عکس
4.3هزار ویدیو
63 فایل
آشنایی با هوش مصنوعی لازمه زندگی آینده. تقی زاده لینگ گروه فلسفه روابط من https://eitaa.com/joinchat/2498822164C5044b2ea30 لینک کانال کودک و نوجوان https://eitaa.com/adabstanfr کانال هوش مصنوعی https://eitaa.com/science_ai ارتباط @alit54
مشاهده در ایتا
دانلود
وقتی که هنوز چشم در برابر چشم است....
جلیلی خطاب به آمریکایی‌ها: دستاوردهای ترامپ را از نزدیک در پایگاه‌هایتان در خلیج ‌فارس مشاهده کنید ‌ عضو شورا‌ی‌عالی امنیت ملی: ‌ 🔹چرا خبرنگاران نیویورک‌تایمز و فاکس‌نیوز «دستاوردهای پیروزی» ادعایی ترامپ در پایگاه‌های الظفره، العدید و علی‌السالم را برای مالیات‌دهندگان آمریکایی پوشش نمی‌دهند؟ ‌ 🔹 هیئتی از کنگره آمریکا بیاید این «دستاوردها» را از نزدیک ببیند. ‌ https://eitaa.com/science_ai
‌ ♨️ یک‌ کاربر مصری: 🔹مردم، ما باید از ایرانی‌ها عذرخواهی کنیم! من در مورد مردم خودم در مصر صحبت می‌کنم. چطور می‌توانیم اجازه دهیم شیوخ بنی‌امیه، بردگان صهیونیست‌ها، ذهن ما را علیه شیعیان علی، که خدا از او راضی باشد، مسموم کنند! ایران نمونه واقعی یک دولت اسلامی است که از هیچ‌کس جز خدا نمی‌ترسد. ایران تمام توان خود را برای مقابله با آنها آماده کرده است. https://eitaa.com/science_ai
تعداد زیادی هواپیمای ترابری نظامی C-17 Globemaster III آمریکا در حال عبور از اقیانوس اطلس و پرواز به سمت خاورمیانه هستند. موج دوم نیز در حال پرواز بر فراز اروپا به سمت شرق مدیترانه است. از این هواپیماها برای جابجایی پرسنل و تجهیزات سنگین و زرهی استفاده می‌شود. این یکی از بزرگترین جابجایی‌های ارتش تروریستی آمریکا از زمان آغاز جنگ است. آمریکا در حال افزایش نیروهای نظامی خود در منطقه و در بحبوحه گمانه‌زنی‌ها درباره آمادگی برای تهاجم زمینی است. https://eitaa.com/science_ai
نیویورک تایمز: ایران به سرعت در حال حفر و تعمیر پناهگاه‌ها و سیلوهای موشکی زیرزمینی است و اغلب آن‌ها را ظرف چند ساعت پس از حملات آمریکا و اسرائیل بازسازی می‌کند. با وجود ادعاهای خسارت عمده، اطلاعات آمریکا می‌گوید ایران هنوز تعداد قابل توجهی موشک و پرتابگر دارد و می‌تواند به حملات خود ادامه دهد. نرخ پرتاب کاهش یافته است، اما ایران در حال حفظ دارایی‌ها، پنهان کردن آن‌ها زیر زمین و استفاده از طعمه‌ها است — که ارزیابی کامل یا از بین بردن توانایی آن را دشوار می‌کند. 🪖eitaa.com/warline
کیهان بررسی می‌کند 🔰 قیمت نفت در معاملات واقعی 140 دلار در بشکه‌های کاغذی 110 دلار! 🔸در حالی که قیمت هر بشکه نفت در دنیای واقعی به بالای 140 دلار رسیده است، همچنان در بازارهای کاغذی نرخ‌ها حدود 30 دلار کمتر نگه داشته شده است. 🔸به گزارش خبرنگار ما، با ادامه مدیریت هوشمند تردد از تنگه هرمز و کشیده شدن جنگ آمریکا و اسرائیل علیه ایران به مرحله تخریب زیرساخت‌ها، بازارهای جهانی به‌ویژه بازار نفت، علی‌رغم دستکاری‌های آمریکا که صدای کارشناسان غربی را هم درآورده، همچنان صعودی است. 🔸بلومبرگ طی گزارشی با اشاره به افزایش قیمت نفت در پی سخنرانی اخیر رئیس‌جمهور آمریکا نوشت اگر دونالد ترامپ قصد داشت سخنرانی خود در مورد جنگ ایران تأثیر اطمینان‌بخشی بر بازارهای نفت داشته باشد، آمار روز بعد نشان‌دهنده عدم موفقیت آشکار در این زمینه بود. بلومبرگ اعلام کرد قیمت بشکه‌های نفت در بازار فیزیکی واقعی به بالای 140 دلار رسیده است. بر اساس این گزارش قیمت نفت برنت، که در دریای شمال خریداری و فروخته می‌شود، به 141 دلار و 37 سنت معامله شد. 🔸البته در بازار کاغذی، نفت آتی برنت نیز در برابر 111 دلار به ازای هر بشکه معامله شد. از طرفی قیمت هر بشکه نفت خام آمریکا با پیشی گرفتن از نفت برنت به 112 دلار رسید که بالاترین سطح در چهار سال گذشته است. 🔸بر اساس این گزارش، بازار آتی تا حد زیادی به معاملات مالی در بشکه‌های کاغذی وابسته است و قیمت‌ها در معاملات آتی پایین‌تر است. در حالی که امکان کاغذبازی و انجام معاملات صوری برای پایین نگه داشتن قیمت‌ها در معاملات آتی وجود دارد در معاملات فیزیکی چنین امکانی نیست. 🔸بر اساس گزارش بلومبرگ، این اتفاق نشان‌دهنده یک تغییر راهبردی عمیق در بازار نفت است. پیش از این، نفت ایران به دلیل تحریم‌های آمریکا و محدودیت در مشتری‌های بالقوه، با تخفیف‌ به فروش می‌رسید. اما حالا اختلالات گسترده در عرضه نفت غرب‌ آسیا به ویژه با منع تردد از تنگه هرمز، تقاضا برای نفت ایران را افزایش داده است. 🔸به نظر می‌رسد ایران دست روی نقطه ضعف بزرگ غربی‌ها گذاشته است و این فشار بی‌سابقه، باعث شده آمریکایی‌ها، نیت خود از جنگ‌افروزی را برملا کنند. 🔸ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا که تحت فشار سنگین آثار تورمی ناشی از بسته بودن تنگه هرمز و افزایش قیمت انواع حامل‌های انرژی و کالا در جهان قرار دارد، دیروز در مطلبی اعتراف کرد: «با کمی زمان بیشتر، می‌توانیم به راحتی تنگه هرمز را باز کنیم، نفت را ببریم و ثروت زیادی به دست‌آوریم. آیا این یک فوران برای جهان خواهد بود؟». https://eitaa.com/science_ai
📷 کم کم سفارت های بیشتری دارند فعال می‌شوند ولی سفارت ایران آفریقای جنوبی فعلا جلوداره: 🔹سفارت ایران در آفریقای جنوبی با انتشار تصویری بازسازی‌شده از دیدار ترامپ و رونالد ریگان در سال ۱۹۸۸ نوشت: هرکدام یک دستاوردی داشته‌اند: 🔹ریگان: من اتحاد جماهیر شوروی را نابود کردم. 🔹ترامپ: من ایالات متحده آمریکا را نابود کردم! https://eitaa.com/science_ai
4.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴پیام بانوی ایرانی برگشته به وطن، از نقطه صفر مرزی: از امروز که برسم تهران، دیگه همش با پرچم تو خیابونم! 🔹«خیلی برای رهبرم گریه کردم. من مطمئنم ما از این جنگ سربلند بیرون میایم.» ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
خدایا خون ِمارو لایق شهادت ببین :) الهی آمین
✅📝 ظریف مهم نیست علیه آمریکا متحد شویم ✏️به چند دلیل ظریف و مقاله‌اش مهم نیست: اولا ظریف دیگر مسولیتی ندارد. ایشان هر نظر داشته باشند و هر چقدر هم بخواهند جلو بروند و حتی بر فرض محال خودشان هم با آمریکایی‌ها مذاکره کنند هیچ تاثیری در روند اصلی کشور ندارد. مخصوصاً جریان اصلی تعیین کننده در این میدان، نیروهای نظامی هستند که اکنون با یک شلیک می‌توانند کل صحنه را تغییر دهند و مشخص است که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از چه کسی دستور می‌گیرند. ✏️دوم؛ بعد از آنکه آمریکا برجام را پاره کرد و دو بار هم در میانه مذاکره و در شرایطی که واقعا ایران آماده یک‌ توافق بود به ایران حمله نظامی انجام داد، دیگر پیشنهاداتی که رنگ و بویی از اعتماد به آمریکا داشته باشد مورد پذیرش عمومی نخواهد بود. ✏️سوم جنایت‌های دشمن در این جنگ با توصیه‌هایی از جنس بیایید با هم «مهربان باشیم» حل نخواهد شد. نه دیگر ملت ایران وجهی برای این تعابیر قائل‌اند و نه اساسا در فضای روابط بین‌الملل و منطقه چنین روش‌هایی قابلیت اجرا خواهد داشت. ✏️چهارم؛ تقریباً هیچ چیز نمیتواند به قبل از دوره جنگ بازگردد. نه مسیر اقتصادی و ارزی ایران ممکن است به فضای قبل از جنگ بازگردد و نه ظرفیت‌های سیاسی موجود امکان روابط معناداری ایجاد خواهند کرد. ✏️پنجم؛ تمامی مسولین کشور متوجه هستند که جنگ تا تحقق شروط ایران باید ادامه یابد وگرنه سایه جنگ مستدام خواهد بود.